Problem z suzuki gsxr 600 1997 rok
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Problem z suzuki gsxr 600 1997 rok
Witam mam bardzo dziwnie zachowujace sie moto poniewaz jak suza jest zimna czy tak do ok 50 stopni jest wszystko ok zrywan nie szarpie wkreca sie na obraty jak dzika !! jak juz moto sie nagrzeje zaczyna szarpac przy ruszaniu dziwni zachowuje sue na niskich obrotach na wysokich jest ok !! Napoczarku stawialismy na gazniki ale zostały one wymienione na nowe i niestety nic nie dałó świece tez sa nowe !! prosze o pomoc
!!

- daniel93
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 10/6/2007, 20:44
- Lokalizacja: Mogilno
Miałem niedawno podobny problem w moim sradzie, Po wizycie w serwisie ale sam go rozwiązałem
U mnie wyglądało to tak że moto podczas jazdy do 2 tys obr szarpał i czasami gasł po dodaniu gazu, nie chciał za bardzo iść a na wyższych obr było wszystko ok( z tym że przerywał przy jeździe z manetką odkręconą na około 3/4 zalewał się, a ciepły nie chciał palić bez dodania gazu.
Winę za to u mnie ponosiła zbyt bogata mieszanka dysze były zbyt mocno wykręcone i dawki na iglicach tez były bardzo bogate.
Jeśli u ciebie zimny idzie dobrze bez ssania to właśnie masz zbyt bogaty skład! i pewnie pali jak smok! Bo ja tez tak miałem i wiem co jest grane.
Teraz jak wszystko jest ok( środkowy rowek na iglicach i śruby składu mieszanki biegu jałowego wykręcone o 3 obr. na obroty wchodzi idealnie lecz dopiero po pełnym rozgrzaniu silnika, wystarczy że ostygnie do 60C już będzie się lekko dusił ale to norma, za to zaskakuje niskim spalaniem! Tak z ciekawości ile twój pali?

Winę za to u mnie ponosiła zbyt bogata mieszanka dysze były zbyt mocno wykręcone i dawki na iglicach tez były bardzo bogate.
Jeśli u ciebie zimny idzie dobrze bez ssania to właśnie masz zbyt bogaty skład! i pewnie pali jak smok! Bo ja tez tak miałem i wiem co jest grane.
Teraz jak wszystko jest ok( środkowy rowek na iglicach i śruby składu mieszanki biegu jałowego wykręcone o 3 obr. na obroty wchodzi idealnie lecz dopiero po pełnym rozgrzaniu silnika, wystarczy że ostygnie do 60C już będzie się lekko dusił ale to norma, za to zaskakuje niskim spalaniem! Tak z ciekawości ile twój pali?
Ostatnio edytowano 22/8/2007, 21:16 przez Roki 86, łącznie edytowano 1 raz
- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
najlepiej ściągnij sobie książkę serwisową w której sprawdzisz jak masz gaźniki ustawić, musisz wiedzieć jaki masz rodzaj gaźników z prawej strony mają nabite nr. Ja u mnie mam 34E6 bo mój jest z końca 98r. a ten model gaźników niby od 99r. kładli więk u ciebie może być inny typ.
Mój teraz naprawdę idzie lepiej niz przedtem i pali mało wczoraj leciałem do poznania był duży ruch więc za szybko nie zasuwałem tak do 140 to zmieściłem sie w 5l
normalnie jak troszkę wstawiam i dużo sie rozpędzam do 200 i więcej go gnam to około 6l.
Mój teraz naprawdę idzie lepiej niz przedtem i pali mało wczoraj leciałem do poznania był duży ruch więc za szybko nie zasuwałem tak do 140 to zmieściłem sie w 5l

- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość