Remont
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Remont
Witam!
Dzis dostalem pare czesci i biore sie za swoja Kawke, musze zmienic rame, co jak sie domyslam oznacza to rozebranie całego motocykla na czesci pierwsze! Moje pytanie "Na co mam zwrocic uwage, co rozbierac czego lepiej nie" oczywiscie wtrakcie jakich kolwiek problemow bede sie zgłaszał nabierzaco! To kawasaki Gpz 500 z 95r(co prawda rama na ktora zmieniam jest z 89r). Moje pierwsze moto w ktore mam zamiar włozyc całe serce i kontynuowac przygode z motorkami. Budżet mam niezbyt wielki bo za wszytko place sam(jestem uczniem Technikum Mechanicznego i jestem ambitny mam zamiar zaczac i skonczyc sam, na moto i czesci nazbieralem sam. Zrezygnowałem z prawka zeby kupic moto)
Dzis dostalem pare czesci i biore sie za swoja Kawke, musze zmienic rame, co jak sie domyslam oznacza to rozebranie całego motocykla na czesci pierwsze! Moje pytanie "Na co mam zwrocic uwage, co rozbierac czego lepiej nie" oczywiscie wtrakcie jakich kolwiek problemow bede sie zgłaszał nabierzaco! To kawasaki Gpz 500 z 95r(co prawda rama na ktora zmieniam jest z 89r). Moje pierwsze moto w ktore mam zamiar włozyc całe serce i kontynuowac przygode z motorkami. Budżet mam niezbyt wielki bo za wszytko place sam(jestem uczniem Technikum Mechanicznego i jestem ambitny mam zamiar zaczac i skonczyc sam, na moto i czesci nazbieralem sam. Zrezygnowałem z prawka zeby kupic moto)
Kocham motocykle i razem z nimi umrÄ™!! GPZ 500 > CBR 600
- Shotta
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 12/8/2007, 15:40
Czy chcesz go jakos przerobic
czy tylko zmienic rame
Bo jak tylko zmienic rame to najlepiej zdjac plastiki (srubki do pudelka) a potem odkrecasz czesc z motoru i od razu zakladasz do ramy. Jak polezy za dlugo to nawet jak masz dobra pamiec na koniec zawsze brakuje odpowiednich srubek, podkladek, sprezynek.


Bo jak tylko zmienic rame to najlepiej zdjac plastiki (srubki do pudelka) a potem odkrecasz czesc z motoru i od razu zakladasz do ramy. Jak polezy za dlugo to nawet jak masz dobra pamiec na koniec zawsze brakuje odpowiednich srubek, podkladek, sprezynek.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
najlepiej robic to z serwisowka
jezeli nie chcesz pogubic srubek to po wykreceniu czesci wkrecaj je na swoje miejsce, albo chociaz przyklej je tasma lub jakos oznacz. na co jeszcze zwrocic uwage - niektore rzeczy trzeba zawsze dokrecac z odpowiednia sila dlatego radze uwazac
jezeli nie chcesz pogubic srubek to po wykreceniu czesci wkrecaj je na swoje miejsce, albo chociaz przyklej je tasma lub jakos oznacz. na co jeszcze zwrocic uwage - niektore rzeczy trzeba zawsze dokrecac z odpowiednia sila dlatego radze uwazac
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
A jak z plynami, wszystko spuszczamy? Jaki jest koszt wszystkich nowych plynow, tak mniej wiecej i co bylo by dobrze jeszcze wymienic...?
Własnie jak ze smarami, jest jakis specjalny...? Moze jakis konkretny plan od czego zaczac...
Własnie jak ze smarami, jest jakis specjalny...? Moze jakis konkretny plan od czego zaczac...
Kocham motocykle i razem z nimi umrÄ™!! GPZ 500 > CBR 600
- Shotta
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 12/8/2007, 15:40
Od pierwszego tematu w tym dziale
Poza tym trzeba miec niektore narzedzia specjalistyczne. Jak nie jestes pewien, ze zapamietasz dobrze jest robic zdjecia.
Z plynow to olej w lagach, silniku i chlodziwo (o ile trzeba)
W serwisowce jest napisane ile czego to sobie sprawdz ile to bedzie kosztowalo.
Jak silnik bedzie wyjety to dobrze by bylo przyjrzec sie rozrzadowi i zaworom. Warto tez wymienic swiece i wyczyscic gazniki (jak nie ma wakuometru to lepiej ich nie rozdzielac)

Poza tym trzeba miec niektore narzedzia specjalistyczne. Jak nie jestes pewien, ze zapamietasz dobrze jest robic zdjecia.
Z plynow to olej w lagach, silniku i chlodziwo (o ile trzeba)
W serwisowce jest napisane ile czego to sobie sprawdz ile to bedzie kosztowalo.

Jak silnik bedzie wyjety to dobrze by bylo przyjrzec sie rozrzadowi i zaworom. Warto tez wymienic swiece i wyczyscic gazniki (jak nie ma wakuometru to lepiej ich nie rozdzielac)

<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
ee nie rozumiem? chcesz wymieniac rame a nawet nie wiesz czy ona jest prosta czy krzywa?
Jak nie chce ci sie zaznaczac wszystkiego na zdjeciach to mozesz odłożyc śruby do kilku różnych pudełek (plastiki , zawieszenie , mocowanie silnika itd) zawsze łatwiej później dojsc co do czego było..
Ogólnie wymiana ramy - najgorsze co moze być ;/
Jak nie chce ci sie zaznaczac wszystkiego na zdjeciach to mozesz odłożyc śruby do kilku różnych pudełek (plastiki , zawieszenie , mocowanie silnika itd) zawsze łatwiej później dojsc co do czego było..
Ogólnie wymiana ramy - najgorsze co moze być ;/
- pk.
- Świeżak
- Posty: 167
- Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21
Jezeli chcesz dobrze sprawdzic rame musisz poszukac o tym na forum. Taki temet byl. O ile pamietam kosztuje to chyba 200zl i jest mierzone specjalna brama ktora zaklada sie na rame i dane wprowadza sie do kompa. Radze poszukac bo bylo to dokladnie opisane.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości