Zobacz wÄ…tek - posiadacze suzuki GSX 750F 96r i nie tylko- pomocyyy !!
NAS Analytics TAG

posiadacze suzuki GSX 750F 96r i nie tylko- pomocyyy !!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

posiadacze suzuki GSX 750F 96r i nie tylko- pomocyyy !!

Postprzez marcinoo28 » 28/10/2007, 11:12

witam posiadaczy, i nie tylko tej marki...
moze ktos z Was wie, lub wymienial klocki hamulcowe tylne i mi powie
czy między obudowami korpusu zacisku powinna znajdowac sie jakas uszczelka??
gdyz po wymianie klockow, skreceniu obudowy, i zalaniu nowego plynu, po nacisnieciu hamulca , plyn wydobywa sie wlasnie z tej szczeliny spomiędzy obudowy. Jak rozbieralem ow nieszczesny zacisk ,zadnej uszczelki tam nie dostrzeglem,
skrecilem b . mocno, i nadal tamtedy wycieka plyn hamulcowy.
dzieki za rady i odp.
suzuki GSX 750F 1996r
Avatar użytkownika
marcinoo28
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 4/3/2007, 10:28
Lokalizacja: Ostroleka


Postprzez jasql » 28/10/2007, 11:37

Jest tam gumowy O-ring.
Zastanawia mnie po co rozpolawiales zacisk :?:
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn


Postprzez marcinoo28 » 28/10/2007, 12:28

pierwszy raz wymienialem, teraz to i ja jestem mÄ…dry po ,,szkodzie" ze nie trzeba bylo rozpolawiac zacisku.

apropo - to po rozebraniu zacisku, nie bylo tam zadnego o-ringowego uszczelniacza, a jedynie jakies 2 blaszki ( po jednej na kazdy klocek hamulcowy) - i jestem ciekaw do czego one sluza? chyba to nie sa zadne uszczelniacze? hmm
suzuki GSX 750F 1996r
Avatar użytkownika
marcinoo28
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 4/3/2007, 10:28
Lokalizacja: Ostroleka

Postprzez jasql » 28/10/2007, 12:40

Te blaszki to sa podkladki, ktore maja za zadanie nie dopuszczac do piszczenia klockow (jezeli mowisz o tym co ja to sa wielkosci klockow).
O-ring jest jeden w miejscu gdzie plun przelatuje z jednej polowki do drugiej (jak rozpolowisz to sa 3 otwory. Dwa z gwintem do srob i jeden do plynu zaznaczony strzalka)
Załączniki
untitled.JPG
untitled.JPG (39.85 KiB) PrzeglÄ…dane 2046 razy
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez marcinoo28 » 28/10/2007, 13:10

dzieki !! pomogles mi bardzo !!
wyglada na to ze zgubilem o-ring przy rozpolowieniu zacisku :(
hmm bede musial przeszukac garaz ..

apropo blaszek, tak , one sa wielkosci klockow, ale ich akurat nie udalo mi sie zgubic ;d

dzieki za pomoc
pozdrawiam
suzuki GSX 750F 1996r
Avatar użytkownika
marcinoo28
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 4/3/2007, 10:28
Lokalizacja: Ostroleka

Postprzez jasql » 28/10/2007, 13:18

Nie szukaj tego O-ringa tylko kup NOWY.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez marcinoo28 » 28/10/2007, 14:08

znalazlem ta uszczelke 8)
i nie wyglada mi na mocno zużytą
guma jest nie popekana i na oko nie stracila swych wlasciwosci.

Co do kupna to gdzie moge takÄ… kupic? o takich samych wymiarach
suzuki GSX 750F 1996r
Avatar użytkownika
marcinoo28
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 4/3/2007, 10:28
Lokalizacja: Ostroleka

Postprzez 666 » 29/10/2007, 14:59

potwierdzam.chodzi o ten oring.Kiedyś w czasach prehistorychnych gdy jeździłem gsxf750 miałem ten sam kłopot.Przy wymianie kloców spieprzył mi oring.Uciekał olej i zero ciśnienia w obwodzie.Z innych kłopotów z tym bike miałem kłopot ze slimakiemod popychacza tarczy sprzęgłowej .Musiałem go wymienić.No i tradycyjnie tylni amortyzator Poza tym moto nie do zajechania.



Moto nie do czego ze zapytam ?
poprawione na bardziej adekwatne
simonw
666
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25/10/2007, 09:28



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê