Zipp pro 50 filtr oleju, tuning odblokowanie
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Zipp pro 50 filtr oleju, tuning odblokowanie
Witam wszystkich jestem tu nowy :p Mam dwa pytanka mianowicie pierwsze to takie mam problem żeby znaleźć filtr oleju głupi problem ale no nw szukałem i nie umiem znaleźć a muszę go wyczyścić bo przejechałem 900 km a nie był jeszcze czyszczony.To było pierwsze pytanie a drugie jest takie, że wszędzie pisze że zipp potrafi wyciągnąć prędkość 90 km/h a mi wyciąga 70 max więc zastanawiam się nad zamówieniem modułu :
http://allegro.pl/modul-4t-odblokowany- ... 35694.html
oraz filtra powietrza nowego bo stary to taka beczka która ma mało dostępu powietrza :
http://allegro.pl/filtr-tuning-stozkowy ... 49036.html
jakby ktoś sprawdził czy będą to dobre rzeczy bo na prawdę się nie znam. Z góry dzięki za odpowiedź i pomoc LwG
http://allegro.pl/modul-4t-odblokowany- ... 35694.html
oraz filtra powietrza nowego bo stary to taka beczka która ma mało dostępu powietrza :
http://allegro.pl/filtr-tuning-stozkowy ... 49036.html
jakby ktoś sprawdził czy będą to dobre rzeczy bo na prawdę się nie znam. Z góry dzięki za odpowiedź i pomoc LwG
- Quigo
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 10/6/2014, 19:59
wyszukałem że to lezący silnik, wiec filterek jeest w dwóch postaciach, pierwszy to siatkowy jest on dostepny po sciągnieciu pokrywy sprzęgła, ale raczej nie ma co go czyscic, i zaglądac chyba że specjalnie grubszego syfu nawrzucałes, dodam ze on jest dosyhc grubo oczkowy, więc ziarenka piasku spokojnie przez to przejdzie, raczej zablokuje jedynie większe frakcje
drugi rodzaj filtra to odsrodkowy w sprzęgle, ale on zbiera głownie drobniejszy syf i robi to powoooooooli, ja swoim przejechałem prawie 2000 km i w zakamarkach pozbierało mi sie ledwo co pół milimetra. moze milimetr. a jak go kupiłem to miałem centymetrowe. także smiało jeszcze jeździj olej wymieniaj i nie ma co sie bawic
co do modułu - nie wiem ale ja sie nie spotkałem z modułami zablokowanymi w chinczykach, to zalezy od czegos innego, dla przykładu miałem dwa quady i motorower z tymi sammymi silnikami ( tez tymi co i u ciebie ) jeden quad łapał odcine, drugi nie, a motorower kręcił wysoko aż mu siły zbrakło. i to na jednym module. wiec róznicy nie było a mimo to quad niżej sie kręcił.
co do filtra to najgorszy szajs, kup sobie chinski ale gąbkowy, nasacz olejem i duzo lepiej przepusci wszystko a przynajmniej nie wpusci syfu. ja taki mam i jestem bardzo zadowolony, myslałem że bede częsciej czyscił ale za gaźnikiem mało co sie czepia
drugi rodzaj filtra to odsrodkowy w sprzęgle, ale on zbiera głownie drobniejszy syf i robi to powoooooooli, ja swoim przejechałem prawie 2000 km i w zakamarkach pozbierało mi sie ledwo co pół milimetra. moze milimetr. a jak go kupiłem to miałem centymetrowe. także smiało jeszcze jeździj olej wymieniaj i nie ma co sie bawic
co do modułu - nie wiem ale ja sie nie spotkałem z modułami zablokowanymi w chinczykach, to zalezy od czegos innego, dla przykładu miałem dwa quady i motorower z tymi sammymi silnikami ( tez tymi co i u ciebie ) jeden quad łapał odcine, drugi nie, a motorower kręcił wysoko aż mu siły zbrakło. i to na jednym module. wiec róznicy nie było a mimo to quad niżej sie kręcił.
co do filtra to najgorszy szajs, kup sobie chinski ale gąbkowy, nasacz olejem i duzo lepiej przepusci wszystko a przynajmniej nie wpusci syfu. ja taki mam i jestem bardzo zadowolony, myslałem że bede częsciej czyscił ale za gaźnikiem mało co sie czepia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Tak na prawdę to ten Zipp Pro 50 nie pojedzie szybciej niż 65-70km/h na odblokowanym module. Sprawdzenie blokady to prosta czynność: Rozpędzasz się, wbijasz 4 bieg i odkręcasz. Jak kręcisz powyżej 7 tys. obrotów to masz odblokowany. To, że komuś licznik pokazuje np. 90km/h w takim Zippie to nie znaczy, że tyle jedzie. Mi GPS pokazał 67km/h na 4 biegu przy 9 500 obrotów. Kręci do 10 500 jak ma serio dobre wiatry albo 11 000 jak jadę z górki (ale rzadko tyle mu daję, bo to się nie opłaca).
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości