Pierwsze moto do 5ciu tysięcy 125cm3 kat B?
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Pierwsze moto do 5ciu tysięcy 125cm3 kat B?
Witam!
Jako że sporo wyjeździłem się skuterami, WSKami przyszedł czas na coś fajniejszego. Prawo jazdy posiadam od ponad 3ch lat więc nie będzie problemu z pojemnością 125cm3. Ogólnie o crossach i enduro nie mam zielonego pojęcia. Wiadomo że chciałbym coś markowego bo chinole po kilku skuterach mnie nie kręcą... Kwota na wydanie to ok. 5 tys zł. Co byście polecili na tzw start?
Zmieniłem temat bo był o crossach i enduro ale pomysł się spalił
Jako że sporo wyjeździłem się skuterami, WSKami przyszedł czas na coś fajniejszego. Prawo jazdy posiadam od ponad 3ch lat więc nie będzie problemu z pojemnością 125cm3. Ogólnie o crossach i enduro nie mam zielonego pojęcia. Wiadomo że chciałbym coś markowego bo chinole po kilku skuterach mnie nie kręcą... Kwota na wydanie to ok. 5 tys zł. Co byście polecili na tzw start?
Zmieniłem temat bo był o crossach i enduro ale pomysł się spalił

Ostatnio edytowano 28/3/2015, 09:30 przez Luke16, łącznie edytowano 1 raz
- Luke16
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 2/3/2015, 09:20
- Lokalizacja: KNZ
Yamaha DT na start będzie git dasz radę ujechać bez problemu,mój kolega poleca 

- Załączniki
-
- 10666096_638723966241314_1884428819199324327_n.jpg (23.71 KiB) PrzeglÄ…dane 2800 razy
Ostatnio edytowano 2/3/2015, 18:37 przez MarcinMalinaPL, łącznie edytowano 2 razy
- MarcinMalinaPL
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 8/5/2014, 20:51
- Lokalizacja: Åšwidwin
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Ale zupełnie wystarczająca jak na tego typu motocykl.
W wersji otwartej na oryginalnych klamotach, te 23KM dajÄ… mimo wszystko sporo radochy z jazdy i po czarnym i w terenie.
Po przesiadce z WSK na DT125R, autor będzie miał banana na twarzy przez wiele, wiele kilometrów.
W wersji otwartej na oryginalnych klamotach, te 23KM dajÄ… mimo wszystko sporo radochy z jazdy i po czarnym i w terenie.
Po przesiadce z WSK na DT125R, autor będzie miał banana na twarzy przez wiele, wiele kilometrów.
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
Ogólnie też myślałem o DT jedni mi polecali drudzy odradzali. Usłyszałem też o pewnym Romecie ADV125 taki motorek turystyczno-przeprawowy. Z wyglądu mi się podoba tylko jego parametry są lipne. Wiem że DT po asfalcie będzie się pewnie kiepsko jechało takim można by nawet do miasta na zakupy pomknąć... Ale to chinol i to jego największa wada
- Luke16
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 2/3/2015, 09:20
- Lokalizacja: KNZ
Ogólnie Enduro to tak naprawdę Cross dostosowany do jazdy po drogach publicznych...
Dostosowany to jednak nie dedykowany.
Zastosowanie kostkowanej opony będzie zbawienne w terenie, ale po asfaltowej drodze, będzie trzęsło i niszczyło oponę.
Dostosowany to jednak nie dedykowany.
Zastosowanie kostkowanej opony będzie zbawienne w terenie, ale po asfaltowej drodze, będzie trzęsło i niszczyło oponę.
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Zależy. Ja przecinam czasem krótkie odcinki szosy i przy 30-50 nie czuje się różnicy w stosunku do zwyczajnej opony.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Luke16.
Chińczyki omijaj szerokim, bardzo szerokim łukiem.
Nie wpadnij czasem w wir złudnych opinii, jakie to one nie są super i nie wpakuj się w to bagno.
Zapewniam Cię każdy, absolutnie każdy Japoński twór jest 10 razy lepszy i trwalszy od Chińczyka.
W moim posiadaniu jest DT125r, która śniła mi się po nocach (wtedy jeszcze wersja LC) jak jeszcze byłem małym smarkiem a w garażu stała jedynie motorynka.
Posiadam również DR125 bo ciekawość mnie zżerała, jak to jest mieć oszczędne 4T, ale to już trochę inna bajka, moto bardziej lajtowe i nie nadające się do zabawy, co najwyżej do przyjemnego zwiedzania okolicy i to też nim czynię.
Szukając 4T, otarłem się o Rieju MRX z silnikiem niby Yamahy i Hyosunga xrx125 z silnikim na licencji Suzuki i z tych moto, mimo, że oba nie posiadały więcej jak 10 lat, dobre jedynie były opony i silniki, reszta to rozsypka, widać wszendobylski "gównolit".
Z typowych Chińczyków miałem quada 200ccm , kupiłem dwulatka, zawieszenie przednie, łożyska kół, łożyska osi tylnej, łożyskowanie wahacza i kołyski amortyzatora nie istniały!
Włożyłem w niego kilka stówek i trochę pracy w garażu i po kilku jazdach pogoniłem najszybciej jak się dało, póki wszystko było OK. Dołożyłem drugie tyle co za niego wziąłem i kupiłem Hondę TRX250, 5-ty rok dość intensywnej eksploatacji i sprzęt ma się dobrze, mimo że ma już 15 lat.
A może DT125R w SM, przejedź się, może Ci się spodoba hehe. https://www.youtube.com/watch?v=r884QpM4ado
Chińczyki omijaj szerokim, bardzo szerokim łukiem.
Nie wpadnij czasem w wir złudnych opinii, jakie to one nie są super i nie wpakuj się w to bagno.
Zapewniam Cię każdy, absolutnie każdy Japoński twór jest 10 razy lepszy i trwalszy od Chińczyka.
W moim posiadaniu jest DT125r, która śniła mi się po nocach (wtedy jeszcze wersja LC) jak jeszcze byłem małym smarkiem a w garażu stała jedynie motorynka.
Posiadam również DR125 bo ciekawość mnie zżerała, jak to jest mieć oszczędne 4T, ale to już trochę inna bajka, moto bardziej lajtowe i nie nadające się do zabawy, co najwyżej do przyjemnego zwiedzania okolicy i to też nim czynię.
Szukając 4T, otarłem się o Rieju MRX z silnikiem niby Yamahy i Hyosunga xrx125 z silnikim na licencji Suzuki i z tych moto, mimo, że oba nie posiadały więcej jak 10 lat, dobre jedynie były opony i silniki, reszta to rozsypka, widać wszendobylski "gównolit".
Z typowych Chińczyków miałem quada 200ccm , kupiłem dwulatka, zawieszenie przednie, łożyska kół, łożyska osi tylnej, łożyskowanie wahacza i kołyski amortyzatora nie istniały!
Włożyłem w niego kilka stówek i trochę pracy w garażu i po kilku jazdach pogoniłem najszybciej jak się dało, póki wszystko było OK. Dołożyłem drugie tyle co za niego wziąłem i kupiłem Hondę TRX250, 5-ty rok dość intensywnej eksploatacji i sprzęt ma się dobrze, mimo że ma już 15 lat.
A może DT125R w SM, przejedź się, może Ci się spodoba hehe. https://www.youtube.com/watch?v=r884QpM4ado
- sito79
- Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 8/9/2008, 15:39
- Lokalizacja: Wałbrzych
chinczyków też nie odradzam ( romet to chinczyk )
DT z crossem nie wiele ma wspólnego - poza rozmiarem kół.
DTtka to dual sport, tak samo dobry na asfalt jak w lekki teren, w zasadzie bardziej kierowany jest na asfalt niz w ciezki teren co innego hard enduro jak ktm exc gdzie jest kierowany bardziej w offroad ciezki niz asfalt.
DTtka gitarka sprzet częsci pełno, i w dobrych cenach. i na początek jak znalazł. pytanie tylko na jakich oponach/kołach
mozesz wybrąc typowe kostki - najlepsza zabawa w terenie, kicha po asfalcie, hamowanie po sliskim utrudnione ale nie że sie nie da, ja pare lat latałem na pełnych kostkach po asfalcie, szły dosyc szybko ale nie narzekałem na trakcje. ( a miałem juz exc 525 ) mozesz wybrać też oponki duro czyli wysoka opona ale nie z wystającymi kostkami, tylko ponacinany głęboko bieżnik, po asfalcie sie spisuje nieźle, i w terenie nieźle, wiec ani tu ani tu nie jest idealnie. 3 opcja to typowo na asfalt jak kolega wyzej polecił SMki, mniejszy rozmiar kół, wieksza tarcza i po asfalcie sie pobawic mozna, ale w terenie kicha,
i na przyszłosc zapraszam do działu offroad
DT z crossem nie wiele ma wspólnego - poza rozmiarem kół.
DTtka to dual sport, tak samo dobry na asfalt jak w lekki teren, w zasadzie bardziej kierowany jest na asfalt niz w ciezki teren co innego hard enduro jak ktm exc gdzie jest kierowany bardziej w offroad ciezki niz asfalt.
DTtka gitarka sprzet częsci pełno, i w dobrych cenach. i na początek jak znalazł. pytanie tylko na jakich oponach/kołach
mozesz wybrąc typowe kostki - najlepsza zabawa w terenie, kicha po asfalcie, hamowanie po sliskim utrudnione ale nie że sie nie da, ja pare lat latałem na pełnych kostkach po asfalcie, szły dosyc szybko ale nie narzekałem na trakcje. ( a miałem juz exc 525 ) mozesz wybrać też oponki duro czyli wysoka opona ale nie z wystającymi kostkami, tylko ponacinany głęboko bieżnik, po asfalcie sie spisuje nieźle, i w terenie nieźle, wiec ani tu ani tu nie jest idealnie. 3 opcja to typowo na asfalt jak kolega wyzej polecił SMki, mniejszy rozmiar kół, wieksza tarcza i po asfalcie sie pobawic mozna, ale w terenie kicha,
i na przyszłosc zapraszam do działu offroad
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Napiszę tak pojeździłem u kolegi ostatnio na KTMie nie pamiętam modelu i powiem szczerze... Dobrze że jeszcze moto nie kupiłem bo to nie dla mnie
Jakoś jazda na tym strasznie mnie zmęczyłą. No w skórcie nie przypasował mi cross... Ale za to przejechałem się co prawda Rometem ADV125 i stwierdziłem że to jest ten typ motoru który chcę. Ogólnie chciałbym żeby żonka się spokojnie na niego zmieściła i trasa 30km nie była by udręką... Znalazłem coś oryginalnego bo Romet to chińczyk ale podobne do tego Rometa mianowicie Yamaha YBR125... Ogólnie w obrębie 100km od mojej miejscowości ciężko jest coś znaleźć... Znalazłem tylko te:
1. http://allegro.pl/yamaha-ybr-125-zareje ... 40863.html
2. http://olx.pl/oferta/sprzedam-yamaha-yb ... 773cfe9de9
3. http://olx.pl/oferta/yamaha-ybr-125-CID ... 773cfe9de9
Co o tych motorkach sądzicie? Czy warto tą yamahę kupić?
Chyba że za 5 tysi kupić nowego Rometa ADV?

1. http://allegro.pl/yamaha-ybr-125-zareje ... 40863.html
2. http://olx.pl/oferta/sprzedam-yamaha-yb ... 773cfe9de9
3. http://olx.pl/oferta/yamaha-ybr-125-CID ... 773cfe9de9
Co o tych motorkach sądzicie? Czy warto tą yamahę kupić?
Chyba że za 5 tysi kupić nowego Rometa ADV?
- Luke16
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 2/3/2015, 09:20
- Lokalizacja: KNZ
Błąd, to romet jest podobny do yamahy
To jest jeden z najbardziej lubianych i sprzedających się motorków 125.
http://www.scigacz.pl/Yamaha,YBR,125,ni ... ,5761.html
Z ogłoszeń byłbym najbardziej skłonny ku pierwszej.
Ale na trasę 30 km po prostej to nie jest najlepszy pomysł. Chyba, że prawdziwy chillout

To jest jeden z najbardziej lubianych i sprzedających się motorków 125.
http://www.scigacz.pl/Yamaha,YBR,125,ni ... ,5761.html
Z ogłoszeń byłbym najbardziej skłonny ku pierwszej.
Ale na trasę 30 km po prostej to nie jest najlepszy pomysł. Chyba, że prawdziwy chillout

Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
-
Rolnik62 - Bywalec
- Posty: 622
- Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
- Lokalizacja: Gliwice
Czyli nie bać się i kupować ?
Do człowieka z pod numeru jeden dzwoniłem ogólnie na oględziny jestem umówiony w poniedziałek. Człowiek szczery aż do bólu. Motocykl sprowadzony z Francji był uszkodzony ale delikatnie czyli lampa i licznik jakby ktoś się gdzieś nie zmieścił na wysokość, lagi i kierownica całe. Przebieg oryginał.
A co o numer 2 sądzicie? O tysiaka droższa a 6 lat młodsza....

Do człowieka z pod numeru jeden dzwoniłem ogólnie na oględziny jestem umówiony w poniedziałek. Człowiek szczery aż do bólu. Motocykl sprowadzony z Francji był uszkodzony ale delikatnie czyli lampa i licznik jakby ktoś się gdzieś nie zmieścił na wysokość, lagi i kierownica całe. Przebieg oryginał.
A co o numer 2 sądzicie? O tysiaka droższa a 6 lat młodsza....
- Luke16
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 2/3/2015, 09:20
- Lokalizacja: KNZ
Obejrzyj dokładnie ten przód, czy nie siedzial w aucie kiedyś.
W 2 ten kolektor wydechowy jakiś taki poprzepalany (chyba, że to słońce robi takiego figla).
Wogóle najlepiej jakbyś obydwie obejrzał i przejechał się. Wtedy ci mózg wyśle sygnał, która lepsza
W 2 ten kolektor wydechowy jakiś taki poprzepalany (chyba, że to słońce robi takiego figla).
Wogóle najlepiej jakbyś obydwie obejrzał i przejechał się. Wtedy ci mózg wyśle sygnał, która lepsza

Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
-
Rolnik62 - Bywalec
- Posty: 622
- Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
- Lokalizacja: Gliwice
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość