Triumph Street Triple 675 tymczasowe łatanie dekli
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Triumph Street Triple 675 tymczasowe łatanie dekli
Witam,
Pacjentem jest Triumph Street Triple 2009 którego jadę oglądać w niedziele. Problem z motocyklem jest taki że zaliczył szlif, zrobiły się dziurki w deklach i nie ma oleju więc odpalenie nie wchodzi w grę. Mam nadzieję że zdjęcie się załadowało. Pomysł jest taki żeby zalepić te dziury np poxiliną, zalać olejem i odpalić. Wystarczy mi 5 min i pytanie czy ktoś robił takie patenty i ewentualnie czy na to 5 min mogę wlać obojętnie jaki olej? Nie ukrywam że jak okaże się trup to nie mam ochoty w niego inwestować, równie dobrze mógłbym kupić dekle i pojechać.
Pacjentem jest Triumph Street Triple 2009 którego jadę oglądać w niedziele. Problem z motocyklem jest taki że zaliczył szlif, zrobiły się dziurki w deklach i nie ma oleju więc odpalenie nie wchodzi w grę. Mam nadzieję że zdjęcie się załadowało. Pomysł jest taki żeby zalepić te dziury np poxiliną, zalać olejem i odpalić. Wystarczy mi 5 min i pytanie czy ktoś robił takie patenty i ewentualnie czy na to 5 min mogę wlać obojętnie jaki olej? Nie ukrywam że jak okaże się trup to nie mam ochoty w niego inwestować, równie dobrze mógłbym kupić dekle i pojechać.
- Załączniki
-
PART_1485510430782_2.jpeg
- (168.65 KiB) Pobrane 811 razy
- MarcinZarembaPhotography
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 6/6/2016, 18:42
- Lokalizacja: Zgierz
mozna spoko tak zrobić... kumpel kiedys miał pękniecie przed zawodami w crossówce ( pęknieta pokrywa, co prawda bez ubytków tylko " rysa" ) spokojnie wytrzymało nawet sie nic nie zapociło
ja kiedys tez poxiliną sie poratowałem, jak padła mi szpilka w pokrywie głowicy, i sie sączyło spod pokrywey albo spod tej szpilki juz nie pamietam. a miałem wyjazd zalepiłem i dopiero po kilkunastu godzinach zaczeło sie pocic. także do odpalenia spoko.
zaopatrz sie w brake cleaner w spreju, zeby dobrze odtłuscić i do rozruchu testowego bedzie ok.
ja kiedys tez poxiliną sie poratowałem, jak padła mi szpilka w pokrywie głowicy, i sie sączyło spod pokrywey albo spod tej szpilki juz nie pamietam. a miałem wyjazd zalepiłem i dopiero po kilkunastu godzinach zaczeło sie pocic. także do odpalenia spoko.
zaopatrz sie w brake cleaner w spreju, zeby dobrze odtłuscić i do rozruchu testowego bedzie ok.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- MarcinZarembaPhotography
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 6/6/2016, 18:42
- Lokalizacja: Zgierz
Nie będę zakładał nowego tematu. Triumph kupiony, wszystko ok i teraz składanie wszystkiego do kupy. Pytanie o dekle ponieważ czarnych nie mogę dostać w rozsądnych pieniądzach znalazłem szare prawdopodobnie od Daytony. I teraz pytanie czy to będzie pasować? Najwyżej przemaluje proszkowo na czarny kolor.
Druga rzecz to olej, wiem że maa spełniać normy, a serwisówka podaje Mobil 1 racing 4t. Lać taki jak jest podany czy cudować z innymi?
Druga rzecz to olej, wiem że maa spełniać normy, a serwisówka podaje Mobil 1 racing 4t. Lać taki jak jest podany czy cudować z innymi?
- Załączniki
-
dekiel.jpg
- (73.9 KiB) Pobrane 553 razy
-
deikiel 2.jpg
- (86.26 KiB) Pobrane 553 razy
- MarcinZarembaPhotography
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 6/6/2016, 18:42
- Lokalizacja: Zgierz
Olej ma spełniać wymagane normy, tyle, w kwestii producenta lejesz to, co uważasz za słuszne. 90% poleci Ci Motula, ja mogę polecić Silkolene, a sam jeżdżę na Valvoline, co dusza uważa za słuszne
. Olej ma spełniać normy SAE - lepkości, i wymagane przez producenta normy jakościowe API, ACEA, JASO, w zależności od kraju pochodzenia. Triumph jako marka europejska prawdopodobnie będzie miał podaną normę ACEA, ale w tej kwestii normy JASO są najbardziej wymagające i praktycznie olej spełniający normę JASO MA2, nie ma opcji nie spełniać żadnej innej
.


Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Serwisówka podaje taki olej ale nic nie napisali o lepkości:
OLEJ MOBIL 1 RACING 4T 15W50
Szukać 15w50 czy może być np 10w40 4t spełniający normy?
OLEJ MOBIL 1 RACING 4T 15W50
Szukać 15w50 czy może być np 10w40 4t spełniający normy?
- MarcinZarembaPhotography
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 6/6/2016, 18:42
- Lokalizacja: Zgierz
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości