Zobacz wątek - jak jest w waszym motorze?
NAS Analytics TAG

jak jest w waszym motorze?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

jak jest w waszym motorze?

Postprzez kubek27 » 4/9/2007, 18:53

mam problem w kawasaki gpz400r.a konkretnie:motor chodzi przez 5-10 minut normalnie ale z minuty na minute zaczyna chodzic coraz gorzej,a objawa sie to w tym ze z wolnych obrotów jak dodaje gazu to swiatła mocno przygasają motor dziwnie pracuje jakby tracił iskre ale jak juz sie przebije po tym to rpacuje normalnie i tak mzoe byc ze 30 razy az do momentu w ktorym nie da rady przebici zgasnie.dodam ze regulator napiecia jest bardzo gorący.czy u was jest tak samo?pozdrawiam.
kubek27
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23/8/2007, 20:45
Lokalizacja: Wroclaw


Postprzez Inna » 4/9/2007, 19:46

witam,
ja takich problemów póki co nie mam.Jednak to mój pierwszy sezon an dwóch kółkach i pierwszy motor, więc jak na razie sie docierami :D, jednak muszę przyznać że moja maszyna wybacza mi - póki co - wszelkie błędy. Pozdrawiam.
Samotna pasażerko odkręć gaz.
Wierna kolorowi, niewierna firmie...
FZS 600 '98, FZS1000 '02, SV1000 '03 (pierwszy tysiak padł :D)
Avatar użytkownika
Inna
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 2/9/2007, 11:09
Lokalizacja: Poznań


Postprzez spazz » 4/9/2007, 21:08

moj chodzi jak igla. pozdrawaim
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez elco » 5/9/2007, 20:16

a ile wynosi prad ladowania ?? zmierz miernikiem na klemach akumulatora ?

a moze po prostu akumulator konczy juz swoje zycie 8)
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez kubek27 » 6/9/2007, 13:09

odpalałem motor na akumulatorze od mego auta,chodził bardzo dobrze ale jednak po dłuzszym czasie znowu działo sie to samo,a regulator napiecia był tak gorący ze nie da sie na nim przytrzymac dłoni.co w koncu jest z tym motorem???
kubek27
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23/8/2007, 20:45
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez kubek27 » 6/9/2007, 13:10

a ładowanie ma około 13,7-13.9
kubek27
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23/8/2007, 20:45
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez pk. » 6/9/2007, 18:26

no to musi być cos z elektryka na 100%..

moze jest gdzies spięcie i cały układ jest obciązony dlatego tak sie nagrzewa..
pk.
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21

Postprzez bartek16l » 6/9/2007, 20:17

według mnie to będzie coś z elektryką jakieś zwarcie albo coś u mnie regulator też był gorący że nie dało rady dotknąć ale u mnie w ogóle nie ładował myślałem że trzeba go wymienić ale wziąłem i polutowałem ładnie kabelki niektóre wymieniłem i wszystko elegancko działa
bartek16l
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/9/2007, 17:01

Postprzez elco » 6/9/2007, 21:20

no to jak kolega wyzej napisal - mozliwe zwarcie. bedziesz musial dorwac gdzies schemat instalacji i wszystko dokladnie sprawdzic. Albo tak jak wczesniej napisalem akumulator nie daje juz rady - chociaz to nie powinno miec wplywu na regulator napiecia
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Maciey » 30/3/2008, 22:16

elcommendante napisał(a):a ile wynosi prad ladowania ?? zmierz miernikiem na klemach akumulatora ?

a moze po prostu akumulator konczy juz swoje zycie 8)


NAPIĘCIE ŁADOWANIA
Pozdrawiam Maciey
Maciey
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22/2/2007, 14:41
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez elco » 31/3/2008, 14:10

po co to odkopywac tego to ja nie wiem. Zmierzy jeszcze opor i sobie napiecie wyliczy z prawa Ohma, co by za latwo nie bylo :D
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Maciey » 31/3/2008, 16:52

elcommendante napisał(a):po co to odkopywac tego to ja nie wiem. Zmierzy jeszcze opor i sobie napiecie wyliczy z prawa Ohma, co by za latwo nie bylo :D


ja napisalem jeszcze cos z sensem ale po co ty napisales tego posta - rowniez nie wiem!
Pozdrawiam Maciey
Maciey
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22/2/2007, 14:41
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez marcio » 31/3/2008, 17:02

a Ty po co odkopujesz temata, pewnie gosc i tak juz sie uporał z problemem
SM
Avatar użytkownika
marcio
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 20/1/2007, 15:39
Lokalizacja: z rambo

Postprzez Maciey » 31/3/2008, 17:25

przy okazji bo szukalem odpowiedzi na problem dotyczacy mojego motocykla. trudno sie domyslic? czy tutaj na prawde siedza same buraki?
Pozdrawiam Maciey
Maciey
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22/2/2007, 14:41
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Duriv » 31/3/2008, 17:29

Najpewniej zwarcie, nie odpalaj bo Ci będzie
dymić hehe
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez elco » 31/3/2008, 18:23

Maciey napisał(a):przy okazji bo szukalem odpowiedzi na problem dotyczacy mojego motocykla. trudno sie domyslic? czy tutaj na prawde siedza same buraki?


Kolego nikt tu zlych intencji napewno nie mial i wiekszosc z nas nie zyczy sobie by nazywano ich burakami. W ten sposob naruszasz regulamin forum. Kazdemu zdaza sie pomylic, nikt nie jest doskonaly. Temat zostal poruszony spory czas temu. Mysle, ze jezeli nie masz dodatkowych pytan do tego tematu to swoje komentarze powinienes zachowac dla siebie, chyba ze widzisz tam jakis ewidentny blad w rozumowaniu, ktory moglby przeczyc wszelkim zasadom mechaniki motocyklowej. To byla tylko drobna pomylka i mysle, ze nie bylo sensu tego rozgrzebywac.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Maciey » 31/3/2008, 19:01

To trzeba bylo zignorowac moj post. I nie rznij teraz madrale bo nie mam humoru.
Pozdrawiam Maciey
Maciey
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 22/2/2007, 14:41
Lokalizacja: Słupsk



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr