Zobacz wątek - KTM 450 elektryka
NAS Analytics TAG

KTM 450 elektryka

Enduro, Cross
_________

KTM 450 elektryka

Postprzez Enduurowiec » 3/3/2015, 11:49

Słuchajcie mam taki problem,wszystko mi doszło czyli olej,filtry,akumulator i inne pierdoły więc zaczałem składać KATA ale jest mały problem.Wszystkie kable które szły do akumulatora wiszą luzem i nie wiem który jest do plusa a który do minusa.Nie chcę popalić cewek czy rozwalić całej instalacji więc proszę o rady,kogoś kto się na tym dobrze zna a nie będzie gdybał.

http://zapodaj.net/69d8593143d30.jpg.html (otwórz link)
http://zapodaj.net/07ad7ce72b620.jpg.html (otwórz link)
http://zapodaj.net/5714b08aa6bed.jpg.html (otwórz link)
http://zapodaj.net/1587ff96d0633.jpg.html (otwórz link)
Avatar użytkownika
Enduurowiec
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
Lokalizacja: Dęblin lubelskie


Postprzez henio12323 » 3/3/2015, 13:48

hahhaa ty nie pytaj nas tylko magika który tak przerobił instalacje.

w oryginale do minusa idzie tylko jeden przewód który ma 10 cm długosci i od razu jest przykręcany do masy - subframe obok,

do plusa idzie tylko jeden grubszy przewód czerwony który idzie do przekaźnika.

jak ty masz tyle oczek to ty masz wszystko na krótko popuszczane, a co gdzie co do czego to nie licz na odpowiedź bo to kwestia wyobraźni artysty który to robił.

doradze tak - instalacja w KTMie jest prosta jak budowa cepa, sciągnij sobie manuala, tam na ostatnich stronach jest schemat, jak masz główną wiązke oryginalną a pewnie masz to dojdź według niej i powywalaj co niepotrzebne, wszystkie plusy sie wpina pod bakiem pod zółty przewód jak pamiętam, u ciebie wszystko jest na krótko pod plus bezposrednio, pewnie wszystko działa bez odpalania motocykla, a tak byc nie powinno. ja tez miałem troche nakombinowane i miałem 3 plusy i 2 minusy tak jakby, ale wystarczyło powywalać kilka przewodów i wszystko działa jak działało, tylko bez zbędnych kombinacji
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Enduurowiec » 3/3/2015, 15:11

Hm..dopiąłem swego i podpiąłem te wszystkie przewody.Działaja światła,kierunki,licznik etc.
Tylko jest jedno ale..krecic rozrusznik kreci ale nie ma mowy o zapaleniu motocykla,jak kopałem go 50x z kopki gdzie za 51 razem odpalił na 2-3sec i zdechł.
Co jest nie halo?
Avatar użytkownika
Enduurowiec
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
Lokalizacja: Dęblin lubelskie

Postprzez Enduurowiec » 3/3/2015, 20:50

Dobra mam fajną informację.Problem z elektryką rozwiązany.Były dwa kable nie zaizolowane i robiły spięcie przez które moto nie mógł odpalić.Tylko teraz najlepsze że nie trzyma on w ogóle wolnych obrotów.Trzeba go kręcić aby nie zgasł.Czy jest możliwe że koleś założył odwrotnie przesłone przepustnicy? Fajnie jakby ktoś podał jak wyregulować gaznik.W ogóle do czego służy ta czarna wajcha koło ssania ręcznego?
I jeszcze jest jeden fakt że strasznie strzela mi z tłumika.Co może być tego powodem?
Avatar użytkownika
Enduurowiec
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
Lokalizacja: Dęblin lubelskie

Postprzez knightryba » 3/3/2015, 21:08

Hmm, może sprawdź świecę.
knightryba
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 7/5/2014, 20:55
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez henio12323 » 3/3/2015, 22:00

tak pewnie przesłona odwrotnie, wtedy strzela, i nei trzyma wolnych oibrotów

co do pokrętła to pokrętło od wolnych obrotów własnie ale najpierw sprawdź przepustnice.

co do regulacji gaźnika - poczytaj o tym w necie, i od razu zaznacze że nie jest to prosta operacja, masz kilka dysz nawet chyba z 6 może ich być w gaźniku, regulujesz wiec ich rozmiarem, rodzajem i ustawieniem iglicy, poziomem paliwa w komorze pływakowej, juz nie wspomne o masie ustawien pompki przyspieszacza ( czas, i ilosc dotrysku )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Enduurowiec » 4/3/2015, 06:48

świeca jest w porządku więc to odpada.Tak jak henio mówi sprawdzę wpierw czy ktoś nie wykonał kosmicznego manewru i nie założył odwrotnie a pozniej będę się bawił z regulacją gaznika co nie będzie na pewno łatwe,tak więc dam znać co i jak zapewne jutro bo trochę brakuje mi czasu.
Avatar użytkownika
Enduurowiec
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
Lokalizacja: Dęblin lubelskie

Postprzez Enduurowiec » 5/3/2015, 14:27

Sprawdziłem przepustnice i tą całą blaszkę.Była ona zamontowana zgodnie z zaleceniami więc to odpada.Zacząłem bawić się z obrotami i mieszanką i na niewiele się to zdało.Z rozrusznika nie odpali,zresztą z nim też jest coś nie tak(poniżej wstawię filmik).A jeżeli moto nie jest na ssaniu to nawet nie mam mowy o odpaleniu.Po włączeniu ssania może po tych 20 kopnięciach odpali.Co robić? Bo zaczynam mieć coraz mniej pomysłów a cieprliwość powoli mi się konczy.Sezon tuż tuż a ja zostanę co najwyżej z rowerem górskim i z KTM w garażu.

https://www.youtube.com/watch?v=9QcNyStUDfs&feature=youtu.be (otwórz link)
Avatar użytkownika
Enduurowiec
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
Lokalizacja: Dęblin lubelskie

Postprzez henio12323 » 5/3/2015, 19:34

w takim raznie zacznij od czyszczenia gaźnika, ewentualnie swiece wymien. w rozrządzie nic nie grzebałeś ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Enduurowiec » 5/3/2015, 20:12

Gaznik i wszystkie dysze wyczyszone(jedna była mega zajebana).Zrobiłem to niedawno więc jutro sprawdzę co i jak.W rozrządzie nic nie grzebałem,a powinienem?
Zresztą jeszcze jedno pytanie.Nie wiedziałem że magneto w 4T jest mokre i odkrecając tą pokrywe poleciała mi ze szklanka oleju.Teraz czeka mnie wymiana na nowy czy mogę np na nim odpalić i dopiero go wymienić?
Avatar użytkownika
Enduurowiec
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
Lokalizacja: Dęblin lubelskie

Postprzez henio12323 » 5/3/2015, 22:01

nie powinienes ale gdybys cos robił to podobne objawy są jak przestawi sie rozrząd o 1 zabek.
mozesz odpalic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Enduurowiec » 5/3/2015, 22:04

Henio słuchaj.Kolega z innego forum powiedział mi bym sprawdził oring na śrubie do regulacji mieszanki.O dziwo go w ogóle nie miałem! Czy to może powodować takie objawy że nie trzyma niskich obrotów i strzela jak z karabinu?
Łapie lewego powietrza wtedy..
Avatar użytkownika
Enduurowiec
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
Lokalizacja: Dęblin lubelskie

Postprzez henio12323 » 6/3/2015, 08:44

tak mozliwe, tylko dziwne że wczesniej chodziło dobrze a teraz nie ;P pozatym obczaj czy ten oring nie został w srodku, no ale jak go nie masz to go załóż. ja kiedys testowałem czy mi oringiem nie zaciąga to po prostu zwykłą plasteliną okleiłem srube w koło ( na czas próby :P ) wiec na szybko mozesz też zrobic cos podobnego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Enduurowiec » 6/3/2015, 09:50

Własnie wczesniej też nie chodziło dobrze :D Kupiłem go z takimi objawami jak opisałem w temacie :)
Dobra dzisiaj to sprawdzę a powiedz mi co jest powodem jak rozrusznik nie ma siły jednostajnie zakręcić? Czyli jak wcisne guzik to zakreci,dusi sie na 2-3sec i znowu chwile zakręci.
Avatar użytkownika
Enduurowiec
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
Lokalizacja: Dęblin lubelskie

Postprzez kris514 » 6/3/2015, 17:36

Jeśli chodzi o rozrusznik to:
-Za mały prąd rozruchu ( za cienkie kable, lub akumulator z za małym prądem rozruchowym)
-Rozładowany akumulator
-Źle ustawiony rozrząd
-Źle lub nie działający autodekompresator.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 6/3/2015, 18:38

albo walnięte sprzęgiełko rozrusznika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Enduurowiec » 7/3/2015, 20:02

Oring w ogóle nie pomógł.Ogólnie oglądał mi kata gość co ma 400 exc i sprawdzimy na jego gazniku jak on będzie hulał.
Co do rozrusznika to jest on w porządku:szczotki nie popalone,sprzegiełko ok,i teraz pytanie o auto dekompresator.Ja go nie mam więc może przy odpalaniu z rozrusznika muszę wcisnąć odprężnik? Bo wtedy lata bardzo dobrze.
Henio a co do rozrządu to myślisz że to będzie dobrym pomysłem aby go sprawdzić? I ten mechanik powiedział że mam tytanowe zawory.Czy w 450 sx z 2003 wychodziły na stalowych czy na tytanowych?
W ogóle gość do chłodnicy nalał zwyklej wody.....Widać że był robiony na odpierdziel a ja po nim będę musiał wszystko poprawiać.
Avatar użytkownika
Enduurowiec
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
Lokalizacja: Dęblin lubelskie

Postprzez henio12323 » 7/3/2015, 21:35

hehe jak nie masz to na pewno to jest problemem.

raczej szły tytany ale często wrzucają stalowe, w tych ktmach to jeszcze jeździ jakos :D jak cos jest niepewne to wiaomo ze warto sprawdzic, ja bym na twoim miejscu szukał wałka uszkodzonego ale z dobrym autodeko ja takie po pare dyszek sprzedawałem. rozbierz całą góre silnika i popatrz co sie dzieje. i masz wiedze na czym jeździsz

niektórzy leją wode, na przykład na zawody SM płyny nie sa dopuszczone bo woda na asfalcie szybko wyparuje a płyn nie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Enduurowiec » 7/3/2015, 21:47

Kupiłem ogólnie nie oryginalny oring który ledwo co wszedł,dopeiro po nasmarowaniu go czymś śliskim wszedł.Włożylismy srubę od mieszanki bez sprezynki.
Czyli mówisz że bez odprężnika powinien moto odpalać z rozrusznika?
I nbiżej podaje zdjecie mojej sruby od regulacji mieszanki.Czy ona jest kompletna?
http://zapodaj.net/7e5416c0b2648.jpg.html (otwórz link)[/url]
Avatar użytkownika
Enduurowiec
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 14/4/2014, 11:06
Lokalizacja: Dęblin lubelskie

Postprzez henio12323 » 8/3/2015, 11:13

bez autoekompresatora moze nie odpalic, po to jest żeby dało sie przełamać.

na ręcznym odpręzniku mozna próbować

niby kompletna, teoretycznie jest jeszcze podkładka ( i nie pamietam cyz nie oring ) przed spręzynką ale to sie czesto gubi i mało kto to ma załozone ( ja nie mam ) aby ten górny oring był
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości




na gr