Zobacz wątek - <i>[Ducati Scrambler]</i> 2015 Ducati Scrambler - esencja rozryw
NAS Analytics TAG

[Ducati Scrambler] 2015 Ducati Scrambler - esencja rozryw

Komentarze użytkowników
_________

[Ducati Scrambler] 2015 Ducati Scrambler - esencja ro

Postprzez Ścigacz » 10/10/2014, 16:08

Dyskusja na temat: 2015 Ducati Scrambler - esencja rozrywki
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2015 Ducati Scrambler - esencja rozrywki
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 10/10/2014, 16:08

Honda ma MSX 125 :D<br><hr>infermus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 10/10/2014, 20:07

bo ja wiem czy on piękny? triumphy z wyglądu o wiele fajniejsze<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/10/2014, 20:38

Jak dla mnie mogli sobie darować odlewany wahacz, siedzisko zbyt długie, skoro są 4 modele jeden można było zrobić nieco bardziej hardcorowo, wydech powinien być wykręcony do góry w okolice siedzenia, nieco większe skoki( np. 170 przód, 170 tył), tylną oponę wielkości dawnych Superbików uważam za błąd... ale całość motocykla oceniam jak najbardziej OK, może kiedyś jako baza na przeróbkę????
Co do Trumpka, czy W800 może wyglądają bardziej klasycznie, ale 230-240 kg to dużo za dużo....<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2014, 06:16

Mi się on bardzo podoba. Ducati udowodniło że można zrobić coś w rodzaju streta mając klasyczne siedzenie i bak. Łatwo wsiąść, zsiąść, nawet 3 osoby by się na nim zmieściły (nie polecam takiej jazdy) motocykl uniwersalny i ponadczasowy. Żadnych zbędnych plastików i owiewek jest to co być powinno i nic więcej i chwała im za to.<br><hr>FZS 1000
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2014, 07:57

wygląd jak wygląd, ale ultra wygoda na polskich drogach(duże koła będą super wybierać nierówności), ciekawe ile będzie palić, bo silnik mały nie jest. Do takich celów jak jazda polnymi dróżkami, polskimi dziurawymi drogami to chyba lepiej mieć 250 na wtrysku - przy niższej masie . Bo po polnych dróżkach i tak nie jeździ się szybciej niż 100 km/h. coś jak yamaha tw 200<br><hr>Lacris
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2014, 09:07

Komentatorzy napisał(a):wygląd jak wygląd, ale ultra wygoda na polskich drogach(duże koła będą super wybierać nierówności), ciekawe ile będzie palić, bo silnik mały nie jest. Do takich celów jak jazda polnymi dróżkami, polskimi dziurawymi drogami to chyba lepiej mieć 250 na wtrysku - przy niższej masie . Bo po polnych dróżkach i tak nie jeździ się szybciej niż 100 km/h. coś jak yamaha tw 200<br><hr>Lacris<br>
Jestem ciekaw, czy ktoś próbował wyprzedzać TIR na TW 200? Pewnie, że porządne Enduro( np. DRZ 400) będzie lepiej skakać, taplać się w błocie ect...ale tutaj chodzi o inną filozofię, chodzi o radość z jazdy bez napinki, wyskoki na łono natury, przejażdżki z dziewczyną do lasu ( no może jest w tym nieco lansu, ale kogo to obchodzi), chodzi o esencję motocykla, z przed podziałów, na: scricte sportowe, choppery, nakedy, enduro...Moto jak najbardziej OK, tylko wg. mnie jeszcze do podszlifowania, o czym pisałem wcześniej...<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2014, 21:10

Nie kumam o co chodzi z zachwytami nad tym czymś. Wygląda jak jakiś chiński 'klasyk'<br><hr>GRZ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2014, 11:33

Ciekawe jaki ma prześwit i skoki zawieszeń... Mechanicznie wygląda na starego monstera z innymi oponami.<br><hr>gucio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2014, 21:10

w tekście 64 KM a w danych tech. 74 KM. Więc w końcu jak?<br><hr>Mikie
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2014, 21:39

Komentatorzy napisał(a):wygląd jak wygląd, ale ultra wygoda na polskich drogach(duże koła będą super wybierać nierówności), ciekawe ile będzie palić, bo silnik mały nie jest. Do takich celów jak jazda polnymi dróżkami, polskimi dziurawymi drogami to chyba lepiej mieć 250 na wtrysku - przy niższej masie . Bo po polnych dróżkach i tak nie jeździ się szybciej niż 100 km/h. coś jak yamaha tw 200<br><hr>Lacris<br>
Komentatorzy napisał(a): Jestem ciekaw, czy ktoś próbował wyprzedzać TIR na TW 200? Pewnie, że porządne Enduro( np. DRZ 400) będzie lepiej skakać, taplać się w błocie ect...ale tutaj chodzi o inną filozofię, chodzi o radość z jazdy bez napinki, wyskoki na łono natury, przejażdżki z dziewczyną do lasu ( no może jest w tym nieco lansu, ale kogo to obchodzi), chodzi o esencję motocykla, z przed podziałów, na: scricte sportowe, choppery, nakedy, enduro...Moto jak najbardziej OK, tylko wg. mnie jeszcze do podszlifowania, o czym pisałem wcześniej...<br><hr>Janek Testastretta<br>
dobrze napisane ,co do tw 200 i tira konkretnie tw wyprzedzającego tira niewidziałem ale ja wczoraj kymco s9 wyprzedziłem z 5 tirów a z tego co pamiętam tw 200 jest sporo szybsze niż moje kymco ;) co do dopracowania moto mi na oko się bardzo podoba , chociaż te panie w filmiku bardziej .<br><hr>hardcorowy odyniec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2014, 21:41

Komentatorzy napisał(a):wygląd jak wygląd, ale ultra wygoda na polskich drogach(duże koła będą super wybierać nierówności), ciekawe ile będzie palić, bo silnik mały nie jest. Do takich celów jak jazda polnymi dróżkami, polskimi dziurawymi drogami to chyba lepiej mieć 250 na wtrysku - przy niższej masie . Bo po polnych dróżkach i tak nie jeździ się szybciej niż 100 km/h. coś jak yamaha tw 200<br><hr>Lacris<br>
Komentatorzy napisał(a): Jestem ciekaw, czy ktoś próbował wyprzedzać TIR na TW 200? Pewnie, że porządne Enduro( np. DRZ 400) będzie lepiej skakać, taplać się w błocie ect...ale tutaj chodzi o inną filozofię, chodzi o radość z jazdy bez napinki, wyskoki na łono natury, przejażdżki z dziewczyną do lasu ( no może jest w tym nieco lansu, ale kogo to obchodzi), chodzi o esencję motocykla, z przed podziałów, na: scricte sportowe, choppery, nakedy, enduro...Moto jak najbardziej OK, tylko wg. mnie jeszcze do podszlifowania, o czym pisałem wcześniej...<br><hr>Janek Testastretta<br>
Komentatorzy napisał(a):dobrze napisane ,co do tw 200 i tira konkretnie tw wyprzedzającego tira niewidziałem ale ja wczoraj kymco s9 wyprzedziłem z 5 tirów a z tego co pamiętam tw 200 jest sporo szybsze niż moje kymco ;) co do dopracowania moto mi na oko się bardzo podoba , chociaż te panie w filmiku bardziej .<br><hr>hardcorowy odyniec<br>
tzn w miescie te tiry wyprzedzałem bo na trasie to wiadomo niema szans;) <br><hr>pokorna wiprzowina
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/12/2014, 10:13

Ducati spóźnia się kilka lat z takim stylem. Od wielu lat mamy Triumpha Scramblera, Moto Guzzi V7 stone, Kawasaki W800, etc. Nie mówiąc już o BMW R90, który też jest z tego samego gatunku, ale nieco większy.Z większych mamy też HD Forty Eight.<br><hr>kubik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/8/2015, 21:07

Jak dla mnie - doskonały.
Tylko nie wiem, czy nie za mały na moje 187 cm wzrostu...<br><hr>ośmiornica
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr