80ccm, 110ccm czy 125ccm z pionowym cylindrem?
Posty: 6
• Strona 1 z 1
80ccm, 110ccm czy 125ccm z pionowym cylindrem?
Witam. Posiadam Junaka 901 z cylindrem 72ccm. Mam go już od ponad 3 lat i planuję zmienić cylinder lub cały silnik. Zastanawiam się tylko co będzie wytrzymalsze, ale nie będzie dużo kosztować. Proszę o radę
-
DenmaginE - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 10/10/2014, 19:03
- Lokalizacja: Biszcza
W 901 masz poziomy układ cylka nie pionowy, to tak na marginesie A co do przeróbki to tak najtaniej (jakieś 110 zł) to cylek 80 wstawić. Ja w sierpniu 125 silnik ze stożkiem wstawiłem i przelot zrobiłem, powiem ci że to zapier*ala i polecam, tylko pamiętaj że wszystko robisz na własną odpowiedzialność, ale jeździsz 72 cc więc chyba wiesz o co chodzi Tylko do tego 125 polecam też kapcie dobre kupić, bo na winklach zabawy więcej Możesz jeszcze do tego silnika cylinder 110 cc wstawić, robili takie modyfikacje i jeździli, ale ja mam wątpliwości co do tego (wytrzymałość innych części). To na tyle, albo sprzedaj i kup coś innego zamiast do tego dokładać. Apkę czy Hondę znajdziesz za jakieś 3 koła, jak nie masz kasy na prawko to pełno 125 czy tak jak twój 70 cc zarejestrowanych na 50 na olx stoi
GÓWNO
- Osty Rider
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05
spoko mozna załadowac 110 ja mam takie cudo, i wytrzymuje - warto od razu do zestawu ( wał łancuszek szpilki, cylinder głowica tłok itp ) dokupic tarcze sprzegła żeby były nowe.
nie opłaca sie kombinować z wsadzaniem pionowego silnika - za duzy koszt za słaby efekt. a i tak wg mnie leżaki są lepsze
nie opłaca sie kombinować z wsadzaniem pionowego silnika - za duzy koszt za słaby efekt. a i tak wg mnie leżaki są lepsze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kuba05 - tak, w dowodzie mam 50ccm, ale ja go kupiłem od razu z takim cylindrem. Po prostu w Junakach 901 z 2011r. jest montowany fabrycznie taki cylinder (mierzyłem).
A co do 110ccm to właśnie mój kolega ma taki sprzęt zamocowany w swoim (jego jest z 2013r.), przyspiesza zajebiście, v-max też jest niczego sobie (ok 95km/h), ale dużo słyszałem, że silniki z takim cylindrem łatwo się psują, dlatego się waham...
A co do 110ccm to właśnie mój kolega ma taki sprzęt zamocowany w swoim (jego jest z 2013r.), przyspiesza zajebiście, v-max też jest niczego sobie (ok 95km/h), ale dużo słyszałem, że silniki z takim cylindrem łatwo się psują, dlatego się waham...
-
DenmaginE - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 10/10/2014, 19:03
- Lokalizacja: Biszcza
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości