Falowanie obrotów po zmianie wydechu
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Falowanie obrotów po zmianie wydechu
Witam.
Posiadam Yamahe R6 2001 rok produkcji. Ostatnio zmieniłem wydech z seryjnego na sportowy - Dominator (przelot). Po zmianie występuje taki problem, że na wolnych obrotach obroty falują lekko. Czego to może być przyczyna - czy tak poprostu ma być, czy należy coś więcej robić?
Posiadam Yamahe R6 2001 rok produkcji. Ostatnio zmieniłem wydech z seryjnego na sportowy - Dominator (przelot). Po zmianie występuje taki problem, że na wolnych obrotach obroty falują lekko. Czego to może być przyczyna - czy tak poprostu ma być, czy należy coś więcej robić?
- Devih
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 28/4/2015, 12:05
Każda zmiana w układzie dolotowym wymaga dostosowania układu dolotowego. A więc w przypadku gaźnika konieczna jest ich regulacja, z ewentualnymi zmianami dysz włącznie. A jeżeli jest wtrysk paliwa- konieczne jest wgranie nowej mapy do komputera.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Ale czy prędkość silnika na biegu jałowym nie powinna wynosić około 1300obr/min? Ostatnio znajomy mi się żalił że jego kawa zx 636 ma problem z falującymi obrotami, okazało się że ustawiał 900obr/min i dziwił się że faluje...
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
na dzień dobry: regulacja powietrza, iglicy i wymiana dysz głównych(na rozmiar większe). Potem synchro i będzie lux
Idealnie było by podjechać do jakiegoś warsztatu który ma sonde do pomiaru AFR.
Bo jak na razie to zrobione jest to tak bardzo po Polsku, że w oczy szczypie
Idealnie było by podjechać do jakiegoś warsztatu który ma sonde do pomiaru AFR.
Bo jak na razie to zrobione jest to tak bardzo po Polsku, że w oczy szczypie
- kogut22
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 18/4/2015, 12:07
podkręciłem obroty do 1100-1200 i jest w miare ok, zadzwoniłem do jednego z zaprzyjaznionych serwisu i gosć powiedzial ze na przelocie nigdy nie wyreguluje idealnie, Pod koniec przyszłego miesiaca jestem umówiony na synchro gaziorów, także wtedy popatrza co i jak dokladnie a do tego czasu moge jezdzic ? jakie jest wasze zdanie panowie
zerknijcie na filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=KHS_oRd ... e=youtu.be
zerknijcie na filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=KHS_oRd ... e=youtu.be
- Devih
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 28/4/2015, 12:05
Nie. Kurde, pomyśl.
Jak kombinujesz z wydechem na gaźniku, to albo olewasz to że moto ma nieidealną mieszankę (niewielki spadek mocy i w skrajnych przypadkach szybsze zużywanie tłoków/pierścieni/cylindra/zaworów) i tak robi większość osób. Albo zwyczajnie regulujesz, jak twój znajomy "serwisant" mówił że się nie da to to zwykły gamoń bez podstaw wiedzy, a nie żaden serwisant.
Jak kombinujesz z wydechem na gaźniku, to albo olewasz to że moto ma nieidealną mieszankę (niewielki spadek mocy i w skrajnych przypadkach szybsze zużywanie tłoków/pierścieni/cylindra/zaworów) i tak robi większość osób. Albo zwyczajnie regulujesz, jak twój znajomy "serwisant" mówił że się nie da to to zwykły gamoń bez podstaw wiedzy, a nie żaden serwisant.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Założenie przelotowego tłumika raczej nie uszkodzi Ci silnika, a jeżeli jest przyrost mocy to wszystko jest mniej więcej ok (tak ok po Polsku
). Ale lepiej gdybyś zrobił chociaż wymianę dyszy głównej na +5/+10 oraz synchro/ regulacje gaźników. Co by się nic nie wypaliło. Takie zabawy z wydechem mogą Ci szybko rozwalić silnik, ale gdybyś latał stale z wymienionym np. całym układem wydechowym.

komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości