Zobacz wątek - Honda CBF 600N 06r zmiana silnika ... na jaki? skąd?
NAS Analytics TAG

Honda CBF 600N 06r zmiana silnika ... na jaki? skąd?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda CBF 600N 06r zmiana silnika ... na jaki? skąd?

Postprzez snycerz » 10/10/2014, 10:09

Witam,

chcę zmienić silnik w mojej CBF

teraz pytania:

1. gdzie mogę kupić/zamówić nowy/używany byle by czarny (na allegro same starocie lub nowy ale srebrny niestety ;( )

2. czy mogę wsadzić od innego moto np od Horneta lub CBR
jeśli to możliwe to czy dużo zachodu jest przy takiej przeróbce

Pozdrawiam

notka dla upierdliwych:
moja sprawa że wolę dać 2-4tyś za silnik do starej cbf`ki zamiast kupić
nowy motocykl
snycerz
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28/5/2014, 19:53


Postprzez melvin » 13/10/2014, 18:08

a nie prościej pomalować silnik na czarno? są fajne farby które nadają strukturę, nie wiem jak się nazywają ale widziałem na SP efekty malowania i na prawdę robią robotę.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez henio12323 » 13/10/2014, 18:22

za duzo babrania z wstawianiem innego pieca. trzeba wszystkie mocowania przerabiać. a bedzie taka głupia sytuacja że np silnik w hornecie jest przesuniety 5 cm bardziej do przodu i juz moze dzwignia zmiany biegów wyjśc w kiepskim miejscu. czy np głupia sprawa z szerokoscią silnika i jak np dzwignia hamulca moze ocierac. nie wspomne że trzeba wszystkie mocowania przespawywac, co wiązac sie moze z osłabieniem konstrukcji. wiec gra nie warta swieczki dla takiego motocykla.

lepiej silnik oddać do malowania. ciekawe czy malowanie proszkowe by wytrzymało :D w sumie silnik sie tez potrafi nieźle nagrzać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez melvin » 13/10/2014, 18:25

ja się za bardzo nie znam na malowaniach, ale z tego co wiem to przed proszkiem trzeba wytrawić element malowany w jakimś kawasie czy czymś takim, przynajmniej tak mi mówili jak oddawałem ramę i wahacz do malowania...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr