Åšwiat 4t, a 2t
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Åšwiat 4t, a 2t
Witam!
jak wiadomo wyczynowe 4t różnią się od 2t, ale moje pytanie brzmi "Czy utrzymanie 4t jest droższe od 2t?" W 4t można przejeździć 2-3 sezony, gdzie w 2t należałoby zrobić remont co sezon. Jednak 4t pochłonie więcej kasy niż 2t. Powiedzcie mi z Waszego doświadczenia czy utrzymanie 4t jest droższe 2t i czym się objawia (sprzedaję na wiosnę mojego kx'a 85 i zastanawiam się and kupnem 250 4t)
Pozdrawiam kaacpper
jak wiadomo wyczynowe 4t różnią się od 2t, ale moje pytanie brzmi "Czy utrzymanie 4t jest droższe od 2t?" W 4t można przejeździć 2-3 sezony, gdzie w 2t należałoby zrobić remont co sezon. Jednak 4t pochłonie więcej kasy niż 2t. Powiedzcie mi z Waszego doświadczenia czy utrzymanie 4t jest droższe 2t i czym się objawia (sprzedaję na wiosnę mojego kx'a 85 i zastanawiam się and kupnem 250 4t)
Pozdrawiam kaacpper
-
kaacpper - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 1/10/2014, 16:22
- Lokalizacja: Sandomierz
nie jest droższe, jest podobne. miałem to i to, i tu i tutaj szła furmanka kasy. w 4T jak dojdzie remont to kilka tysiecy szybko moze zginąć. w 2T remont tanszy ale częsciej, wiec na jedno wychodzi ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Witam
Z autopsji mogę Ci napisać że koszta utrzymania,jeśli piszemy na moim przykładzie czyli
exc250 2t 2006 i exc450 2003 rfs są w przybliżeniu takie same.Ze wsząd trąbią że 2t tańsze itp
ale na moim przykładzie zaobserwowałem że oprócz sporej dawki paliwa w 2t trzeba wydawać sporo na olej do mieszanki,często schodzą świece,z racji nerwowego oddawania mocy częściej schodzi też napęd i tylna oponka:)Także to wszystko się wyrównuje i wg. mnie trzeba kierować się odczuciami z jazdy:)
Z autopsji mogę Ci napisać że koszta utrzymania,jeśli piszemy na moim przykładzie czyli
exc250 2t 2006 i exc450 2003 rfs są w przybliżeniu takie same.Ze wsząd trąbią że 2t tańsze itp
ale na moim przykładzie zaobserwowałem że oprócz sporej dawki paliwa w 2t trzeba wydawać sporo na olej do mieszanki,często schodzą świece,z racji nerwowego oddawania mocy częściej schodzi też napęd i tylna oponka:)Także to wszystko się wyrównuje i wg. mnie trzeba kierować się odczuciami z jazdy:)
- majasportomoto
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 2/6/2008, 09:28
- Lokalizacja: okolice Myślenic
Witam
Z autopsji mogę Ci napisać że koszta utrzymania,jeśli piszemy na moim przykładzie czyli
exc250 2t 2006 i exc450 2003 rfs są w przybliżeniu takie same.Ze wsząd trąbią że 2t tańsze itp
ale na moim przykładzie zaobserwowałem że oprócz sporej dawki paliwa w 2t trzeba wydawać sporo na olej do mieszanki,często schodzą świece,z racji nerwowego oddawania mocy częściej schodzi też napęd i tylna oponka:)Także to wszystko się wyrównuje i wg. mnie trzeba kierować się odczuciami z jazdy:)
Z autopsji mogę Ci napisać że koszta utrzymania,jeśli piszemy na moim przykładzie czyli
exc250 2t 2006 i exc450 2003 rfs są w przybliżeniu takie same.Ze wsząd trąbią że 2t tańsze itp
ale na moim przykładzie zaobserwowałem że oprócz sporej dawki paliwa w 2t trzeba wydawać sporo na olej do mieszanki,często schodzą świece,z racji nerwowego oddawania mocy częściej schodzi też napęd i tylna oponka:)Także to wszystko się wyrównuje i wg. mnie trzeba kierować się odczuciami z jazdy:)
- majasportomoto
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 2/6/2008, 09:28
- Lokalizacja: okolice Myślenic
akurat co do napędu i opony - 4T ma duzo mocniejsze kopnięcie z dołu i napęd i opony idą duuuuzo szybciej. w dodatku w 4T jest hamowanie silnikiem spore, wiec kazde odpuszczenie gazu to tak jak uzycie hamulca w 2T wiec zuzycie oponki.
w 4T musisz zalewać drogi olej i to dosyc często wiec też są koszta. ale tak czy siak koszta sa bardzo zblizone. i tutaj lepiej kupic nie pod względem ksoztów tylko pod względem tego co bardziej odpowaida zawodnikowi lub zaleznie od terenu w jakim sie jeździ.
w 4T musisz zalewać drogi olej i to dosyc często wiec też są koszta. ale tak czy siak koszta sa bardzo zblizone. i tutaj lepiej kupic nie pod względem ksoztów tylko pod względem tego co bardziej odpowaida zawodnikowi lub zaleznie od terenu w jakim sie jeździ.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Jeżeli koszta są przybliżone, to chętnie zaopatrzyłbym się w 250 4t, ale niestety za w miarę zdrowego trzeba dać 7-8k, ja będę miał 4,5k więc muszę dozbierać Ale do mojej jazdy 4t byłby znacznie lepszy
-
kaacpper - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 1/10/2014, 16:22
- Lokalizacja: Sandomierz
Witam
Tak jak wcześniej pisałem pod moim tyłkiem 2t szybciej zjadał mi nieco szybciej napęd i oponki a wynikało to z faktu że wymagał ode mnie sporo agresywniejszej jazdy niż na 4t.Dodam że mówimy tu o warunkach tzw hard enduro także może z tąd moje nieco odmienne uczucia.
Tak jak wcześniej pisałem pod moim tyłkiem 2t szybciej zjadał mi nieco szybciej napęd i oponki a wynikało to z faktu że wymagał ode mnie sporo agresywniejszej jazdy niż na 4t.Dodam że mówimy tu o warunkach tzw hard enduro także może z tąd moje nieco odmienne uczucia.
- majasportomoto
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 2/6/2008, 09:28
- Lokalizacja: okolice Myślenic
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości