Cagiva Planet łożyska w kole!!
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Cagiva Planet łożyska w kole!!
A więc mam taki problem ostatnio wymienilem dwa łożyska w kole w Cagivie Planet 125 01r.
po wymianie z tymi łożyskami jest wszystko okey, natomiast po wymianie trzeciego łożyska, które znajduje sie w zębatce sypie sie co troche, najpierw zaczyna strzelac, a potem pęka srodkowa bieżnia. Z tąd moje pytanie czy mógłby mi ktos wypisac po kolei czesci do skladania koła, moze mi czegos brakuje? :/
po wymianie z tymi łożyskami jest wszystko okey, natomiast po wymianie trzeciego łożyska, które znajduje sie w zębatce sypie sie co troche, najpierw zaczyna strzelac, a potem pęka srodkowa bieżnia. Z tąd moje pytanie czy mógłby mi ktos wypisac po kolei czesci do skladania koła, moze mi czegos brakuje? :/
-
Czoper9977 - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 17/6/2014, 22:53
- Lokalizacja: Starachowice
nie powiem na 100% bo to cagiva i moga byc jakies odchyły jak to nietypowe sprzerty
ale zazwyczaj idzie tak
1 łozysko, np od tarczy ( czasami za łozykiem od zewnątrz idzie jakies zabezpieczenie ale to znaczenia duzego nie ma ) , potem idzie do lewej strony tulejka ( taka dłuższa do drugiego łozyska, potem idą 2 łozyska przy zebatce, potem uszczelniacz i w to wszystko idzie tulejka dystansowa, z prawej strony to samo czyli układ jak tutaj
tulejka dystansowa - uszczelniacz - łozysko - łozysko - długa tulejka - łozysko - uszczelniacz - tulejka
ale zazwyczaj idzie tak
1 łozysko, np od tarczy ( czasami za łozykiem od zewnątrz idzie jakies zabezpieczenie ale to znaczenia duzego nie ma ) , potem idzie do lewej strony tulejka ( taka dłuższa do drugiego łozyska, potem idą 2 łozyska przy zebatce, potem uszczelniacz i w to wszystko idzie tulejka dystansowa, z prawej strony to samo czyli układ jak tutaj
tulejka dystansowa - uszczelniacz - łozysko - łozysko - długa tulejka - łozysko - uszczelniacz - tulejka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
No wielkie dzięki, z tym że ja to wszystko mam a łożyska padają i juz najlepsze zaczęte byly zakladane.
-
Czoper9977 - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 17/6/2014, 22:53
- Lokalizacja: Starachowice
zobacz czy jeżeli wsadzisz sam lewy dystans tulejke i prawy dystans czy wszystko sięschodzi, czesto to sie wyrabiam, wybija albo jakims cudem ktoś cos patentował. i po prostu przy skręcaniu koła mocno dociskasz dystans do łozyska, i wtedy siętak własnie dzieje. tylko dziwne że nie pada prawe pojedyncze łozysko.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Słuchaj, między łożyskiem od zebatki a lozyskiem od kola mam luz, szczeline i w trakcie dokręcania koła aż wypycha to łożysko, napiera na zeger. I z tąd moje pytanie czy skoro z lewej strony idzie dystans od wachacza i wchodzi tuleja do polowy w łożysko to czy z drugiej strony, nie powinno być drugiej tulejki dystansowej która dochodzi do drugiej polowy łożyska i likwiduje szczeline miedzy lozyskami?
-
Czoper9977 - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 17/6/2014, 22:53
- Lokalizacja: Starachowice
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości