Zobacz wÄ…tek - pomocy thundercat
NAS Analytics TAG

pomocy thundercat

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

pomocy thundercat

Postprzez lukaszgwizdz » 31/10/2007, 19:18

Witam prosze o pomoc... cos mi stuka w silniku jesli go przechle na prawa strone(na strone przedniego chamulca)czasem przestanie ale tylko czasem...
lukaszgwizdz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/10/2007, 19:08
Lokalizacja: limanowa


Postprzez numberuno » 2/11/2007, 19:58

No z czymś takim to leć do mechanika. Tylko znajdź takiego, który Ci za rozsądna kasę podejmie sie rozebrania silnika. Bo strzelam, że to któraś z panewek głównych
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49


Postprzez lukaszgwizdz » 2/11/2007, 22:17

a co sie moze przez to stac jesli chwilowo nie bede wymienial a bede jezdzil?? ile moze mnie kosztowac ta naprawa???
lukaszgwizdz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/10/2007, 19:08
Lokalizacja: limanowa

Postprzez skwy » 3/11/2007, 09:52

Jeżeli nie naprawisz tego feleru i nadal będziesz jeżdził to portwel twój może tego nie wytrzymać.
Koszt panewek ok. 60zł z szt.
Wał korbowy w najgorszym razie ok 3000 - 5000 zł
Robocizna 1000-2000 zł
Uszczelki i inne duperele 1000zł.
Nie wiem czy to rozsądne jeżdzić dalej?
Chyba że masz gruby portwel który nir cierpi na anoreksje.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez lukaszgwizdz » 3/11/2007, 10:18

a ile mnie bedzie kosztowala naprawa??? i jak jest panewka zrabana to jakie sa efekty??? u mnie to jest tak ze to nie ma roznicy czy jest zimny czy cieply... a jesli jezdzilem do tej pory to zaszkodzilo mu to?
lukaszgwizdz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/10/2007, 19:08
Lokalizacja: limanowa

Postprzez skwy » 3/11/2007, 11:58

Stary dawaj do mechanika z tym sprzętem a on dokładnie Ci powie ile kaski weźmie.
Przypuszczam że za rozebrania i złożenie silnika
1000-2000zł + części.
Wszystko wyjdzie jak silnik będzie na stole,o ile to panewki.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Roki 86 » 3/11/2007, 12:44

Jeśli miałbyś robić kapitalny remont to daj sobie lepiej spokój.... w razie czego szukaj innego silnika! jeśli nawet dałbyś ze 3000zł za dobry silnik to i tak sie opłaca! bo twój ci zostanie! i będziesz mógł go na części popchnąć! naprawdę opłacalny interes po co dawać zarabiać mechanikom i być potem jeszcze nie zadowolonym bo po xxxx tys km będzie potrzebny remont.
sracz 750
Roki 86
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
Lokalizacja: grabów

Postprzez lukaszgwizdz » 3/11/2007, 13:31

kapitalny remont to az by tak bylo zle z moim moto.. teraz juz mi jak odpalil to cos przerywal a za drugim razem chycil i obrotomierz podskoczyl na 7 tys i zgasilem to juz chyba zle z nim
lukaszgwizdz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/10/2007, 19:08
Lokalizacja: limanowa

Postprzez JAXON80 » 3/11/2007, 17:52

witam,ja stawiam na to że to panewka korbowodowa,jeśli ostro nie wali i durzo nie jeżdiłeś na tym to radziłbym poprostu zdjąć głowice i miske,sprawdzić która to panewka i poprostu wymienić samą panewke,może nie trzeba osiwać wału,oczywiście jeśli się na tym orientujesz,bo jak nie to nawet się nie zabieraj za to.ja tak robiłem w cbr i jest ok.
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez lukaszgwizdz » 3/11/2007, 18:09

z tym ze nie odpalil to troche przesadzilem teraz juz jest ok odpalilem go bo przed chwila troche sioe przestraszylem tego co wczesniej mi napisali
lukaszgwizdz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/10/2007, 19:08
Lokalizacja: limanowa

Postprzez lukaszgwizdz » 3/11/2007, 18:14

"JAXON80" mozesz mi powiedziec czy caly czas to ci stukalo czy czasem??? bo mi tylko czasem...
lukaszgwizdz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/10/2007, 19:08
Lokalizacja: limanowa

Postprzez JAXON80 » 3/11/2007, 18:16

nie patrz na to że odpalił,odpalał będzie,tyle że jak to zostawisz to panewka się obróci,tłok zacznie walić w głowice i już bieda,silnik do roboty,aha i podstawa to dobry olej,
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez lukaszgwizdz » 3/11/2007, 18:37

"JAXON80" ale jak ci to stukalo caly czas czy z przerwami??? bo jak jade na jedynce to na niskich obrotach to slychac...
lukaszgwizdz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/10/2007, 19:08
Lokalizacja: limanowa

Postprzez JAXON80 » 3/11/2007, 18:43

to były takie zmienne stukanie czym większe obroty tym głośniej,i przy spadaniu też,jak tylko to usłyszałem to chciałem olej zmienić na lepszy bo mi brała i lałem byle co,ale niestety nie zdążyłem ,radze ci z tym nie czekać,a wogóle jesteś w stanie sam to zrobić?
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez lukaszgwizdz » 3/11/2007, 18:49

sam nie, jest zbyt skomplikowany dla mnie... ale u mnie na wyszych obrotach nie slychac tylko na wolnych wiec nie wiem????!!!!!! lancuszek rorzodu odpada????
lukaszgwizdz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/10/2007, 19:08
Lokalizacja: limanowa

Postprzez JAXON80 » 3/11/2007, 18:56

łańcuch nie puka,raczej by rzęziło,może luz jest na tyle mały że na wyższych obrotach pompa daje większe ciśnienie oleju i cichnie, ja też niemam pewności co to jest,musiałbym posłuchać ;-) ciężko tak na odległość zdiagnozować ale jedż do mechanika ,nawet samochodowego,jeśli to panewka to ci powie,ale polecałbym raczej kogoś od motorków, a może zawór ma za duży luz i ci klepie,trudno powiedzieć
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez lukaszgwizdz » 3/11/2007, 19:09

no moze i to byc zawor trudno powiedziec.. Tylko jak zawor ma luz tu stuka na zimno czy cieplo???
lukaszgwizdz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/10/2007, 19:08
Lokalizacja: limanowa

Postprzez JAXON80 » 4/11/2007, 00:25

łańcuch nie puka raczej słychać by było rzężenie,jeśli na wyższych obrotach cichnie to znaczy że luz na panewce nie jest duży bo jak wyższe obroty to i pompa cisnienie oleju wytwarza większe,odradzam dalszą jazde,musisz to zrobić teraz zanim gorzej nie będzie,ale jak się nie orientujesz to nie rób tego sam,panewki jak za mocno skręcisz to przy odpaleniu silnik zatrzesz,trzeba znać momenty dokręcania takich śrub(serwisówka)i jeszcze kilka tajników ;-)
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez lukaszgwizdz » 4/11/2007, 08:47

to jesli to panewki to duzo mnie to bedzie kosztowalo???
lukaszgwizdz
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 31/10/2007, 19:08
Lokalizacja: limanowa

Postprzez numberuno » 5/11/2007, 00:41

Jedna półpanewka do kota kosztuje ok 25zł, w sumie jest ich 10, a która wali... Do tego rozbiórka silnika 500-800zł, jeśli nie robisz w serwisie oczywiście. Szlif + azotowanie wału to ok 1000zł z tego co sie orientuje, noi oczywiście nowy olej i uszczelka pod głowicę. W thundercacie przy rozebranym silniku radziłbym sprawdzić stan 2-go biegu, bo koszt części w razie czego ( 2 tryby i wodzik) to 850zł. Jakbyś chciał to mam dobrego mechanika, jest tani i godny polecenia.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê