przegląd we własnym warsztacie
Posty: 17
• Strona 1 z 1
przegląd we własnym warsztacie
witam,posiadam honde rebel 125 i chciałbym zrobić przegląd(2 lata nic nie ruszane)
co musze sprawdzić,co wymienić koniecznie i profilaktycznie
gdzie znajduje sie w niej filtr oleju
jak wyrególować zawory
i jak wyrególować gaznik
znacie jakieś aklepy gdzie bym mógł kupić te wszystkie potrzebne części(internetowe)
co musze sprawdzić,co wymienić koniecznie i profilaktycznie
gdzie znajduje sie w niej filtr oleju
jak wyrególować zawory
i jak wyrególować gaznik
znacie jakieś aklepy gdzie bym mógł kupić te wszystkie potrzebne części(internetowe)
- stuntday
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 7/9/2007, 21:27
hefron napisał(a):Oddaj lepiej do serwisu... Skoro zadajesz takie pytania to lepiej nic nie ruszaj sam.
no ja bym poszedl za ta rada, albo jak juz bardzo tego chcesz znajdz sobie serwisowke do tego motocykla, przeczytaj kilka innych madrych ksiazek i dopiero zacznij sie brac za serwis
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
-
rosa - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
nie chcesz pomóc to sie nie wypowiadaj
remontuje 2t bez problemu,4 to nowość i pytam żeby nie zjebać,dobra,zamknijcie temat,dojde sam do tego(i napewno niczego nie rozwale jak i spokojnie sobie poradze)
podajcie tlyko jakiś sklep internetowy w którym dostałbym te czesci(najważniejsze to filtry do niej)
remontuje 2t bez problemu,4 to nowość i pytam żeby nie zjebać,dobra,zamknijcie temat,dojde sam do tego(i napewno niczego nie rozwale jak i spokojnie sobie poradze)
podajcie tlyko jakiś sklep internetowy w którym dostałbym te czesci(najważniejsze to filtry do niej)
- stuntday
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 7/9/2007, 21:27
stuntday napisał(a):dam se rade ze wszysktim tlyko powiedzcie gdzie w niej szukać filtra oleju
no chyba nie sądzisz że należy go szukać w tylnej lampie? oczywiście że w silniku

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
-
mlody - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
Jesli sie nie myle to tam powinna byc wkładka taka ale nie wiem dokładnie gdzie u ciebie sie to znajduje
Do tego kolesia w kasku:
"
no ja bym poszedl za ta rada, albo jak juz bardzo tego chcesz znajdz sobie serwisowke do tego motocykla, przeczytaj kilka innych madrych ksiazek i dopiero zacznij sie brac za serwis "
Mozesz polecić kilka pozycji do poczytania ?
Do tego kolesia w kasku:
"
no ja bym poszedl za ta rada, albo jak juz bardzo tego chcesz znajdz sobie serwisowke do tego motocykla, przeczytaj kilka innych madrych ksiazek i dopiero zacznij sie brac za serwis "
Mozesz polecić kilka pozycji do poczytania ?
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem 

-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
VCO dla ciebie mam na poczatek <a href="http://so.pwn.pl/">TO</a>
Jak sobie poradzisz to <a href="http://www.wkl.com.pl/sam-naprawiam-motocykl,1,1,278">sprobuj tego ale jak nie masz motorka to nie ma sensu</a> , nie bede tlumaczyl bo bylo nie raz. A pozycja naprawde niezla jak ktos nie ma pojecia gdzie jest filter (to byl tylko przyklad)
PS. Nauczyc mozna sie TYLKO praktykujac. Ksiazka moze pomoc ale nie zastapi praktyki
Moj dziadek mawial "Jak nie rozbierzesz to nie zobaczysz" Dawno temu nawet nie wiedzialem o co mu chodzi.
Jak sobie poradzisz to <a href="http://www.wkl.com.pl/sam-naprawiam-motocykl,1,1,278">sprobuj tego ale jak nie masz motorka to nie ma sensu</a> , nie bede tlumaczyl bo bylo nie raz. A pozycja naprawde niezla jak ktos nie ma pojecia gdzie jest filter (to byl tylko przyklad)
PS. Nauczyc mozna sie TYLKO praktykujac. Ksiazka moze pomoc ale nie zastapi praktyki

Moj dziadek mawial "Jak nie rozbierzesz to nie zobaczysz" Dawno temu nawet nie wiedzialem o co mu chodzi.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
VCO oprocz propozycji ktore podal jasql mozna jeszcz dolozyc PORADNIK MOTOCYKLISTY Rafala Dmowskiego. Tam znajduje sie opis calego motocykla rozebranego na czesci, zasada dzialania poszczegolnych elementow, konserwacja i wiele innych. To znacznie ulatwia naprawy, ale jak kolega napisal - jest to dalekie od praktyki
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
filtr pewnie mam pod prawym deklem,gdzie wlewam olej i pewnie jest tam wkład filtrujący
i co,sami nie wiecie gdzie w tym motorze jest filtr,i piszecie jakieś głupoty,co mi z jakiejś książki jeśli każdy motocykl serwisuje sie troche inaczej,trzeba mieć wprawe,głupie książki nic tu nie pomogą
nawet nie podaliście sklepu z częściami,prosiłem,pytałem,szukałem fachowej rady i nic
**** z wami,należe tez do innych for o motocyklach(tylko 2t ale zawsze coś) i gdy ktoś prosi o pomoc robie możliwie to jak najbardziej dokładny i wszystko opisuje
co to za forum jeśłi przez tyle dni kazdy filozofuje,i nie chce nic pomóc
ale jednak kupie tą książke bo może być dobra na poczatek hehe
i co,sami nie wiecie gdzie w tym motorze jest filtr,i piszecie jakieś głupoty,co mi z jakiejś książki jeśli każdy motocykl serwisuje sie troche inaczej,trzeba mieć wprawe,głupie książki nic tu nie pomogą
nawet nie podaliście sklepu z częściami,prosiłem,pytałem,szukałem fachowej rady i nic
**** z wami,należe tez do innych for o motocyklach(tylko 2t ale zawsze coś) i gdy ktoś prosi o pomoc robie możliwie to jak najbardziej dokładny i wszystko opisuje
co to za forum jeśłi przez tyle dni kazdy filozofuje,i nie chce nic pomóc
ale jednak kupie tą książke bo może być dobra na poczatek hehe
- stuntday
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 7/9/2007, 21:27
Tyle nie "filozuj" bo ksiazki sa podstawa przy naprawie motocykli i samochodow.
NIKT nie jest w stanie zapamietac wszystkich danych serwisowych. Jezeli masz jakiegos rometa od 10 lat to nie ma problemu, ale jezeli masz doczynienia z jakimis skomplikowanymi sprzetami i lubisz je zmieniac to nie ma szans bez literatury bo kazdy motor ma inaczej (moze podobnie ale nie tak samo). W dzisiejszych czasach sa komputery, ktore zastepuja ksiazki ale chyba malo kogo stac na takia pozycje jak Motodata.
NIKT nie jest w stanie zapamietac wszystkich danych serwisowych. Jezeli masz jakiegos rometa od 10 lat to nie ma problemu, ale jezeli masz doczynienia z jakimis skomplikowanymi sprzetami i lubisz je zmieniac to nie ma szans bez literatury bo kazdy motor ma inaczej (moze podobnie ale nie tak samo). W dzisiejszych czasach sa komputery, ktore zastepuja ksiazki ale chyba malo kogo stac na takia pozycje jak Motodata.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
i tylko sie nie denerwuj
filtr masz prawdopodobnie jak sam napisales pod prawym deklem, albo wkrecony w obudowe gdzies z przodu silnika. Jezeli jest to sam wklad filtrujacy to z wymiana nie bedzie problemow. Jezeli jest to filtr z wlasna obudowa to bedziesz potrzebowal specjalnego klucza. Jak wyregulowac zawory - po pierwsze musisz znac wartosci luzow zaworowych a pozniej przystapic do regulacji. Do tego takze trzeba miec szczelinomierz. Jezeli chodzi o gaznik - masz chyba jeden. Wiec mozesz sobie go najpierw smialo wyczyscic a pozniej zabrac sie za regulacje. W serwisowce powinno pisac ile powinny wynosic wkrety poszczegolnych srub. A bynajmnienij musisz ustawic gaznik zgodnie z predkoscia obrotowa biegu jalowego.

filtr masz prawdopodobnie jak sam napisales pod prawym deklem, albo wkrecony w obudowe gdzies z przodu silnika. Jezeli jest to sam wklad filtrujacy to z wymiana nie bedzie problemow. Jezeli jest to filtr z wlasna obudowa to bedziesz potrzebowal specjalnego klucza. Jak wyregulowac zawory - po pierwsze musisz znac wartosci luzow zaworowych a pozniej przystapic do regulacji. Do tego takze trzeba miec szczelinomierz. Jezeli chodzi o gaznik - masz chyba jeden. Wiec mozesz sobie go najpierw smialo wyczyscic a pozniej zabrac sie za regulacje. W serwisowce powinno pisac ile powinny wynosic wkrety poszczegolnych srub. A bynajmnienij musisz ustawic gaznik zgodnie z predkoscia obrotowa biegu jalowego.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
stuntday napisał(a):**** z wami,należe tez do innych for o motocyklach...
...co to za forum
spiepszaj dziadu!
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
Wiem i dizeki za pomoc ale nie przyjmuj ze nie nie wiem jak co jest skonstruowane bo wiem tylko nawet najleprzy mechanik sie uczy wiec sam iwesz dlaczego pytam
Silnik rozłożyć nie ma problema ale co z tego jak sie zapomni o sylikonach itd i robo ta bedzie na odpier. i do poprawek własnie tego chce sie naucyzc z tych ksiazek jak zrobić to w stopniu celującym
I tez wiem i popieram te twierdzenie ze sie nie nauczysz jak nie zobaczysz od kiedy handluje czesciami robieram silniki i inne ztego typu zeczy od roznych motrow rozkładam je na czesci wiem jak to działa NSRke moge z zamknietymi oczami rozebrac i złożyc, (oczywiscie to był swoisty zart. mowie to dla osob mało inteligętnych) odblokować lub naprawić :p Teraz obcuje z silnikami 4 suwowymi takze co innego
I co z tego jak wiem jak wyregulować zawory na papierze jak nigdy tego nie robiłem i nie iwem jakie błedy moge popełnic nawet nie iwem na co patrzeć zeby wałki rożżadu ustawić po wymianie łancuszka TEMU MA MI POSŁUZYC TA KSIAZKA
I jak ktoś kiedyś napisał: "tylko głupi mechanik sie nie uczy i wszystko wie" nie ma ludzi nie licząc konstruktorów którzy by pamietali o wszystkim i wiedzieli wszystko na temat moto
Silnik rozłożyć nie ma problema ale co z tego jak sie zapomni o sylikonach itd i robo ta bedzie na odpier. i do poprawek własnie tego chce sie naucyzc z tych ksiazek jak zrobić to w stopniu celującym
I tez wiem i popieram te twierdzenie ze sie nie nauczysz jak nie zobaczysz od kiedy handluje czesciami robieram silniki i inne ztego typu zeczy od roznych motrow rozkładam je na czesci wiem jak to działa NSRke moge z zamknietymi oczami rozebrac i złożyc, (oczywiscie to był swoisty zart. mowie to dla osob mało inteligętnych) odblokować lub naprawić :p Teraz obcuje z silnikami 4 suwowymi takze co innego
I co z tego jak wiem jak wyregulować zawory na papierze jak nigdy tego nie robiłem i nie iwem jakie błedy moge popełnic nawet nie iwem na co patrzeć zeby wałki rożżadu ustawić po wymianie łancuszka TEMU MA MI POSŁUZYC TA KSIAZKA
I jak ktoś kiedyś napisał: "tylko głupi mechanik sie nie uczy i wszystko wie" nie ma ludzi nie licząc konstruktorów którzy by pamietali o wszystkim i wiedzieli wszystko na temat moto
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem 

-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości