Komentatorzy napisał(a):wygląd jak wygląd, ale ultra wygoda na polskich drogach(duże koła będą super wybierać nierówności), ciekawe ile będzie palić, bo silnik mały nie jest. Do takich celów jak jazda polnymi dróżkami, polskimi dziurawymi drogami to chyba lepiej mieć 250 na wtrysku - przy niższej masie . Bo po polnych dróżkach i tak nie jeździ się szybciej niż 100 km/h. coś jak yamaha tw 200<br><hr>Lacris<br>
Jestem ciekaw, czy ktoś próbował wyprzedzać TIR na TW 200? Pewnie, że porządne Enduro( np. DRZ 400) będzie lepiej skakać, taplać się w błocie ect...ale tutaj chodzi o inną filozofię, chodzi o radość z jazdy bez napinki, wyskoki na łono natury, przejażdżki z dziewczyną do lasu ( no może jest w tym nieco lansu, ale kogo to obchodzi), chodzi o esencję motocykla, z przed podziałów, na: scricte sportowe, choppery, nakedy, enduro...Moto jak najbardziej OK, tylko wg. mnie jeszcze do podszlifowania, o czym pisałem wcześniej...<br><hr>Janek Testastretta