maly dylemat! prosze o wypowiedzi:)
Posty: 42
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
maly dylemat! prosze o wypowiedzi:)
Na poczatku chcialem Wszystkich serdecznie przywitac!:)Jestem tu nowy:P
Moze na poczatku napisze cos o sobie:) Jezeli chodzi o doswiadczenie w jezdzie motocyklem =zerowe:P ale jestem rozwazny i doceniam to ze jestem zdrowy:Pmam 181wzrostu waga 83:). To tyle:]
Zastanawiam sie nad zakupem motoru, wiele sie oczytalem co na poczatek bedzie najlepsze. Wiele osob poleca miedzy innymi Honde CB500. Mam pytanie do uzytkownikow tej maszyny, otoz jak wyglada jazda w dwie osoby:). Zastanawiam sie jeszcze nad maszyna Bandit 600(hehe) ten motorek bardzo bardzo mi sie podoba no ale wiele osob pisze ze kto decyduje sie nad kupnem takiej maszyny z zerowym doswiadczeniem to glupota. Czemu? Jezeli ktos jezdzi rozwaznie ma respekt i poznaje mozliwosci tej maszyny(B.600) to czy to jest "glupota"?
Z gory dziekuje za wszystkie wypowiedzi! pozdrawiam!!
Moze na poczatku napisze cos o sobie:) Jezeli chodzi o doswiadczenie w jezdzie motocyklem =zerowe:P ale jestem rozwazny i doceniam to ze jestem zdrowy:Pmam 181wzrostu waga 83:). To tyle:]
Zastanawiam sie nad zakupem motoru, wiele sie oczytalem co na poczatek bedzie najlepsze. Wiele osob poleca miedzy innymi Honde CB500. Mam pytanie do uzytkownikow tej maszyny, otoz jak wyglada jazda w dwie osoby:). Zastanawiam sie jeszcze nad maszyna Bandit 600(hehe) ten motorek bardzo bardzo mi sie podoba no ale wiele osob pisze ze kto decyduje sie nad kupnem takiej maszyny z zerowym doswiadczeniem to glupota. Czemu? Jezeli ktos jezdzi rozwaznie ma respekt i poznaje mozliwosci tej maszyny(B.600) to czy to jest "glupota"?
Z gory dziekuje za wszystkie wypowiedzi! pozdrawiam!!
- tiger022
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 1/10/2007, 18:17
zeby wybrac Ci odpowiednie moto musisz wkleic zdjęcie,na tym forum tak to wlasnie doradzamy,Ty nam fote a my oceniamy co bedzie w sam raz.
-
mlody - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
swoje zdjecie,najlepiej jak siedzisz lub stoisz na moto/obok moto (ewentualnie rower,górski najlepiej)
To taki nasz regulamin,na moto trzeba jakos wygladac,jak ktos zle wyglada to my to widzimy i dobieramy cos innego.
To taki nasz regulamin,na moto trzeba jakos wygladac,jak ktos zle wyglada to my to widzimy i dobieramy cos innego.
-
mlody - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
mlody napisał(a):zeby wybrac Ci odpowiednie moto musisz wkleic zdjęcie,na tym forum tak to wlasnie doradzamy,Ty nam fote a my oceniamy co bedzie w sam raz.
buhahahahahaha, tak tak dokładnie tak jest
a tak swoją drogą to bałbym sie tego bandyty jesli maszzerowe doswaidczenie. moze posmigaj jakas 125 czy 500 troche a potem bandyte

Yamaha R1 RN19 

-
GregorMoto - Bywalec
- Posty: 610
- Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
- Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim
Kup bandziora.Ja mam 184 cm wzrostu i 93 kg wagi.Przed kupnem motocykla siedziałem na GS 500 ,CB 500 ,ER5 i wyglądałem jak na motorynce.Wracajac do ,,Bandzior'' to mój pierwszy motocykl.Wcześniej jeździłem na motocyklach dawnego bloku wschodniego(MZ .JAWA)Wszystko zależy od tego co masz w głowie.Bandzior dostaję ,,kopa'' po przekroczeniu 7000 tyś obr.Tak więc trzeba go kręcić wysoko żeby uzyskać dużą moc.Myślę że na pierwsze moto jest w sam raz
ognisty podmuch
Suzuki Bandit 650 N , Yamaha FZ1,aktualnie Suzuki B-King
Suzuki Bandit 650 N , Yamaha FZ1,aktualnie Suzuki B-King
- Backdraft
- Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 18/4/2006, 22:14
- Lokalizacja: Radom
-
Adamo _CBR - Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 18/9/2007, 19:29
- Lokalizacja: Dębica
mlody dobrze gada...chce tylko Twojego dobra...bo jak przy danym moto bedziesz wygladal jak wiesniak to sam powiedz chyba go nie kupisz? a tu napewno ci doradzimy przy czym bedziesz lansersko wygladal i na co kobitki beda lecialy...lansowac sie w stolycy to tez trzeba umiec
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
Ja Ci dam zajebista rade: Masz temat "co na pierwsze moto" i tam jest jakies 80 stron do poczytania wiec zanim nam zaczniesz zawracac dupe to zapoznaj sie z tym co juz pisalismy wiele razy. Aha na i jest jeszcze magiczna opcja "szukaj" gdzie za 20 srebrnikow basniowy druid szukaczefix udzieli Ci wszelkich odpowiedzi na pytania dotyczace CB500 i B6.
I zeby nie bylo ze spamuje to udzielam odpow na twoje pytanie: "jak wyglada jazda CB500 we dwie osoby"
Na poczatku miejsce za kierownica zajmuje Obiekt A (dalej zwany "kierowca") Do jego zadan nalezy uruchomienie motocykla, ruszanie kierownica, dodawanie gazu, hamowanie i zmieniane biegow. Na miejscu za obiektem A siada obiekt B (nazwijmy go "pasazerem"). Pasazer jak sama nazwa wskazuje nic nie robi. Co najwyzej stara sie jak najmniej przeszkadzac kierowcy w kierowaniu motocyklem. Po zajeciu miejsc kierowca kieruje motocyklem i przeprowadza wszystkie wspomniane wyzej czynnosci. Pasazer dalej nic nie robi poza wkur...... kierowcy wierceniem sie na motocyklu i wytracaniem rownowagi. Kiedy caly zespol trakcyjny zakonczy jazde obiekty opuszczaja pojazd w nastepujacej kolejnosci: Obiekt B zsiada jako pierwszy. Obiekt A zsiada jako drugi i wali w ryja obiekt B za przeszkadzanie w trakcie jazdy. Nastepnie Obiekt A wsiada na motocykl i odjezdza zadowolony ze pozbyl sie pasazera i jego motocykl wreszcie odzyskal sterownosc i moc pozwalajaca mu na ruszenie spod swiatel bez odpychania sie nogami.
I zeby nie bylo ze spamuje to udzielam odpow na twoje pytanie: "jak wyglada jazda CB500 we dwie osoby"
Na poczatku miejsce za kierownica zajmuje Obiekt A (dalej zwany "kierowca") Do jego zadan nalezy uruchomienie motocykla, ruszanie kierownica, dodawanie gazu, hamowanie i zmieniane biegow. Na miejscu za obiektem A siada obiekt B (nazwijmy go "pasazerem"). Pasazer jak sama nazwa wskazuje nic nie robi. Co najwyzej stara sie jak najmniej przeszkadzac kierowcy w kierowaniu motocyklem. Po zajeciu miejsc kierowca kieruje motocyklem i przeprowadza wszystkie wspomniane wyzej czynnosci. Pasazer dalej nic nie robi poza wkur...... kierowcy wierceniem sie na motocyklu i wytracaniem rownowagi. Kiedy caly zespol trakcyjny zakonczy jazde obiekty opuszczaja pojazd w nastepujacej kolejnosci: Obiekt B zsiada jako pierwszy. Obiekt A zsiada jako drugi i wali w ryja obiekt B za przeszkadzanie w trakcie jazdy. Nastepnie Obiekt A wsiada na motocykl i odjezdza zadowolony ze pozbyl sie pasazera i jego motocykl wreszcie odzyskal sterownosc i moc pozwalajaca mu na ruszenie spod swiatel bez odpychania sie nogami.
Ostatnio edytowano 1/10/2007, 20:47 przez siekson, łącznie edytowano 2 razy
-
siekson - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
-
GregorMoto - Bywalec
- Posty: 610
- Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
- Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim
Siekson zaszalałęś
a co do Tigera pytańa
po jakimś czasie cb przestanie mieć mocy i co wtedy??? nowe moto a na to nie kazdy ma kase. z b6 bedzie cieżko na poczatku
a potem wystarczy na kilka sezonów
przynjamniej sie nie znudzi jak cb po 1 sezonie 

po jakimś czasie cb przestanie mieć mocy i co wtedy??? nowe moto a na to nie kazdy ma kase. z b6 bedzie cieżko na poczatku



- Wicek
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 26/9/2007, 12:01
taaaa nie znudzi sie,wszystko sie nudzi,daje mu 2 tyg i obrzyga b6.
Ale fakt faktem,jak zaczyna to niech kupi cb500,kiedys były wsk'i i ludzie tez jezdzili
Ale fakt faktem,jak zaczyna to niech kupi cb500,kiedys były wsk'i i ludzie tez jezdzili

-
mlody - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
siekson napisał(a):Ja Ci dam zajebista rade: Masz temat "co na pierwsze moto" i tam jest jakies 80 stron do poczytania wiec zanim nam zaczniesz zawracac dupe to zapoznaj sie z tym co juz pisalismy wiele razy. Aha na i jest jeszcze magiczna opcja "szukaj" gdzie za 20 srebrnikow basniowy druid szukaczefix udzieli Ci wszelkich odpowiedzi na pytania dotyczace CB500 i B6.
I zeby nie bylo ze spamuje to udzielam odpow na twoje pytanie: "jak wyglada jazda CB500 we dwie osoby"
Na poczatku miejsce za kierownica zajmuje Obiekt A (dalej zwany "kierowca") Do jego zadan nalezy uruchomienie motocykla, ruszanie kierownica, dodawanie gazu, hamowanie i zmieniane biegow. Na miejscu za obiektem A siada obiekt B (nazwijmy go "pasazerem"). Pasazer jak sama nazwa wskazuje nic nie robi. Co najwyzej stara sie jak najmniej przeszkadzac kierowcy w kierowaniu motocyklem. Po zajeciu miejsc kierowca kieruje motocyklem i przeprowadza wszystkie wspomniane wyzej czynnosci. Pasazer dalej nic nie robi poza wkur...... kierowcy wierceniem sie na motocyklu i wytracaniem rownowagi. Kiedy caly zespol trakcyjny zakonczy jazde obiekty opuszczaja pojazd w nastepujacej kolejnosci: Obiekt B zsiada jako pierwszy. Obiekt A zsiada jako drugi i wali w ryja obiekt B za przeszkadzanie w trakcie jazdy. Nastepnie Obiekt A wsiada na motocykl i odjezdza zadowolony ze pozbyl sie pasazera i jego motocykl wreszcie odzyskal sterownosc i moc pozwalajaca mu na ruszenie spod swiatel bez odpychania sie nogami.
RESPEKT

GS 500E, 91r -> CBR 600 F2 | http://bikepics.com/members/blatomasz/93cbr600/
-
blatomasz - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 7/5/2007, 09:49
- Lokalizacja: Płońsk
siekson napisał(a):I zeby nie bylo ze spamuje to udzielam odpow na twoje pytanie: "jak wyglada jazda CB500 we dwie osoby"
Na poczatku miejsce za kierownica zajmuje Obiekt A (dalej zwany "kierowca") Do jego zadan nalezy uruchomienie motocykla, ruszanie kierownica, dodawanie gazu, hamowanie i zmieniane biegow. Na miejscu za obiektem A siada obiekt B (nazwijmy go "pasazerem"). Pasazer jak sama nazwa wskazuje nic nie robi. Co najwyzej stara sie jak najmniej przeszkadzac kierowcy w kierowaniu motocyklem. Po zajeciu miejsc kierowca kieruje motocyklem i przeprowadza wszystkie wspomniane wyzej czynnosci. Pasazer dalej nic nie robi poza wkur...... kierowcy wierceniem sie na motocyklu i wytracaniem rownowagi. Kiedy caly zespol trakcyjny zakonczy jazde obiekty opuszczaja pojazd w nastepujacej kolejnosci: Obiekt B zsiada jako pierwszy. Obiekt A zsiada jako drugi i wali w ryja obiekt B za przeszkadzanie w trakcie jazdy. Nastepnie Obiekt A wsiada na motocykl i odjezdza zadowolony ze pozbyl sie pasazera i jego motocykl wreszcie odzyskal sterownosc i moc pozwalajaca mu na ruszenie spod swiatel bez odpychania sie nogami.
Jazda we dwie osoby na mniej niż 600 cm3 to nieporozumienie.
Na 600-tce by coś szybko wyprzedzić trzeba wrzucić 4-kę.
U mnie Obiekt B ma inną charakterystykę i obowiązki:
1. Obiekt B przechyla się w zakręcie - większość zakrętów pokonuje Obiekt B i przeciwskręt, Obiekt A ma przy tym mało roboty.
2. W trakcie hamowania Obiekt B trzyma ręce na baku by odciążyć Obiekt A
3. Obiekt B mocno trzyma się Obiektu A przy ruszaniu i ostrym przyspieszaniu by Obiekt A miał pewność że pieniądze znajdujące się w tornistrze umieszczonym na Obiekcie B nie zlecą razem z nim.
4. Obiekt B przeprowadza małe miłe ściskanie by potwierdzić fakt że Obiekt A jest lubiany

Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
-
Adamo _CBR - Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 18/9/2007, 19:29
- Lokalizacja: Dębica
Jazda we dwie osoby na mniej niż 600 cm3 to nieporozumienie.
Na 600-tce by coś szybko wyprzedzić trzeba wrzucić 4-kę.



<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
OKO spoks:] no bo wlasnie.... wiem ze CB500 jest zajebistym motorem na poczatek ale tez wiem ze wiekszosc ludzi zmienia go po jakims czasie. No i wlasnie chcialbym tego uniknac :] i odrazu uczyc sie na czyms na czym pojezdze dluzszy okres:] no ale chyba sie tak nie da!
Teraz cos odnosnie wypowiedzi kolegi: "siekson"
Drogi kolego moim zdaniem forum to grono "osobnikow" ktorzy wzajemnie pisza o swoich pasjach, wymieniaja sie doswiadczeniami jak rozniez udzielaja rad innym. No i wlasnie!! Masz problem ze soba! Bo moim zdaniem osoby ktorzy udzielaja takich rad to ludzie jednym slowem jebnieci!:DD ZA kogo sie masz! Piszac do mnie "zanim zaczniesz nam lizac dupy" Czlowieku w dupe to ja cie moge kopnac! jesli tak bardzo chcesz!
Teraz cos odnosnie wypowiedzi kolegi: "siekson"
Drogi kolego moim zdaniem forum to grono "osobnikow" ktorzy wzajemnie pisza o swoich pasjach, wymieniaja sie doswiadczeniami jak rozniez udzielaja rad innym. No i wlasnie!! Masz problem ze soba! Bo moim zdaniem osoby ktorzy udzielaja takich rad to ludzie jednym slowem jebnieci!:DD ZA kogo sie masz! Piszac do mnie "zanim zaczniesz nam lizac dupy" Czlowieku w dupe to ja cie moge kopnac! jesli tak bardzo chcesz!
- tiger022
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 1/10/2007, 18:17
tajger tajger,spokojnie,temat który poruszyłes byl wałkowany milion razy.
Nawet R1 sie nudzi,wiec na to nie patrz.
Zadaj sobie pytanie,"Po co sa 125,250,500,600 i te pewnie Twoje wymarzone 1000"? pomoge Ci,po to zeby stopniowo wkraczac w swiat 2 kółek.
Bandit jest żwawą dryndą,jesli jestes "zielony" w jezdzie,mozesz sobie zrobić ała.
Rozsadiejsza jest cb,jednak ja osobiscie brałbym bandyte-tyle ze od dziecka śliniłem sie do swojej motorynki,simsonów i innych taczek z tego okresu
Nawet R1 sie nudzi,wiec na to nie patrz.
Zadaj sobie pytanie,"Po co sa 125,250,500,600 i te pewnie Twoje wymarzone 1000"? pomoge Ci,po to zeby stopniowo wkraczac w swiat 2 kółek.
Bandit jest żwawą dryndą,jesli jestes "zielony" w jezdzie,mozesz sobie zrobić ała.
Rozsadiejsza jest cb,jednak ja osobiscie brałbym bandyte-tyle ze od dziecka śliniłem sie do swojej motorynki,simsonów i innych taczek z tego okresu

-
mlody - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
Posty: 42
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości