Pomoc w wyborze motoru do 15000 tys zł
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Pomoc w wyborze motoru do 15000 tys zł
To tak, przede wszystkim chciałbym się przywitać, na forum zaglądam ładne parę lat, no ale tak się składa, że dopiero teraz potrzebowałem konta
Więc aktualnie planuję zakup motocykla z budżetem na ciuchy/ubezpieczenia itp + motor - 15000 zł
Z doświadczeniem na moto bardzo słabo, można powiedzieć zerowe, jedynie na kursie hondą NC700 trochę pojeździłem. Egzamin na A2 udało mi się zdać za 1 razem i ogólnie dobrze sb radziłem z masą moto - 211kg a było to w 2013 roku.
Z doświadczeniem drogowym nie ma problemu, często jeżdżę samochodem, prawko mam od 4 lat, miesięcznie nabijam jakoś 2,5 tys km, żadnych wypadków, stłuczek, mandatów i ryzykownych zachować na drodze.
Jak tylko pogoda pozwoli podejdÄ™ do egzaminu na A.
Może coś o sobie, mam 22 lata, 187 cm, 75kg
Maszyna będzie głownie używana na dojazdy do pracy, codziennie około 80-100km w większości autostrada + w weekendy pojeździć po Polsce, po pewnym czasie może i za granicę
Przebieg na sezon wyniesie pewnie z 15k km, ale wiadomo zależy do pogody w tym roku to i w grudniu ludzie jeździli
Na utrzymanie w sezonie jestem w stanie przeznaczyć tyle, żeby na niczym nie oszczędzać i na bieżąco wymieniać co trzeba.
Podobają mi się głownie moto z owiewkami jakieś sportowo-turystyczne
Co do moto nad którymi się zastanawiam, są to:
Fazer 600 - wygląda super, mechanicznie z tego co czytałem też świetny, tylko właśnie te 100 kucy na 1 moto. Przy ewentualnym zakupie fazera, myślę, ze spokojnie 2-3 lata bym na nim pośmigał jak nie dłużej. I wiadomo jak będzie trzeba, to nawet dam trochę więcej niż budżet przewiduje, za fajny egzemplarz który mi długo posłuży.
Suzuki Gs500F - z wyglądu całkiem fajny, bo gs500 golas kompletnie mi nie podchodzi. No ale z tego co czytałem w porównaniu do fazera jakoś/wytrzymałość gorsza, no i z turystyką będzie słabiej. I tutaj tez szkoda mi dać sporo kasy w moto, które i tak po roku sprzedam i znowu problemy przy kupnie/sprzedaży.
No i w sumie tyle, czekam na wasze propozycje innych moto, ich wady/zalety a przede wszytskim fazera/gs500f.
Więc aktualnie planuję zakup motocykla z budżetem na ciuchy/ubezpieczenia itp + motor - 15000 zł
Z doświadczeniem na moto bardzo słabo, można powiedzieć zerowe, jedynie na kursie hondą NC700 trochę pojeździłem. Egzamin na A2 udało mi się zdać za 1 razem i ogólnie dobrze sb radziłem z masą moto - 211kg a było to w 2013 roku.
Z doświadczeniem drogowym nie ma problemu, często jeżdżę samochodem, prawko mam od 4 lat, miesięcznie nabijam jakoś 2,5 tys km, żadnych wypadków, stłuczek, mandatów i ryzykownych zachować na drodze.
Jak tylko pogoda pozwoli podejdÄ™ do egzaminu na A.
Może coś o sobie, mam 22 lata, 187 cm, 75kg
Maszyna będzie głownie używana na dojazdy do pracy, codziennie około 80-100km w większości autostrada + w weekendy pojeździć po Polsce, po pewnym czasie może i za granicę
Przebieg na sezon wyniesie pewnie z 15k km, ale wiadomo zależy do pogody w tym roku to i w grudniu ludzie jeździli
Na utrzymanie w sezonie jestem w stanie przeznaczyć tyle, żeby na niczym nie oszczędzać i na bieżąco wymieniać co trzeba.
Podobają mi się głownie moto z owiewkami jakieś sportowo-turystyczne
Co do moto nad którymi się zastanawiam, są to:
Fazer 600 - wygląda super, mechanicznie z tego co czytałem też świetny, tylko właśnie te 100 kucy na 1 moto. Przy ewentualnym zakupie fazera, myślę, ze spokojnie 2-3 lata bym na nim pośmigał jak nie dłużej. I wiadomo jak będzie trzeba, to nawet dam trochę więcej niż budżet przewiduje, za fajny egzemplarz który mi długo posłuży.
Suzuki Gs500F - z wyglądu całkiem fajny, bo gs500 golas kompletnie mi nie podchodzi. No ale z tego co czytałem w porównaniu do fazera jakoś/wytrzymałość gorsza, no i z turystyką będzie słabiej. I tutaj tez szkoda mi dać sporo kasy w moto, które i tak po roku sprzedam i znowu problemy przy kupnie/sprzedaży.
No i w sumie tyle, czekam na wasze propozycje innych moto, ich wady/zalety a przede wszytskim fazera/gs500f.
- Greek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/1/2016, 14:34
no generalanie 100 konny fazer to średni pomysł, a nawet kiepski. Imho więcej niż 70-75 KM Ci nie potrzeba., na dzień dobry. Jak mają być trasy po autostradzie to szukaj czegoś w owiewkach. Tak. Da się jechać taką maszyną więcej niż 140 km/h
Cóż można więcej napisać:
1. Kawa er6f - choć jesteś może ciut za wysoki, silnik TWIN
2. Honda CBF 600 (piękna nie jest) ale trwała, brak poważniejszych typowych usterek
3. Honda NC - silnik nisko obrotowy
4. Bandit 650- imho za ciężki
5. Yamaha XJ6 Diversion - bardzo udany egzemplarz, w miarę świeży wygląd
Cóż można więcej napisać:
1. Kawa er6f - choć jesteś może ciut za wysoki, silnik TWIN
2. Honda CBF 600 (piękna nie jest) ale trwała, brak poważniejszych typowych usterek
3. Honda NC - silnik nisko obrotowy
4. Bandit 650- imho za ciężki
5. Yamaha XJ6 Diversion - bardzo udany egzemplarz, w miarę świeży wygląd
-
setup - Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 30/10/2012, 10:08
- Lokalizacja: Ruda śląska
Też się rozglądam nad motocyklem, tyle, że ja rozglądałem się za chopperami, ale namieszano mi w głowie i polecono Yamaha BT 1100 Bulldog. Rzuć okiem na niego tam wiele do roboty nie będziesz miał, odpada Ci wymiana napędu i łańcucha m.in. Ale z tym moto to jak już będziesz miał A, z drugiej strony czy nie warto pierw zrobić A i z głowy?
- CBS
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 18/12/2015, 20:28
- Lokalizacja: Żagań
Co do proponowanych maszyn:
Kawa - Z wyglądu fajna, moc taka w sam raz, z tego co poczytałem to liniowo oddaje. Problem to owiewka, że jest niby źle wyprofilowana a skoro mówisz, że jestem trochę za wysoki, to problem może być jeszcze większy.
No i do jakiejÅ› turystyki tez nie jest stworzony.
Cenowo całkiem nieźle to wygląda, na pewno wezmę pod uwagę
Hodna CBF - brak usterek, dobry silnik, z wyglądu tez mi się podoba Więc będzie to jeden z moich faworytów
Honda NC700 - Jeździłem, nie przypadła mi do gustu.
Bandit - też mi się nie podoba
Yamaha - Fajne moto, coÅ› jak cbf
Bulldog mi nei pasuje
Tylko właśnie, wszystkie te moto mają podobną wagę, czy tak ciężko będzie mi opanować, albo powiedzmy dobrze nauczyć się jeździć, niż na fazerze?
Kawa - Z wyglądu fajna, moc taka w sam raz, z tego co poczytałem to liniowo oddaje. Problem to owiewka, że jest niby źle wyprofilowana a skoro mówisz, że jestem trochę za wysoki, to problem może być jeszcze większy.
No i do jakiejÅ› turystyki tez nie jest stworzony.
Cenowo całkiem nieźle to wygląda, na pewno wezmę pod uwagę
Hodna CBF - brak usterek, dobry silnik, z wyglądu tez mi się podoba Więc będzie to jeden z moich faworytów
Honda NC700 - Jeździłem, nie przypadła mi do gustu.
Bandit - też mi się nie podoba
Yamaha - Fajne moto, coÅ› jak cbf
Bulldog mi nei pasuje
Tylko właśnie, wszystkie te moto mają podobną wagę, czy tak ciężko będzie mi opanować, albo powiedzmy dobrze nauczyć się jeździć, niż na fazerze?
- Greek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/1/2016, 14:34
to ja jeszcze podorzucam
BMW F800S, silnik dwucylindrowy rzędowy, napęd pasem, trzeba się nim przejechać żeby się przekonać czy odpowiada.
Suzuki GSX650F- bandit w owiewkach, może ciężki ale nie czuć tego jak się jedzie, za to mega stabilny i dobrze odbija wiatr.
Suzuki V-strom 650 duży motocykl, przede wszystkim wygodny, bardzo dobrze skrojony i z dużą szybą.
Kawasaki Versys 650 podobnie jak wyżej.
reszta tak jak setup tyle że mi CBF600 się podoba.
co do szyby
szybę można zawsze wymienić na wyższą/turystyczną/dodać deflektor.
jeszcze jeden mi wpadł do głowy. Suzuki SV650S
BMW F800S, silnik dwucylindrowy rzędowy, napęd pasem, trzeba się nim przejechać żeby się przekonać czy odpowiada.
Suzuki GSX650F- bandit w owiewkach, może ciężki ale nie czuć tego jak się jedzie, za to mega stabilny i dobrze odbija wiatr.
Suzuki V-strom 650 duży motocykl, przede wszystkim wygodny, bardzo dobrze skrojony i z dużą szybą.
Kawasaki Versys 650 podobnie jak wyżej.
reszta tak jak setup tyle że mi CBF600 się podoba.
co do szyby
szybę można zawsze wymienić na wyższą/turystyczną/dodać deflektor.
jeszcze jeden mi wpadł do głowy. Suzuki SV650S
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
BMW kompletnie odpada
gsx650f fajny wygląd, technicznie z tego co poczytałem, tez ok, tylko spalanie dosyć wysokie ma, bo swoje też waży , a ja codziennie nawijam koło 100km do roboty
V-storm i versys to już takie typowe turystyki
Co do sv650 to ma to hamowanie silnikiem, nie za przyjemne dla początkujących, więc dla mnie odpada
A odnośnie ciuchów planowałem kupić droższy kask, dobre rękawice, a resztę takie tymczasowe i na coś lepszego uskładać a wy jak radzicie?
http://online4-biker.com/pl/p/SHOEI-QWE ... polysk/707 co o nim powiecie
Ogólnie na kask mogę dać do 1200 zł rękawice z 500 zł no i reszta ciuchów z 1000 zł
gsx650f fajny wygląd, technicznie z tego co poczytałem, tez ok, tylko spalanie dosyć wysokie ma, bo swoje też waży , a ja codziennie nawijam koło 100km do roboty
V-storm i versys to już takie typowe turystyki
Co do sv650 to ma to hamowanie silnikiem, nie za przyjemne dla początkujących, więc dla mnie odpada
A odnośnie ciuchów planowałem kupić droższy kask, dobre rękawice, a resztę takie tymczasowe i na coś lepszego uskładać a wy jak radzicie?
http://online4-biker.com/pl/p/SHOEI-QWE ... polysk/707 co o nim powiecie
Ogólnie na kask mogę dać do 1200 zł rękawice z 500 zł no i reszta ciuchów z 1000 zł
- Greek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/1/2016, 14:34
takim Stromem - typowym turystykiem nakręcisz więcej niż niejednym nakedem bo jest po prostu wygodny do jazdy.
SV ma hamowanie silnikiem ale gdy tylko zrozumiesz że gazem operujesz w pełnym zakresie a nie tylko w pozycjach on i off to okazuje się że ujmując gazu odpowiednio płynnie i z wyczuciem nie taki diabeł straszny, a legenda mówi że delikatnie traktowana SV pali poniżej 4L. ten sam silnik tylko inaczej zestrojony jest w V-stromie.
Zapytam się jeszcze - jak myślisz ile palą motocykle?
100km codziennie - osobiście brałbym V-stroma albo CBF albo GSXF do takich dystansów.
kask trzeba mierzyć. Mi się podobał NSX, ostatecznie wziąłem XR-1100 bo był wygodniejszy. rękawice kupisz do 500zł bez problemu. buty obowiązkowo, kewlarowe jeansy kupisz też za nieduże pieniądze, ogólnie na ciucha nie ma co żałować bo to będzie Cię trzymać ciepłym i suchym jak poleje. chyba że celujesz w skórę.
SV ma hamowanie silnikiem ale gdy tylko zrozumiesz że gazem operujesz w pełnym zakresie a nie tylko w pozycjach on i off to okazuje się że ujmując gazu odpowiednio płynnie i z wyczuciem nie taki diabeł straszny, a legenda mówi że delikatnie traktowana SV pali poniżej 4L. ten sam silnik tylko inaczej zestrojony jest w V-stromie.
Zapytam się jeszcze - jak myślisz ile palą motocykle?
100km codziennie - osobiście brałbym V-stroma albo CBF albo GSXF do takich dystansów.
kask trzeba mierzyć. Mi się podobał NSX, ostatecznie wziąłem XR-1100 bo był wygodniejszy. rękawice kupisz do 500zł bez problemu. buty obowiązkowo, kewlarowe jeansy kupisz też za nieduże pieniądze, ogólnie na ciucha nie ma co żałować bo to będzie Cię trzymać ciepłym i suchym jak poleje. chyba że celujesz w skórę.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Tylko właśnie ten storm mi jakoś wizualnie nie odpowiada.
Sv maszyna fajna i mi siÄ™ podoba, no ale na poczÄ…tek wole jakiÅ› inny
Co do spalania, to wiadomo każdy pali inaczej, zależy od stylu jazdy, konfiguracji trasy itp.
Akurat ja mam do roboty świetną trasę, mało miasta, mało świateł i dobre jakościowo drogi.
Ale fakt faktem gsxf najcięższy przez co pali najwięcej i ta masa na start mnie odstrasza w nim.
Przy takim przeznaczeniu i moich warunkach fizycznych odradzałbyś fazera 600?
Co do kasków to wiadomo, jutro pojadę do sklepu i po przymierzam, żeby mieć rozeznanie, ale wygoda przede wszystkim.
Jeżeli chodzi o ciuchy, to tylko tekstylne.
Sv maszyna fajna i mi siÄ™ podoba, no ale na poczÄ…tek wole jakiÅ› inny
Co do spalania, to wiadomo każdy pali inaczej, zależy od stylu jazdy, konfiguracji trasy itp.
Akurat ja mam do roboty świetną trasę, mało miasta, mało świateł i dobre jakościowo drogi.
Ale fakt faktem gsxf najcięższy przez co pali najwięcej i ta masa na start mnie odstrasza w nim.
Przy takim przeznaczeniu i moich warunkach fizycznych odradzałbyś fazera 600?
Co do kasków to wiadomo, jutro pojadę do sklepu i po przymierzam, żeby mieć rozeznanie, ale wygoda przede wszystkim.
Jeżeli chodzi o ciuchy, to tylko tekstylne.
- Greek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/1/2016, 14:34
fazera odradzam, będzie Cię tylko kusił a to proszenie się o nieszczęście, jest trochę bardziej cywilizowana wersja fazera która ma 78KM i jak koniecznie fazer to tą wersje można brać. Bandit wcale tak dużo nie pali ośmielę się rzec że wcale nie więcej niż stu konny fazer. podpowiem Ci jeszcze że fazera 6 wyparła XJ6 a linia fazera była kontynuowana jako FZ8, teraz jako że fazera już nie robią - to miejsce wypełnia MT-09 Tracer.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Właśnie XJ6 będę miał okazje pośmigać na tych obowiązkowych 10h w szkole jazdy, dla tych co mają A2 i przerabiają na A, wiec w sumie dobrze, bo może akurat mi maszyna podejdzie
Co do Fz8 piękne motory, może kiedyś jak mnie będzie stać to sobie taki kupie.
Co do Fz8 piękne motory, może kiedyś jak mnie będzie stać to sobie taki kupie.
- Greek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/1/2016, 14:34
Greek napisał(a):Co do proponowanych maszyn:
Kawa - Z wyglądu fajna, moc taka w sam raz, z tego co poczytałem to liniowo oddaje. Problem to owiewka, że jest niby źle wyprofilowana a skoro mówisz, że jestem trochę za wysoki, to problem może być jeszcze większy.
No i do jakiejÅ› turystyki tez nie jest stworzony.
Cenowo całkiem nieźle to wygląda, na pewno wezmę pod uwagę
Hodna CBF - brak usterek, dobry silnik, z wyglądu tez mi się podoba Więc będzie to jeden z moich faworytów
Honda NC700 - Jeździłem, nie przypadła mi do gustu.
Bandit - też mi się nie podoba
Yamaha - Fajne moto, coÅ› jak cbf
Bulldog mi nei pasuje
Tylko właśnie, wszystkie te moto mają podobną wagę, czy tak ciężko będzie mi opanować, albo powiedzmy dobrze nauczyć się jeździć, niż na fazerze?
Jeździłam na CBF600 i ogarniałam go bez większych problemów, mimo, że jestem dużo niższa i drobniejsza niż Ty. Może wizualnie nie jest to najpiękniejszy motocykl, ale bardzo wygodny, a silnik nie do zajechania. Jeśli Ci się podoba - brałabym
-
Ruda_Małpa - Świeżak
- Posty: 160
- Dołączył(a): 18/1/2016, 14:54
- Lokalizacja: Z WÄ…chocka
Nie demonizujmy tego wiatru - jezdze nakedem 800tka i rzeczywiscie cos tam wieje przy 100+ km/h. Robi sie tez troche glosno, ale to m.in. kwestia kasku.
Na drogach jednopasmowych, przy dluzszych wypdadach to nie jest problemem. Raczej bedzie to kwestia pozycji, wygody siedziska i wibracji, ale nie oporu powietrza.
Ja wybieralem miedzy ER-6n i XJ-6, zdecydowalem sie na F800R
Koniecznie szukaj czegos z ABSem, bo ABS to fajna sprawa, a za pare lat kupcy na moto bez ABSu beda o wiele rzadsi.
Na drogach jednopasmowych, przy dluzszych wypdadach to nie jest problemem. Raczej bedzie to kwestia pozycji, wygody siedziska i wibracji, ale nie oporu powietrza.
Ja wybieralem miedzy ER-6n i XJ-6, zdecydowalem sie na F800R
Koniecznie szukaj czegos z ABSem, bo ABS to fajna sprawa, a za pare lat kupcy na moto bez ABSu beda o wiele rzadsi.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Poczytałem testy moto z ABS i tych bez i w sumie dla mnie, czyli człowieka bez doświadczenia będzie lepiej zacząć na moto z ABS, trafiłem też ciekawe ogłoszenie w mojej okolicy: http://olx.pl/oferta/yamaha-fz6-fazer-a ... b4e8175428 przebieg 40 tys km
- Greek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/1/2016, 14:34
Ograniczenie mocy jest dziwne - 80 KM nie pasuje do niczego.
Moto bylo malowane po prawej stronie - brakuje naklejek na baku.
Brak informacji o przebiegu.
Cena dziwnie niska - najprawdopodobniej jeszcze miesiac temu wygladal mniej wiecej tak: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =219444946
Moto bylo malowane po prawej stronie - brakuje naklejek na baku.
Brak informacji o przebiegu.
Cena dziwnie niska - najprawdopodobniej jeszcze miesiac temu wygladal mniej wiecej tak: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =219444946
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Z CBF w pobliżu tez kilka mam i powiem szczerze, trochę poczytałem popatrzyłem i coraz bardziej mnie to moto przekonuje
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600s-rej ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-s-ab ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-s-20 ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-w-su ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-sa-C ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf600-s-200 ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-s-20 ... 12a9295311 - chyba trochÄ™ za tania jak an rocznik 2010
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-s-20 ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-sa-2 ... 12a9295311
I co byście powiedzieli o suzuki GSF 600s Bandit?
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600s-rej ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-s-ab ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-s-20 ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-w-su ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-sa-C ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf600-s-200 ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-s-20 ... 12a9295311 - chyba trochÄ™ za tania jak an rocznik 2010
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-s-20 ... 12a9295311
http://olx.pl/oferta/honda-cbf-600-sa-2 ... 12a9295311
I co byście powiedzieli o suzuki GSF 600s Bandit?
- Greek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/1/2016, 14:34
no poszedłeś po bandzie z tymi ogłoszeniami. Wygrzebałeś jakieś motocykle za 8 koła a w tytule posta napisałeś że szukasz do 15 kawałków.
Tak czy owak jeśli chodzi o cbf to szukaj po lifcie czyli PC43 - dostała wtedy aluminiową ramę, silnik na wtryskach, C-ABS choć nie wiem czy każda czy też były wersje z zwykłym ABS, choć to akurat jest oznaczone na każdym modelu więc się połapiesz.
Jak bandit to raczej 650, od 2007 model po liftowy jeśli oczywiście nadal mówimy o 15 koła.
Imho i cbf i gsf to modele zbliżone, znajdziesz nie jeden test w którym są wypunktowane wady i zalety tych modeli również w bezpośrednim porównaniu - w zasadzie można by napisać brać który będzie z pewniejszej ręki.
Co do ciuchów:
kask ok.
Rękawice przy Twoim łącznym budżecie na ciuchy i kask 2700 pln - poszukałbym tańszych rękawic. Rękawice za 500 pln to już taka dobra średnia półka, według mnie spokojnie coś wyrwiesz za 250-270 pln.
A zaoszczędzone pieniądze dołożysz do butów.
Kurtki i spodni szukaj z membraną wypinaną - będą bardziej uniwersalne. Możesz też rozejrzeć się za używką, czasem się coś trafi w dobrej cenie i nie zajechane.
Tak czy owak jeśli chodzi o cbf to szukaj po lifcie czyli PC43 - dostała wtedy aluminiową ramę, silnik na wtryskach, C-ABS choć nie wiem czy każda czy też były wersje z zwykłym ABS, choć to akurat jest oznaczone na każdym modelu więc się połapiesz.
Jak bandit to raczej 650, od 2007 model po liftowy jeśli oczywiście nadal mówimy o 15 koła.
Imho i cbf i gsf to modele zbliżone, znajdziesz nie jeden test w którym są wypunktowane wady i zalety tych modeli również w bezpośrednim porównaniu - w zasadzie można by napisać brać który będzie z pewniejszej ręki.
Co do ciuchów:
kask ok.
Rękawice przy Twoim łącznym budżecie na ciuchy i kask 2700 pln - poszukałbym tańszych rękawic. Rękawice za 500 pln to już taka dobra średnia półka, według mnie spokojnie coś wyrwiesz za 250-270 pln.
A zaoszczędzone pieniądze dołożysz do butów.
Kurtki i spodni szukaj z membraną wypinaną - będą bardziej uniwersalne. Możesz też rozejrzeć się za używką, czasem się coś trafi w dobrej cenie i nie zajechane.
-
setup - Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 30/10/2012, 10:08
- Lokalizacja: Ruda śląska
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość