Zobacz wątek - maly dylemat! prosze o wypowiedzi:)
NAS Analytics TAG

maly dylemat! prosze o wypowiedzi:)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

maly dylemat! prosze o wypowiedzi:)

Postprzez tiger022 » 1/10/2007, 18:39

Na poczatku chcialem Wszystkich serdecznie przywitac!:)Jestem tu nowy:P
Moze na poczatku napisze cos o sobie:) Jezeli chodzi o doswiadczenie w jezdzie motocyklem =zerowe:P ale jestem rozwazny i doceniam to ze jestem zdrowy:Pmam 181wzrostu waga 83:). To tyle:]
Zastanawiam sie nad zakupem motoru, wiele sie oczytalem co na poczatek bedzie najlepsze. Wiele osob poleca miedzy innymi Honde CB500. Mam pytanie do uzytkownikow tej maszyny, otoz jak wyglada jazda w dwie osoby:). Zastanawiam sie jeszcze nad maszyna Bandit 600(hehe) ten motorek bardzo bardzo mi sie podoba no ale wiele osob pisze ze kto decyduje sie nad kupnem takiej maszyny z zerowym doswiadczeniem to glupota. Czemu? Jezeli ktos jezdzi rozwaznie ma respekt i poznaje mozliwosci tej maszyny(B.600) to czy to jest "glupota"?
Z gory dziekuje za wszystkie wypowiedzi! pozdrawiam!!
tiger022
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 1/10/2007, 18:17


Postprzez mlody » 1/10/2007, 18:48

zeby wybrac Ci odpowiednie moto musisz wkleic zdjęcie,na tym forum tak to wlasnie doradzamy,Ty nam fote a my oceniamy co bedzie w sam raz.
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo


Postprzez tiger022 » 1/10/2007, 18:59

mlody jakie zdjecie bo nie kumam?
tiger022
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 1/10/2007, 18:17

Postprzez mlody » 1/10/2007, 19:03

swoje zdjecie,najlepiej jak siedzisz lub stoisz na moto/obok moto (ewentualnie rower,górski najlepiej)
To taki nasz regulamin,na moto trzeba jakos wygladac,jak ktos zle wyglada to my to widzimy i dobieramy cos innego.
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez GregorMoto » 1/10/2007, 19:04

mlody napisał(a):zeby wybrac Ci odpowiednie moto musisz wkleic zdjęcie,na tym forum tak to wlasnie doradzamy,Ty nam fote a my oceniamy co bedzie w sam raz.


buhahahahahaha, tak tak dokładnie tak jest
a tak swoją drogą to bałbym sie tego bandyty jesli maszzerowe doswaidczenie. moze posmigaj jakas 125 czy 500 troche a potem bandyte :)
Yamaha R1 RN19 :)
Avatar użytkownika
GregorMoto
Bywalec
 
Posty: 610
Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim

Postprzez Backdraft » 1/10/2007, 19:17

Kup bandziora.Ja mam 184 cm wzrostu i 93 kg wagi.Przed kupnem motocykla siedziałem na GS 500 ,CB 500 ,ER5 i wyglądałem jak na motorynce.Wracajac do ,,Bandzior'' to mój pierwszy motocykl.Wcześniej jeździłem na motocyklach dawnego bloku wschodniego(MZ .JAWA)Wszystko zależy od tego co masz w głowie.Bandzior dostaję ,,kopa'' po przekroczeniu 7000 tyś obr.Tak więc trzeba go kręcić wysoko żeby uzyskać dużą moc.Myślę że na pierwsze moto jest w sam raz
ognisty podmuch
Suzuki Bandit 650 N , Yamaha FZ1,aktualnie Suzuki B-King
Backdraft
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 18/4/2006, 22:14
Lokalizacja: Radom

Postprzez Adamo _CBR » 1/10/2007, 19:21

Koledzy dobrze pisza z tym zdjeciem :)
Motur nigdy nie umiera :) Motur jest wieczny :)
Avatar użytkownika
Adamo _CBR
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 18/9/2007, 19:29
Lokalizacja: Dębica

Postprzez gumis » 1/10/2007, 19:39

mlody dobrze gada...chce tylko Twojego dobra...bo jak przy danym moto bedziesz wygladal jak wiesniak to sam powiedz chyba go nie kupisz? a tu napewno ci doradzimy przy czym bedziesz lansersko wygladal i na co kobitki beda lecialy...lansowac sie w stolycy to tez trzeba umiec
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez siekson » 1/10/2007, 20:04

Ja Ci dam zajebista rade: Masz temat "co na pierwsze moto" i tam jest jakies 80 stron do poczytania wiec zanim nam zaczniesz zawracac dupe to zapoznaj sie z tym co juz pisalismy wiele razy. Aha na i jest jeszcze magiczna opcja "szukaj" gdzie za 20 srebrnikow basniowy druid szukaczefix udzieli Ci wszelkich odpowiedzi na pytania dotyczace CB500 i B6.

I zeby nie bylo ze spamuje to udzielam odpow na twoje pytanie: "jak wyglada jazda CB500 we dwie osoby"

Na poczatku miejsce za kierownica zajmuje Obiekt A (dalej zwany "kierowca") Do jego zadan nalezy uruchomienie motocykla, ruszanie kierownica, dodawanie gazu, hamowanie i zmieniane biegow. Na miejscu za obiektem A siada obiekt B (nazwijmy go "pasazerem"). Pasazer jak sama nazwa wskazuje nic nie robi. Co najwyzej stara sie jak najmniej przeszkadzac kierowcy w kierowaniu motocyklem. Po zajeciu miejsc kierowca kieruje motocyklem i przeprowadza wszystkie wspomniane wyzej czynnosci. Pasazer dalej nic nie robi poza wkur...... kierowcy wierceniem sie na motocyklu i wytracaniem rownowagi. Kiedy caly zespol trakcyjny zakonczy jazde obiekty opuszczaja pojazd w nastepujacej kolejnosci: Obiekt B zsiada jako pierwszy. Obiekt A zsiada jako drugi i wali w ryja obiekt B za przeszkadzanie w trakcie jazdy. Nastepnie Obiekt A wsiada na motocykl i odjezdza zadowolony ze pozbyl sie pasazera i jego motocykl wreszcie odzyskal sterownosc i moc pozwalajaca mu na ruszenie spod swiatel bez odpychania sie nogami.
Ostatnio edytowano 1/10/2007, 20:47 przez siekson, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
siekson
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez GregorMoto » 1/10/2007, 20:45

siekson powaliłeś mnie :D
Yamaha R1 RN19 :)
Avatar użytkownika
GregorMoto
Bywalec
 
Posty: 610
Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim

Postprzez GROSIK » 1/10/2007, 20:50

dobre , dobre , Siekson :lol: :lol:
Już jest nowa niunia :)
GROSIK
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 15/3/2007, 18:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Wicek » 1/10/2007, 21:47

Siekson zaszalałęś :) a co do Tigera pytańa


po jakimś czasie cb przestanie mieć mocy i co wtedy??? nowe moto a na to nie kazdy ma kase. z b6 bedzie cieżko na poczatku :) a potem wystarczy na kilka sezonów :) przynjamniej sie nie znudzi jak cb po 1 sezonie :)
Wicek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 26/9/2007, 12:01

Postprzez mlody » 1/10/2007, 21:53

taaaa nie znudzi sie,wszystko sie nudzi,daje mu 2 tyg i obrzyga b6.
Ale fakt faktem,jak zaczyna to niech kupi cb500,kiedys były wsk'i i ludzie tez jezdzili :twisted:
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez blatomasz » 1/10/2007, 21:59

siekson napisał(a):Ja Ci dam zajebista rade: Masz temat "co na pierwsze moto" i tam jest jakies 80 stron do poczytania wiec zanim nam zaczniesz zawracac dupe to zapoznaj sie z tym co juz pisalismy wiele razy. Aha na i jest jeszcze magiczna opcja "szukaj" gdzie za 20 srebrnikow basniowy druid szukaczefix udzieli Ci wszelkich odpowiedzi na pytania dotyczace CB500 i B6.

I zeby nie bylo ze spamuje to udzielam odpow na twoje pytanie: "jak wyglada jazda CB500 we dwie osoby"

Na poczatku miejsce za kierownica zajmuje Obiekt A (dalej zwany "kierowca") Do jego zadan nalezy uruchomienie motocykla, ruszanie kierownica, dodawanie gazu, hamowanie i zmieniane biegow. Na miejscu za obiektem A siada obiekt B (nazwijmy go "pasazerem"). Pasazer jak sama nazwa wskazuje nic nie robi. Co najwyzej stara sie jak najmniej przeszkadzac kierowcy w kierowaniu motocyklem. Po zajeciu miejsc kierowca kieruje motocyklem i przeprowadza wszystkie wspomniane wyzej czynnosci. Pasazer dalej nic nie robi poza wkur...... kierowcy wierceniem sie na motocyklu i wytracaniem rownowagi. Kiedy caly zespol trakcyjny zakonczy jazde obiekty opuszczaja pojazd w nastepujacej kolejnosci: Obiekt B zsiada jako pierwszy. Obiekt A zsiada jako drugi i wali w ryja obiekt B za przeszkadzanie w trakcie jazdy. Nastepnie Obiekt A wsiada na motocykl i odjezdza zadowolony ze pozbyl sie pasazera i jego motocykl wreszcie odzyskal sterownosc i moc pozwalajaca mu na ruszenie spod swiatel bez odpychania sie nogami.


RESPEKT :lol:
Avatar użytkownika
blatomasz
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/5/2007, 09:49
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez falconiforme » 2/10/2007, 07:47

siekson napisał(a):I zeby nie bylo ze spamuje to udzielam odpow na twoje pytanie: "jak wyglada jazda CB500 we dwie osoby"

Na poczatku miejsce za kierownica zajmuje Obiekt A (dalej zwany "kierowca") Do jego zadan nalezy uruchomienie motocykla, ruszanie kierownica, dodawanie gazu, hamowanie i zmieniane biegow. Na miejscu za obiektem A siada obiekt B (nazwijmy go "pasazerem"). Pasazer jak sama nazwa wskazuje nic nie robi. Co najwyzej stara sie jak najmniej przeszkadzac kierowcy w kierowaniu motocyklem. Po zajeciu miejsc kierowca kieruje motocyklem i przeprowadza wszystkie wspomniane wyzej czynnosci. Pasazer dalej nic nie robi poza wkur...... kierowcy wierceniem sie na motocyklu i wytracaniem rownowagi. Kiedy caly zespol trakcyjny zakonczy jazde obiekty opuszczaja pojazd w nastepujacej kolejnosci: Obiekt B zsiada jako pierwszy. Obiekt A zsiada jako drugi i wali w ryja obiekt B za przeszkadzanie w trakcie jazdy. Nastepnie Obiekt A wsiada na motocykl i odjezdza zadowolony ze pozbyl sie pasazera i jego motocykl wreszcie odzyskal sterownosc i moc pozwalajaca mu na ruszenie spod swiatel bez odpychania sie nogami.


Jazda we dwie osoby na mniej niż 600 cm3 to nieporozumienie.
Na 600-tce by coś szybko wyprzedzić trzeba wrzucić 4-kę
.

U mnie Obiekt B ma inną charakterystykę i obowiązki:
1. Obiekt B przechyla się w zakręcie - większość zakrętów pokonuje Obiekt B i przeciwskręt, Obiekt A ma przy tym mało roboty.

2. W trakcie hamowania Obiekt B trzyma ręce na baku by odciążyć Obiekt A

3. Obiekt B mocno trzyma się Obiektu A przy ruszaniu i ostrym przyspieszaniu by Obiekt A miał pewność że pieniądze znajdujące się w tornistrze umieszczonym na Obiekcie B nie zlecą razem z nim.

4. Obiekt B przeprowadza małe miłe ściskanie by potwierdzić fakt że Obiekt A jest lubiany :D
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez siekson » 2/10/2007, 09:45

falconiforme napisał(a):4. Obiekt B przeprowadza małe miłe ściskanie by potwierdzić fakt że Obiekt A jest lubiany :D

:lol: :lol: :lol:
gorzej jak Obiekt B ma zarost, 185 cm wzrostu, wazy 90kg i ma na imie Wiesiek :lol:
Avatar użytkownika
siekson
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Adamo _CBR » 2/10/2007, 14:56

Zeby tylko 185 cm wzrostu i 90 kg wagi :) heheh
Motur nigdy nie umiera :) Motur jest wieczny :)
Avatar użytkownika
Adamo _CBR
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 18/9/2007, 19:29
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Grubas » 2/10/2007, 15:23

Jazda we dwie osoby na mniej niż 600 cm3 to nieporozumienie.
Na 600-tce by coś szybko wyprzedzić trzeba wrzucić 4-kę
.


:shock: :shock: :shock: Dziwne, widziałem już wiele przestraszonych obiektów B nawet na MZ.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez tiger022 » 2/10/2007, 16:57

OKO spoks:] no bo wlasnie.... wiem ze CB500 jest zajebistym motorem na poczatek ale tez wiem ze wiekszosc ludzi zmienia go po jakims czasie. No i wlasnie chcialbym tego uniknac :] i odrazu uczyc sie na czyms na czym pojezdze dluzszy okres:] no ale chyba sie tak nie da!

Teraz cos odnosnie wypowiedzi kolegi: "siekson"

Drogi kolego moim zdaniem forum to grono "osobnikow" ktorzy wzajemnie pisza o swoich pasjach, wymieniaja sie doswiadczeniami jak rozniez udzielaja rad innym. No i wlasnie!! Masz problem ze soba! Bo moim zdaniem osoby ktorzy udzielaja takich rad to ludzie jednym slowem jebnieci!:DD ZA kogo sie masz! Piszac do mnie "zanim zaczniesz nam lizac dupy" Czlowieku w dupe to ja cie moge kopnac! jesli tak bardzo chcesz!
tiger022
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 1/10/2007, 18:17

Postprzez mlody » 2/10/2007, 17:07

tajger tajger,spokojnie,temat który poruszyłes byl wałkowany milion razy.
Nawet R1 sie nudzi,wiec na to nie patrz.
Zadaj sobie pytanie,"Po co sa 125,250,500,600 i te pewnie Twoje wymarzone 1000"? pomoge Ci,po to zeby stopniowo wkraczac w swiat 2 kółek.
Bandit jest żwawą dryndą,jesli jestes "zielony" w jezdzie,mozesz sobie zrobić ała.
Rozsadiejsza jest cb,jednak ja osobiscie brałbym bandyte-tyle ze od dziecka śliniłem sie do swojej motorynki,simsonów i innych taczek z tego okresu 8)
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na gr