jak jest w waszym motorze?
Posty: 18
• Strona 1 z 1
jak jest w waszym motorze?
mam problem w kawasaki gpz400r.a konkretnie:motor chodzi przez 5-10 minut normalnie ale z minuty na minute zaczyna chodzic coraz gorzej,a objawa sie to w tym ze z wolnych obrotów jak dodaje gazu to swiatła mocno przygasają motor dziwnie pracuje jakby tracił iskre ale jak juz sie przebije po tym to rpacuje normalnie i tak mzoe byc ze 30 razy az do momentu w ktorym nie da rady przebici zgasnie.dodam ze regulator napiecia jest bardzo gorący.czy u was jest tak samo?pozdrawiam.
- kubek27
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/8/2007, 20:45
- Lokalizacja: Wroclaw
witam,
ja takich problemów póki co nie mam.Jednak to mój pierwszy sezon an dwóch kółkach i pierwszy motor, więc jak na razie sie docierami
, jednak muszę przyznać że moja maszyna wybacza mi - póki co - wszelkie błędy. Pozdrawiam.
ja takich problemów póki co nie mam.Jednak to mój pierwszy sezon an dwóch kółkach i pierwszy motor, więc jak na razie sie docierami

Samotna pasażerko odkręć gaz.
Wierna kolorowi, niewierna firmie...
FZS 600 '98, FZS1000 '02, SV1000 '03 (pierwszy tysiak padł
)
Wierna kolorowi, niewierna firmie...
FZS 600 '98, FZS1000 '02, SV1000 '03 (pierwszy tysiak padł

-
Inna - Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 2/9/2007, 11:09
- Lokalizacja: Poznań
odpalałem motor na akumulatorze od mego auta,chodził bardzo dobrze ale jednak po dłuzszym czasie znowu działo sie to samo,a regulator napiecia był tak gorący ze nie da sie na nim przytrzymac dłoni.co w koncu jest z tym motorem???
- kubek27
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 23/8/2007, 20:45
- Lokalizacja: Wroclaw
według mnie to będzie coś z elektryką jakieś zwarcie albo coś u mnie regulator też był gorący że nie dało rady dotknąć ale u mnie w ogóle nie ładował myślałem że trzeba go wymienić ale wziąłem i polutowałem ładnie kabelki niektóre wymieniłem i wszystko elegancko działa
- bartek16l
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 6/9/2007, 17:01
no to jak kolega wyzej napisal - mozliwe zwarcie. bedziesz musial dorwac gdzies schemat instalacji i wszystko dokladnie sprawdzic. Albo tak jak wczesniej napisalem akumulator nie daje juz rady - chociaz to nie powinno miec wplywu na regulator napiecia
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
elcommendante napisał(a):po co to odkopywac tego to ja nie wiem. Zmierzy jeszcze opor i sobie napiecie wyliczy z prawa Ohma, co by za latwo nie bylo
ja napisalem jeszcze cos z sensem ale po co ty napisales tego posta - rowniez nie wiem!
Pozdrawiam Maciey
- Maciey
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 22/2/2007, 14:41
- Lokalizacja: Słupsk
Maciey napisał(a):przy okazji bo szukalem odpowiedzi na problem dotyczacy mojego motocykla. trudno sie domyslic? czy tutaj na prawde siedza same buraki?
Kolego nikt tu zlych intencji napewno nie mial i wiekszosc z nas nie zyczy sobie by nazywano ich burakami. W ten sposob naruszasz regulamin forum. Kazdemu zdaza sie pomylic, nikt nie jest doskonaly. Temat zostal poruszony spory czas temu. Mysle, ze jezeli nie masz dodatkowych pytan do tego tematu to swoje komentarze powinienes zachowac dla siebie, chyba ze widzisz tam jakis ewidentny blad w rozumowaniu, ktory moglby przeczyc wszelkim zasadom mechaniki motocyklowej. To byla tylko drobna pomylka i mysle, ze nie bylo sensu tego rozgrzebywac.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości