Zobacz wątek - Zawor wydechowy w 2suwie ? Pomocy.
NAS Analytics TAG

Zawor wydechowy w 2suwie ? Pomocy.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Zawor wydechowy w 2suwie ? Pomocy.

Postprzez deamian_pl » 26/9/2007, 11:56

Witam, mam drobny problem, wytlumaczcie mi, jak bedzie dzialal motocykl (jezdze Honda NSR z 98 roku), kiedy po wymianie cylindra, tloka i calej reszty nie bedzie wymieniony (a wiec zalozony tez nie, bo podobno do nowego cylindra i tloka nie pasuje) zawor wydechowy... jesli go nie bedzie, to podobno motocykl bedzie duzo wolniej schodzil z obrotow (NSR to dwusuw) Jak to bedzie wygladalo, czy to dla niego zdrowe ? prosze o pomoc, powiedzcie mi tez, jak go docierac po remoncie silnika...
deamian_pl
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/5/2006, 23:43


Postprzez motoman » 26/9/2007, 12:08

Możliwe że się nie znam na jakichs specyficznych konstrukcjach ale 2suwy nie mają zaworów... ??
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez mar111cin » 26/9/2007, 12:24

hmm też zaczynam wątpić w to co wiem, ale podzielam zdanie Motomana. Zresztą jakby dwusuw miał zawory to by był 4suwem ; ) Zawór na wydechu w dwusuwie troche by się mijał z celem, z zasadą działania silnika. Rozumiem membrane ale to jak już od strony wlotu do cylindra.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez pk. » 26/9/2007, 12:56

ludzie :<

zawór wydechowy , a nie zawory z jakimi mamy do czynienia w 4t.

A jaki cylinder tam zakładasz? jak ten sam czyli 125ccm to moze pasować , chyba ze byl tulejowany to wtedy te klapeczki nie beda sie ruszac , i bedzie caly czas zamknięty. Trzeba lekko je podszlifować i bedzie jak dawniej.

edit: dla nie wiedzących znajduje sie tuz za cylindrem , w miejscu lączenia sie z kolankiem.
A dlaczego ten zawor tam sie znajduje , tego juz nie bede mowic , poczytajcie w necie...
pk.
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21

Postprzez mar111cin » 26/9/2007, 13:09

jak juz jest to wiadomo ze dla momentu :P tylko wiadomo ze to jest bardziej w 4taktach wykorzystywane:P
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez deamian_pl » 26/9/2007, 15:27

pk. napisał(a):ludzie :<

zawór wydechowy , a nie zawory z jakimi mamy do czynienia w 4t.

A jaki cylinder tam zakładasz? jak ten sam czyli 125ccm to moze pasować , chyba ze byl tulejowany to wtedy te klapeczki nie beda sie ruszac , i bedzie caly czas zamknięty. Trzeba lekko je podszlifować i bedzie jak dawniej.

edit: dla nie wiedzących znajduje sie tuz za cylindrem , w miejscu lączenia sie z kolankiem.
A dlaczego ten zawor tam sie znajduje , tego juz nie bede mowic , poczytajcie w necie...


Zakladam taki sam cylinder, tyle, ze nowy, w hondzie powiedziano mi, ze odrobine sie roznia od tych z 98r, i ze nie bedzie pasowal zawor wydechowy. co ciekawe, mechanik podjal sie ZALOZENIA ZESTAWU NAPRAWCZEGO BEZ ZAWORU WYDECHOWEGO. Jakie beda skutki braku tego zaworu ? czy jest on konieczny >?
deamian_pl
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/5/2006, 23:43

Postprzez pk. » 26/9/2007, 16:07

hmm napewno spadnie moment obrotowy , ogolnie bedzie słabo przyspieszał , a na nizszych obrotach bedzie jechal jak 50ccm. (do 7.5k rpm)

a tak nawiasem mowiac ile dałes za cylinder? profesjonalne tulejowanie kosztuje 350zł , efekt jak nowy + tani szlif co sezon (mozliwosc 4 szlifow cylka + wszystkie selekcje tłoków)
nie rozumiem was !
pk.
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21

Postprzez deamian_pl » 26/9/2007, 16:33

pk. napisał(a):hmm napewno spadnie moment obrotowy , ogolnie bedzie słabo przyspieszał , a na nizszych obrotach bedzie jechal jak 50ccm. (do 7.5k rpm)

a tak nawiasem mowiac ile dałes za cylinder? profesjonalne tulejowanie kosztuje 350zł , efekt jak nowy + tani szlif co sezon (mozliwosc 4 szlifow cylka + wszystkie selekcje tłoków)
nie rozumiem was !



za cylinder i tlok okolo 1400zl + lozyska i uszczelki. Czy bedzie mozliwe pozniej zalozenie zaworu ? czy jego brak bedzie mial wplyw na docieranie silnika ?
deamian_pl
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/5/2006, 23:43

Postprzez jasql » 27/9/2007, 01:54

deamian_pl napisał(a):Zakladam taki sam cylinder, tyle, ze nowy, w hondzie powiedziano mi, ze odrobine sie roznia od tych z 98r, i ze nie bedzie pasowal zawor wydechowy



Jak wydales tyle kasy to zal ci pare zloty na zaworek :?:
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez deamian_pl » 27/9/2007, 05:39

jasql napisał(a):
deamian_pl napisał(a):Zakladam taki sam cylinder, tyle, ze nowy, w hondzie powiedziano mi, ze odrobine sie roznia od tych z 98r, i ze nie bedzie pasowal zawor wydechowy



Jak wydales tyle kasy to zal ci pare zloty na zaworek :?:
hmmm, tutaj dyskusja jest zbedna, moze akurat skonczyly mi sie pieniadze ? :roll: a 250, czy 300zl to nie jest dla mnie malo. :wink: zapytam jeszcze raz, czy zawor bedzie mial wplyw na zywotnosc silnika ? czy docieranie bedzie wygladalo inaczej ?
deamian_pl
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/5/2006, 23:43

Postprzez pk. » 27/9/2007, 14:41

w ogole sprawdziles czy ten zawor pasował ? czy tylko tego twojego pseudomechanika opinia sie pokierowałes ? KURWA musi pasowac i chuj.

bylo daj cylinder do tulejowania + bys nie musial kombinowac z zaworem , no ale lepiej cos zrobic i dopiero potem myślec.. aha i jakies 800zł w kieszeni..

w ogole za taki hajs to sie kupuje polini 160...
pk.
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21

Postprzez jasql » 27/9/2007, 18:03

Jezeli panowie z Hondy go tam umiescili to prawdopodobnie h**a sie znaja. Wywal go bo tylko hamuje przeplyw gazow spalinowych. Prawdopodobnie zyskasz jakies 10KM wiecej.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Felus6 » 27/9/2007, 18:17

+ pare naklejek szmocy i juz masz 20 KM więcej.
Silniki 2-suwowe muszą mieć odpowiednie ciśnienie spalin, a za to odpowiada ten zaworek.
Wywalasz zawór a wraz z nim potrzebne ciśnienie i musisz sie nogami odpychać...

A co do docierania bez tego zaworka to nie mam pojecia....
Avatar użytkownika
Felus6
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 26/6/2007, 11:10
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez deamian_pl » 29/9/2007, 09:06

Okazalo sie, ze ten "nowy" cylinder, to jest wersja bez miejsca na zawor wydechowy, wiec bedzie pewnie ok !
deamian_pl
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19/5/2006, 23:43

Postprzez cinx » 4/10/2007, 13:03

Piszecie, że tulejowanie cylindra jest takie super, hiper, i wogóle; czy ktoś z Was miał okazję chociaż DŁUŻEJ jeździć dwusuwem(pojemność od 125ccm w zwyż), w którym została założona taka tuleja, czy ktoś z Was ma porównanie z cylindrem oryginalnym??

Do autora tematu: motocykl bez zaworka będzie jeździł, ale nie tak jak byś tego oczekiwał, więc aby się nie wkurzać, zacznij szukać odpowiedniego zaworu wydechowego.
cinx
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez musieli » 5/10/2007, 08:41

deamian_pl napisał(a):za cylinder i tlok okolo 1400zl + lozyska i uszczelki. Czy bedzie mozliwe pozniej zalozenie zaworu ? czy jego brak bedzie mial wplyw na docieranie silnika ?


No to brawo, bo za takie pieniądze to się kupuje zestaw Polini na 150ccm, a w tym zestawie wszystko jest, i miejsce na zawór też: http://www.pjme.co.uk/acatalog/Performa ... s_no2.html

A można to dostać w bardzo wielu miejscach w Polsce, nie będę reklamował gdzie.
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
musieli
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
Lokalizacja: Wa-wa zone



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na gr