Zobacz wÄ…tek - Jakie cisnienie w oponach
NAS Analytics TAG

Jakie cisnienie w oponach

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Jakie cisnienie w oponach

Postprzez Rybol » 17/7/2006, 11:27

Witam . jakie powinno byc cisnienie w oponach do normalnej codziennej jazdy ??
FAST BIKES MY LOVE
Rybol
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27/9/2005, 23:28


Postprzez Thrillco » 17/7/2006, 11:34

zalecane przez producenta motocykla...
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok


Postprzez Rybol » 17/7/2006, 12:30

w moim mniemaniu codzienna jazda to przeloty z miasta do miasta. a wiec ?
FAST BIKES MY LOVE
Rybol
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27/9/2005, 23:28

Postprzez Rybol » 17/7/2006, 12:37

a moto to Kawasaki zxr 400
FAST BIKES MY LOVE
Rybol
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27/9/2005, 23:28

Postprzez Thrillco » 17/7/2006, 12:37

Napisałem jak napisałem bo kolega oczekiwał jasnowidztwa:) I nadal oczekuje:)
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Rybol » 17/7/2006, 13:24

Dzieki za pomoc
FAST BIKES MY LOVE
Rybol
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27/9/2005, 23:28

Postprzez Thrillco » 17/7/2006, 14:17

No...ja preferowałem ciśnienia podane przez Evila...czemu Lovtza tak nadymasz gumy??:O Przecież podczas jazdy one się rozgrzeją i rozgrzeją powietrze środku a jak wiadomo powietrze pod wpływem ciepła jeszcze bardziej się nadyma (rozszerza) co spowoduje dalszy wzrost ciśnienia a zbyt wysokie nie jest bezpieczne.
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Thrillco » 17/7/2006, 19:14

ja dmuchałem w oponki tak jak podał evil...ew. w przód 2.0 i 2.2 w tyl i było gites...innna sprawa jeszcze to drogi po jakich się poruszamy. W mich stronach non stop winklujesz a co za tym idzie gumki rozgrzewają się i szybciej i mocniej. półtora kilometrowy przejazd na maxie najdłuzsza prosta nie nagrzał nigdy tak opony jak przelot do kumpla i spowrotem w przesiece, gdzie robiłem ok 2km ale non toper po winklach. I mozna się tak rozwodzić w nieskończonaść ale za wysokie ciśnienie jest tak samo złe jak zbyt niskie...to chyba oczywiste.
Evil...tak się kiedyś zastanawiałem...czy jeszcze ew. masa drajwera ma jakiś wpływ na to jak mocno nabić gume??
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez orzech » 17/7/2006, 20:31

Siema
Rybolu ! Jesli jezdzisz wolniej niz szybciej - czyt turystycznie - to w zupelnosci wystarczy, jesli napompujesz opone zgodnie ze specyfikacja zamieszczona z boku tejze gumy. Zbyt wysokiego cisnienia nie polecam do spokojnej codziennej jazdy, poniewaz szybciej padna Ci amorki. To samo z reszta bedzie sie dzialo na oponie o nizszym profilu. No i troche bardziej bedzie trzeslo.
PS
Ja wychodze z zalozenia, ze skoro stado specjalistow japonskich doszlo do wniosku, ze do ich produktu najlepiej beda pasowaly oponki "x", to nie bez powidu. Jesli chodzi o niektore moto, to slychac, ze np. po wymianie tylnej opony na szersza chlopaki skarza sie na drgania kierownicy, albo ze ich bardziej rzuca w koleinach. So, ja jestem za seryjnymi, chociaz jak na razie mam szersza z tylu (taka co niby wprawia kierownice w drgania) ale jak dla mnie wszystko jest ok...... Tylko ze ja nie wyciskam ostatnich potow z mojej szkapy. Tzn. nie za czesto ;)
orzech
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 17/7/2006, 12:55
Lokalizacja: MÅ‚awa



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości




na górê