Zobacz wątek - przegląd we własnym warsztacie
NAS Analytics TAG

przegląd we własnym warsztacie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

przegląd we własnym warsztacie

Postprzez stuntday » 10/9/2007, 20:07

witam,posiadam honde rebel 125 i chciałbym zrobić przegląd(2 lata nic nie ruszane)
co musze sprawdzić,co wymienić koniecznie i profilaktycznie
gdzie znajduje sie w niej filtr oleju
jak wyrególować zawory
i jak wyrególować gaznik

znacie jakieś aklepy gdzie bym mógł kupić te wszystkie potrzebne części(internetowe)
stuntday
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 7/9/2007, 21:27


Postprzez hefron » 11/9/2007, 09:38

Oddaj lepiej do serwisu... Skoro zadajesz takie pytania to lepiej nic nie ruszaj sam.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola


Postprzez elco » 11/9/2007, 11:18

hefron napisał(a):Oddaj lepiej do serwisu... Skoro zadajesz takie pytania to lepiej nic nie ruszaj sam.


no ja bym poszedl za ta rada, albo jak juz bardzo tego chcesz znajdz sobie serwisowke do tego motocykla, przeczytaj kilka innych madrych ksiazek i dopiero zacznij sie brac za serwis
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez stuntday » 11/9/2007, 19:19

dam se rade ze wszysktim tlyko powiedzcie gdzie w niej szukać filtra oleju
stuntday
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 7/9/2007, 21:27

Postprzez rosa » 11/9/2007, 21:25

:lol: :lol: :lol: nie dasz rady
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez stuntday » 11/9/2007, 22:49

nie chcesz pomóc to sie nie wypowiadaj
remontuje 2t bez problemu,4 to nowość i pytam żeby nie zjebać,dobra,zamknijcie temat,dojde sam do tego(i napewno niczego nie rozwale jak i spokojnie sobie poradze)

podajcie tlyko jakiś sklep internetowy w którym dostałbym te czesci(najważniejsze to filtry do niej)
stuntday
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 7/9/2007, 21:27

Postprzez mar111cin » 11/9/2007, 22:53

stuntday napisał(a):dam se rade ze wszysktim tlyko powiedzcie gdzie w niej szukać filtra oleju


no chyba nie sądzisz że należy go szukać w tylnej lampie? oczywiście że w silniku :lol: akurat jak masz takie podejście to Janusz bardzo dobrze Ci powiedział.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez mlody » 12/9/2007, 06:13

o mój boże.
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez kamell » 12/9/2007, 12:17

może Ci wypadł filtr i nie możesz znaleśc bo z tego co tu czytam mechanik z Ciebie nie lichy....:D
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez VCO » 12/9/2007, 22:38

Jesli sie nie myle to tam powinna byc wkładka taka ale nie wiem dokładnie gdzie u ciebie sie to znajduje

Do tego kolesia w kasku:

"
no ja bym poszedl za ta rada, albo jak juz bardzo tego chcesz znajdz sobie serwisowke do tego motocykla, przeczytaj kilka innych madrych ksiazek i dopiero zacznij sie brac za serwis "

Mozesz polecić kilka pozycji do poczytania ?
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez jasql » 12/9/2007, 23:10

VCO dla ciebie mam na poczatek <a href="http://so.pwn.pl/">TO</a>
Jak sobie poradzisz to <a href="http://www.wkl.com.pl/sam-naprawiam-motocykl,1,1,278">sprobuj tego ale jak nie masz motorka to nie ma sensu</a> , nie bede tlumaczyl bo bylo nie raz. A pozycja naprawde niezla jak ktos nie ma pojecia gdzie jest filter (to byl tylko przyklad)

PS. Nauczyc mozna sie TYLKO praktykujac. Ksiazka moze pomoc ale nie zastapi praktyki :wink:
Moj dziadek mawial "Jak nie rozbierzesz to nie zobaczysz" Dawno temu nawet nie wiedzialem o co mu chodzi.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez elco » 13/9/2007, 13:09

VCO oprocz propozycji ktore podal jasql mozna jeszcz dolozyc PORADNIK MOTOCYKLISTY Rafala Dmowskiego. Tam znajduje sie opis calego motocykla rozebranego na czesci, zasada dzialania poszczegolnych elementow, konserwacja i wiele innych. To znacznie ulatwia naprawy, ale jak kolega napisal - jest to dalekie od praktyki
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez stuntday » 13/9/2007, 23:15

filtr pewnie mam pod prawym deklem,gdzie wlewam olej i pewnie jest tam wkład filtrujący

i co,sami nie wiecie gdzie w tym motorze jest filtr,i piszecie jakieś głupoty,co mi z jakiejś książki jeśli każdy motocykl serwisuje sie troche inaczej,trzeba mieć wprawe,głupie książki nic tu nie pomogą

nawet nie podaliście sklepu z częściami,prosiłem,pytałem,szukałem fachowej rady i nic

**** z wami,należe tez do innych for o motocyklach(tylko 2t ale zawsze coś) i gdy ktoś prosi o pomoc robie możliwie to jak najbardziej dokładny i wszystko opisuje

co to za forum jeśłi przez tyle dni kazdy filozofuje,i nie chce nic pomóc
ale jednak kupie tą książke bo może być dobra na poczatek hehe
stuntday
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 7/9/2007, 21:27

Postprzez jasql » 14/9/2007, 00:06

Tyle nie "filozuj" bo ksiazki sa podstawa przy naprawie motocykli i samochodow.
NIKT nie jest w stanie zapamietac wszystkich danych serwisowych. Jezeli masz jakiegos rometa od 10 lat to nie ma problemu, ale jezeli masz doczynienia z jakimis skomplikowanymi sprzetami i lubisz je zmieniac to nie ma szans bez literatury bo kazdy motor ma inaczej (moze podobnie ale nie tak samo). W dzisiejszych czasach sa komputery, ktore zastepuja ksiazki ale chyba malo kogo stac na takia pozycje jak Motodata.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez elco » 14/9/2007, 09:57

i tylko sie nie denerwuj 8)

filtr masz prawdopodobnie jak sam napisales pod prawym deklem, albo wkrecony w obudowe gdzies z przodu silnika. Jezeli jest to sam wklad filtrujacy to z wymiana nie bedzie problemow. Jezeli jest to filtr z wlasna obudowa to bedziesz potrzebowal specjalnego klucza. Jak wyregulowac zawory - po pierwsze musisz znac wartosci luzow zaworowych a pozniej przystapic do regulacji. Do tego takze trzeba miec szczelinomierz. Jezeli chodzi o gaznik - masz chyba jeden. Wiec mozesz sobie go najpierw smialo wyczyscic a pozniej zabrac sie za regulacje. W serwisowce powinno pisac ile powinny wynosic wkrety poszczegolnych srub. A bynajmnienij musisz ustawic gaznik zgodnie z predkoscia obrotowa biegu jalowego.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez rosa » 14/9/2007, 14:41

stuntday napisał(a):**** z wami,należe tez do innych for o motocyklach...

...co to za forum




spiepszaj dziadu!
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez VCO » 14/9/2007, 17:27

Wiem i dizeki za pomoc ale nie przyjmuj ze nie nie wiem jak co jest skonstruowane bo wiem tylko nawet najleprzy mechanik sie uczy wiec sam iwesz dlaczego pytam

Silnik rozłożyć nie ma problema ale co z tego jak sie zapomni o sylikonach itd i robo ta bedzie na odpier. i do poprawek własnie tego chce sie naucyzc z tych ksiazek jak zrobić to w stopniu celującym

I tez wiem i popieram te twierdzenie ze sie nie nauczysz jak nie zobaczysz od kiedy handluje czesciami robieram silniki i inne ztego typu zeczy od roznych motrow rozkładam je na czesci wiem jak to działa NSRke moge z zamknietymi oczami rozebrac i złożyc, (oczywiscie to był swoisty zart. mowie to dla osob mało inteligętnych) odblokować lub naprawić :p Teraz obcuje z silnikami 4 suwowymi takze co innego

I co z tego jak wiem jak wyregulować zawory na papierze jak nigdy tego nie robiłem i nie iwem jakie błedy moge popełnic nawet nie iwem na co patrzeć zeby wałki rożżadu ustawić po wymianie łancuszka TEMU MA MI POSŁUZYC TA KSIAZKA


I jak ktoś kiedyś napisał: "tylko głupi mechanik sie nie uczy i wszystko wie" nie ma ludzi nie licząc konstruktorów którzy by pamietali o wszystkim i wiedzieli wszystko na temat moto
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr