Honda crm 125 do wymiany sprzęgło czy problem ze skrzynią ?
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Honda crm 125 do wymiany sprzęgło czy problem ze skrzynią ?
Na forum jestem nowy tak więc jako pierwszą rzeczą którą chciał bym zrobić to się przywitać tak więc Witam Wszystkich !
Kilka dni temu zakupiłem Honda Crm 125.Ogólnie nie ma problemu z nią jednak niepokoi mnie jedna sprawa konkretnie chodzi o to gdy jadę sobie spokojnie nie kręcąc go zbyt wysoko to jest ok ale gdy chcę trochę "przycisnąć " to zaczyna się problem na biegach 1,2 jest ok ale na biegach 3,4 oraz 5 jest tak że jak szybko zmieniam bieg to jest tak jak bym jechał na jednym biegu i tylko dodawał i spuszczał gazu (mowa oczywiście o jezdzie po otworzeniu się zaworu) a gdy na pełnym gazie po biegach 3,4,5 wbije 6 to zawór jak by się zamykał i traci moc na 6.Chciał bym jeszcze dodać że trudno go rozpędzić do v-maxu
Wcześniej miałem kawasaki kmx 125 to tak raczej nie było
Podejrzewam że może być to wina sprzęgła lub co gorsza skrzyni ale nic na razie wole nie rozkręcać tylko zasięgnąć porady innych
ProszÄ™ o pomoc i POZDRAWIAM !
PS. szukałem wszędzie w całym internecie i nic nie ma
[/b]
Kilka dni temu zakupiłem Honda Crm 125.Ogólnie nie ma problemu z nią jednak niepokoi mnie jedna sprawa konkretnie chodzi o to gdy jadę sobie spokojnie nie kręcąc go zbyt wysoko to jest ok ale gdy chcę trochę "przycisnąć " to zaczyna się problem na biegach 1,2 jest ok ale na biegach 3,4 oraz 5 jest tak że jak szybko zmieniam bieg to jest tak jak bym jechał na jednym biegu i tylko dodawał i spuszczał gazu (mowa oczywiście o jezdzie po otworzeniu się zaworu) a gdy na pełnym gazie po biegach 3,4,5 wbije 6 to zawór jak by się zamykał i traci moc na 6.Chciał bym jeszcze dodać że trudno go rozpędzić do v-maxu
Wcześniej miałem kawasaki kmx 125 to tak raczej nie było
Podejrzewam że może być to wina sprzęgła lub co gorsza skrzyni ale nic na razie wole nie rozkręcać tylko zasięgnąć porady innych
ProszÄ™ o pomoc i POZDRAWIAM !
PS. szukałem wszędzie w całym internecie i nic nie ma
[/b]
- Dawid kopeć
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Dawid kopeć
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
- Lokalizacja: Zielona Góra
dobra to na spokojnie w crm mam 6 biegów i:
1-dobrze jedzie
2-dobrze jedzie
3
4 przy szybkim zmienianiu tych biegów jest tak jak bym jechał na jednym tylko bym popuszczał gaz i dodawał mowa tu o wysokich obrotach
5
6- tak jak by po wbiciu tego biegu tracił by moc tz zawór się chyba zamyka
1-dobrze jedzie
2-dobrze jedzie
3
4 przy szybkim zmienianiu tych biegów jest tak jak bym jechał na jednym tylko bym popuszczał gaz i dodawał mowa tu o wysokich obrotach
5
6- tak jak by po wbiciu tego biegu tracił by moc tz zawór się chyba zamyka
- Dawid kopeć
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
- Lokalizacja: Zielona Góra
Wiesz co teraz zrobiłęm rundke po polach i jest tak że jeżeli np na mokrej trawie teraz jechał i jak zaczełem od 1 cały czas na wysokich obrotach czyli otwartym zaworze i tak dobiłem aż do 5 *1,2,3,4,5) nic nie przeskakuje tylko że np na mokrej trawie teraz od jedynki aż do 5 na pełnym gazie jedzie tak jak bym jechał na jednym biegu tylko bym zdejmował i dodawał gazu :/
- Dawid kopeć
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
- Lokalizacja: Zielona Góra
Wiesz co teraz zrobiłęm rundke po polach i jest tak że jeżeli np na mokrej trawie teraz jechał i jak zaczełem od 1 cały czas na wysokich obrotach czyli otwartym zaworze i tak dobiłem aż do 5 *1,2,3,4,5) nic nie przeskakuje tylko że np na mokrej trawie teraz od jedynki aż do 5 na pełnym gazie jedzie tak jak bym jechał na jednym biegu tylko bym zdejmował i dodawał gazu :/
- Dawid kopeć
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
- Lokalizacja: Zielona Góra
A mógł by ktoś mnie "oświecić" jak rozpoznać spalone sprzęgło w 2t ? ( wiem były setki tematów ale na każdym forum zaraz wszyscy się spinają i brak odpowiedzi konkretnej
- Dawid kopeć
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
- Lokalizacja: Zielona Góra
Skoro słabnie na wyższych biegach to pierścienie do wymiany lub remont. W przypadku zużytego sprzęgła w jeździe pod obciążeniem (górka, pasażer) motocykl nie przyspiesza pomimo zwiększających się obrotów, czyli jak mówił Invi. Sprawdź ciśnienie sprężania.
Ps edytuj posty zamiast pisać jeden pod drugim, inaczej ktoś się zdenerwuje.
Ps edytuj posty zamiast pisać jeden pod drugim, inaczej ktoś się zdenerwuje.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Tłok jest nowy najechane ok 40km pierścionki też cylinder na nicasilu koleś mówił że jak go z niemiec ściągnoł to było owiele gorzej spuścił olej zalał nowym motulem i jest dużo lepiej podobno...
SpeedyGonzales jak edytować posty ? że pisać cały czas w tym pierwszym czy ...? :/
SpeedyGonzales jak edytować posty ? że pisać cały czas w tym pierwszym czy ...? :/
- Dawid kopeć
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
- Lokalizacja: Zielona Góra
W rogu każdego postu masz narzędzia, klikasz na tę chmurkę ze strzałką i dopisujesz co chcesz. Ja w jednym sprzęcie musiałem wymienić pierścienie po niecałych 100km, tłok i cylek były w porządku natomiast luz na zamku wynosił... 2.4mm, taki szczegół ode mnie.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Ok dzięki za wiadomosć jak już pisałem jestem tu od dzisiaj więc dopiero się uczę co i jak na forum
A co do tych pierścieni to mam mieszane uczucia żeby po wyjeżdzeniu 5l paliwa padły pierścienie już ? ...
Jutro chyba zobaczę jak z tarczami sprzęgłowymi.A będąc już przy tematyce tarcz sprzęgowych co powiecie o firmy NHC ?
są one bardzo tanie ale czy jakość idzie w parze z ceną ?
Czy lepiej dołożyć raz tyle i kupić EBC lub LUCASA ?
i odrazu chciał bym zmienic olej i jaki byście polecili zwykły do 2t ? czy jakiś z górnej półki (oczywiście mówiąc "zwykły" nie mam na myśli oleju przepalonego czy hiolpolu co się do Wsk lało bo wiadomo wsk na wszystkim pojedzie
A co do tych pierścieni to mam mieszane uczucia żeby po wyjeżdzeniu 5l paliwa padły pierścienie już ? ...
Jutro chyba zobaczę jak z tarczami sprzęgłowymi.A będąc już przy tematyce tarcz sprzęgowych co powiecie o firmy NHC ?
są one bardzo tanie ale czy jakość idzie w parze z ceną ?
Czy lepiej dołożyć raz tyle i kupić EBC lub LUCASA ?
i odrazu chciał bym zmienic olej i jaki byście polecili zwykły do 2t ? czy jakiś z górnej półki (oczywiście mówiąc "zwykły" nie mam na myśli oleju przepalonego czy hiolpolu co się do Wsk lało bo wiadomo wsk na wszystkim pojedzie
- Dawid kopeć
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 16/10/2014, 14:24
- Lokalizacja: Zielona Góra
dobra inaczej, bo piszesz a ja Ciebie w ogóle nie rozumiem.... czy dajesz gazu na 3-4-5 obroty rosną a prędkość nie wzrasta tak ? wtedy to wina ślizgającego sie sprzęgła. do wymiany albo tarcze, albo przekładki, albo spręzynki, albo wszystko na raz.
ja do ktma zarzuciłem NHC i juz chyba 2 sezony nalatane i sie trzyma wiec gitara, a cena była sporo niższa niz cos z bardziej znanych firm.
do skrzyni biegów castrol mtx spoko da rade
ja do ktma zarzuciłem NHC i juz chyba 2 sezony nalatane i sie trzyma wiec gitara, a cena była sporo niższa niz cos z bardziej znanych firm.
do skrzyni biegów castrol mtx spoko da rade
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości