Tja tylko ten remont... W sumie do Mito 125 taki drogi nie jest
...
Części są dostępne...
Cylinder z tłokiem (normalny - nie tuning) - 1499zł
Korbowód - 239,99zł
Łożyska wału - 149,99zł
Zestaw simmering'ów - 149,99zł
Zestaw uszczelek silnika - 174,99zł
Suma - 2213,96zł
Robocizna:
Wymiana korby ok 300zł
Robocizna mechanika ok 400zł
Suma z robotą - 2913,96zł
Źródło - http://moto125.pl
(otwórz link)
Myślę że RS i NSR to te same koszta +/- 500zł
3 tysie... Przy torowej jeździe po sezonie repeta, przy zwykłej jeździe po 3 sezonach...
To robi 1000zł rocznie kosztów eksploatacji + normalne wymiany planowe, czyli oleje, klocki, napędy...
A prawda jest tak, że nikt tego nie robi tylko idzie rzeźba i druciarstwo... A jak z tak nietrwałego silnika coś używanego może się nadawać z układu tłokowo-korbowego?? Nie wiem...