jaki offroad?
Posty: 16
• Strona 1 z 1
jaki offroad?
Witam.
Mam zamiar kupić crossa do offroadu. Czytałem wiele artykułów na ten temat i każdy był inni jedni piszą ze 2t spala tyle ze trzeba wozić w plecaku dwa karnistry benzyny. A jeszcze inni ze w 4t trzeba raz na sezon wsadzić około 5 tysięcy. Chodzi mi o crossa który ma dosyć dobre spalanie i nie wymaga dużego wkładu finansoweg. Na crossa chce przeznaczyć około 10 tysięcy wkład finansowy na miesiąc żeby nie przekraczał 500 zl ( tak wiem ze może mi coś się zepsuć i zapłacę 2000zl ) ale chodzi mi o wkład typu oleje przegląd itp. Crossem mam zamiar jeździć po lasach, polnych ścieżkach i czasami śmignął na wyższą górkę. Z góry dziękuję !
Mam zamiar kupić crossa do offroadu. Czytałem wiele artykułów na ten temat i każdy był inni jedni piszą ze 2t spala tyle ze trzeba wozić w plecaku dwa karnistry benzyny. A jeszcze inni ze w 4t trzeba raz na sezon wsadzić około 5 tysięcy. Chodzi mi o crossa który ma dosyć dobre spalanie i nie wymaga dużego wkładu finansoweg. Na crossa chce przeznaczyć około 10 tysięcy wkład finansowy na miesiąc żeby nie przekraczał 500 zl ( tak wiem ze może mi coś się zepsuć i zapłacę 2000zl ) ale chodzi mi o wkład typu oleje przegląd itp. Crossem mam zamiar jeździć po lasach, polnych ścieżkach i czasami śmignął na wyższą górkę. Z góry dziękuję !
Zacząłem od skutera zipp 50 -miałem 9 lat
Później yamaha aerox - 13 lat
Cross x50 benzer-15 lat
Derbi senda x-treme 50 - 17 lat
Kawasaki ninja zx6r- 17 lat
Yamaha tzr 80- 17 lat
Później yamaha aerox - 13 lat
Cross x50 benzer-15 lat
Derbi senda x-treme 50 - 17 lat
Kawasaki ninja zx6r- 17 lat
Yamaha tzr 80- 17 lat
- Derbiacz
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 12/6/2014, 13:43
To szukaj Enduro, nie crossa.
Zapoznaj siÄ™ z tematami podwieszonymi w dziale.
Zapoznaj siÄ™ z tematami podwieszonymi w dziale.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
dokłądnie, szukasz enduraka nie crossa. cross jest na tor i są koszta wysokie
enduro jest troche tanszy. nie wiem czy dobrze napisałeś. ale 500 zł masz miesięcznie ? z takim budżetem żaden remont nie straszny. ( chyba że sie pomyliłes i masz 500 zł na rok, wtedy zapomnij )
tak 2T spala duzo, i wahe sie wozi jak chcesz na prawde dalej pojechac a nie ma jak zatankować. w EXC ktmach średnio bak wystarcza na jakies maksymalnie 100 km. gdzie w 4T nabijesz ze 150 km.
generalnie to szukaj cos z ktma EXC, lub yamahy WR,
pojemnosc - cięzko doradzic bo to zalezy od terenu, na małej pojemnosci łatwiej nauczysz ise jeździc i szybciej bedziesz umiał lepiej jeździc, ale duza pojemnosc jest nieco trwalsza, lepsza na dalsze wypady po szutrówkach, i ogólnie szybsze przejazdy.
enduro jest troche tanszy. nie wiem czy dobrze napisałeś. ale 500 zł masz miesięcznie ? z takim budżetem żaden remont nie straszny. ( chyba że sie pomyliłes i masz 500 zł na rok, wtedy zapomnij )
tak 2T spala duzo, i wahe sie wozi jak chcesz na prawde dalej pojechac a nie ma jak zatankować. w EXC ktmach średnio bak wystarcza na jakies maksymalnie 100 km. gdzie w 4T nabijesz ze 150 km.
generalnie to szukaj cos z ktma EXC, lub yamahy WR,
pojemnosc - cięzko doradzic bo to zalezy od terenu, na małej pojemnosci łatwiej nauczysz ise jeździc i szybciej bedziesz umiał lepiej jeździc, ale duza pojemnosc jest nieco trwalsza, lepsza na dalsze wypady po szutrówkach, i ogólnie szybsze przejazdy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Tak 500 zl miesięcznie. Znaczy wolałbym większą pojemność jestem przyzwyczajony do 600 wiec coś z 500 byłoby w sam raz czyli tak konkretnie to jakie pan proponuje jakie koszty mniej więcej na miesiąc. I cena takiego crossa z góry dziękuję !
Zacząłem od skutera zipp 50 -miałem 9 lat
Później yamaha aerox - 13 lat
Cross x50 benzer-15 lat
Derbi senda x-treme 50 - 17 lat
Kawasaki ninja zx6r- 17 lat
Yamaha tzr 80- 17 lat
Później yamaha aerox - 13 lat
Cross x50 benzer-15 lat
Derbi senda x-treme 50 - 17 lat
Kawasaki ninja zx6r- 17 lat
Yamaha tzr 80- 17 lat
- Derbiacz
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 12/6/2014, 13:43
XT 600 będzie dla Ciebie najlepszym wyborem.
Ciężki jak cholera, ale zapomnisz, że to się remontuje.
Skoro chcesz 600 to miej.
Ciężki jak cholera, ale zapomnisz, że to się remontuje.
Skoro chcesz 600 to miej.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
czytaj uwaznie - ty nie chcesz crossa, tylko enduro. a to dwa rózne sprzęty
500tka ? zapomnij po tych twoich wymienionych sprzetach wyrwie cie z butów ;P
500tka ? zapomnij po tych twoich wymienionych sprzetach wyrwie cie z butów ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ok juz zrozumiałem ze chce enduro . Coś z typu " nie zobaczę remontu dosyć szybko" poniżej 500 czy coś ? Coś się tam jeszcze znajdzie ?
Zacząłem od skutera zipp 50 -miałem 9 lat
Później yamaha aerox - 13 lat
Cross x50 benzer-15 lat
Derbi senda x-treme 50 - 17 lat
Kawasaki ninja zx6r- 17 lat
Yamaha tzr 80- 17 lat
Później yamaha aerox - 13 lat
Cross x50 benzer-15 lat
Derbi senda x-treme 50 - 17 lat
Kawasaki ninja zx6r- 17 lat
Yamaha tzr 80- 17 lat
- Derbiacz
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 12/6/2014, 13:43
nie bedzie to kosmicznie duza róznica, ale nie o remonty tylko chodzi tylko o trakcję, oddanie mocy czy inny zawias.
jak dla mnie to na początek EXC-F 250 jak chcesz smigać w trudnym terenie a nie zalezy ci na duzych prędkosciach przelotowych albo EXC 450 jak tylko beda to prędkosci przelotowe ale mało technicznej jazdy
jak dla mnie to na początek EXC-F 250 jak chcesz smigać w trudnym terenie a nie zalezy ci na duzych prędkosciach przelotowych albo EXC 450 jak tylko beda to prędkosci przelotowe ale mało technicznej jazdy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ok jestem jak najbardziej za ktm exc-f 250. Ostatnie pytanko bo jeżeli ta ktm zalicza się do enduro to trzeba raczej na nią prawko bo jak patrze po aukcjach to blachy mają, homologacja tez jest. Wiec pytanie brzmi jak by mnie policja zatrzymała to dostaje także mandat za prawo jazdy? Czy jak, nie jestem zbytnio obeznany w tym temacie wiec proszę o wyrozumienie z góry dzięki !
Zacząłem od skutera zipp 50 -miałem 9 lat
Później yamaha aerox - 13 lat
Cross x50 benzer-15 lat
Derbi senda x-treme 50 - 17 lat
Kawasaki ninja zx6r- 17 lat
Yamaha tzr 80- 17 lat
Później yamaha aerox - 13 lat
Cross x50 benzer-15 lat
Derbi senda x-treme 50 - 17 lat
Kawasaki ninja zx6r- 17 lat
Yamaha tzr 80- 17 lat
- Derbiacz
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 12/6/2014, 13:43
tak, dostaniesz normalnie mandat za brak prawa jazdy. obojętne czy jedziesz tym czy innym motocyklem.
a co do dokumentów - nie kazdy egzemplarz posiada takie wiec nie kazdym da rade wjechac na droge publiczną.
no i mało który jest 100% legalny, często nie ma lusterek, podswietlenia blachy, brak kierunków. mozna zamontowac wle w terenie raczej długo takie nie pożyją
a co do dokumentów - nie kazdy egzemplarz posiada takie wiec nie kazdym da rade wjechac na droge publiczną.
no i mało który jest 100% legalny, często nie ma lusterek, podswietlenia blachy, brak kierunków. mozna zamontowac wle w terenie raczej długo takie nie pożyją
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ale ja nie chce jeździć po drogach publicznych do lasu mam jakieś 3 km .
Zacząłem od skutera zipp 50 -miałem 9 lat
Później yamaha aerox - 13 lat
Cross x50 benzer-15 lat
Derbi senda x-treme 50 - 17 lat
Kawasaki ninja zx6r- 17 lat
Yamaha tzr 80- 17 lat
Później yamaha aerox - 13 lat
Cross x50 benzer-15 lat
Derbi senda x-treme 50 - 17 lat
Kawasaki ninja zx6r- 17 lat
Yamaha tzr 80- 17 lat
- Derbiacz
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 12/6/2014, 13:43
no to po co się pytasz o prawko i możliwosc rejestrowania.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Niee ja napisałem ze widzę na aukcjach ze są one z blachami czyli trzeba mieć na nią prawko. Czyli normalnie mogę jeździć po lasach bez blach, homologacji, lusterek. ?
Zacząłem od skutera zipp 50 -miałem 9 lat
Później yamaha aerox - 13 lat
Cross x50 benzer-15 lat
Derbi senda x-treme 50 - 17 lat
Kawasaki ninja zx6r- 17 lat
Yamaha tzr 80- 17 lat
Później yamaha aerox - 13 lat
Cross x50 benzer-15 lat
Derbi senda x-treme 50 - 17 lat
Kawasaki ninja zx6r- 17 lat
Yamaha tzr 80- 17 lat
- Derbiacz
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 12/6/2014, 13:43
zawsze lepiej mieć blache niz jeździc crossówką bez mozliwosci rejestracji
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości