[Rynek motocyklowy - raporty] Sprzedaż motocykli we wrześ
Posty: 6
• Strona 1 z 1
[Rynek motocyklowy - raporty] Sprzedaż motocykli we w
Dyskusja na temat: Sprzedaż motocykli we wrześniu ostro w górę
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Sprzedaż motocykli we wrześniu ostro w górę
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Sprzedaż motocykli we wrześniu ostro w górę
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Rynek skuterów ma się w najlepsze, a to ze względu na fakt iż autor przypisał te maszyny do "motorowerów", którymi - zgodnie z przepisami - takie maszyny nie są. Motorowery to pojazdy o silniku do 50cm3 i ograniczeniu prędkości maksymalnej do 45km/h. Skutery o pojemnościach do 125cm3 są kategoryzowane jako motocykle i SAMAR, opierając się na obowiązujących w Polsce przepisach, zaliczył zarówno motocykle o manualnej skrzyni biegów, jak i skutery z CVT, do "motocyklli" w powyższej kategoryzacji.
Widać więc jedynie iż ustawa ta wpłynęła na rynek sprzedaży motorowerów, nie skuterów jako takich.<br><hr>Akar
Widać więc jedynie iż ustawa ta wpłynęła na rynek sprzedaży motorowerów, nie skuterów jako takich.<br><hr>Akar
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale bredzisz człowieku. Nawet nie rozumiesz co czytasz, nie mówiąc o tym co piszesz<br><hr>jjKomentatorzy napisał(a):Rynek skuterów ma się w najlepsze, a to ze względu na fakt iż autor przypisał te maszyny do "motorowerów", którymi - zgodnie z przepisami - takie maszyny nie są. Motorowery to pojazdy o silniku do 50cm3 i ograniczeniu prędkości maksymalnej do 45km/h. Skutery o pojemnościach do 125cm3 są kategoryzowane jako motocykle i SAMAR, opierając się na obowiązujących w Polsce przepisach, zaliczył zarówno motocykle o manualnej skrzyni biegów, jak i skutery z CVT, do "motocyklli" w powyższej kategoryzacji.
Widać więc jedynie iż ustawa ta wpłynęła na rynek sprzedaży motorowerów, nie skuterów jako takich.<br><hr>Akar<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Utrzymanie poziomu dyskusji na cywilizowanym poziomie wymaga od dyskutantów precyzyjnego wypunktowania nieprawidłowego argumentu strony przeciwnej i odniesienia się do niego kontrargumentem , tak by strona przeciwna mogła się do niego ustosunkować. Nie do końca rozumiem co ma oznaczać twój post, nie precyzuje bowiem w którym miejscu się mylę, które informacje zrozumiałen nieopatrznie, ani jak interpretacja komentowanego artykułu powinna wyglądać w twojej opinii.Komentatorzy napisał(a):Rynek skuterów ma się w najlepsze, a to ze względu na fakt iż autor przypisał te maszyny do "motorowerów", którymi - zgodnie z przepisami - takie maszyny nie są. Motorowery to pojazdy o silniku do 50cm3 i ograniczeniu prędkości maksymalnej do 45km/h. Skutery o pojemnościach do 125cm3 są kategoryzowane jako motocykle i SAMAR, opierając się na obowiązujących w Polsce przepisach, zaliczył zarówno motocykle o manualnej skrzyni biegów, jak i skutery z CVT, do "motocyklli" w powyższej kategoryzacji.
Widać więc jedynie iż ustawa ta wpłynęła na rynek sprzedaży motorowerów, nie skuterów jako takich.<br><hr>Akar<br>Komentatorzy napisał(a):Ale bredzisz człowieku. Nawet nie rozumiesz co czytasz, nie mówiąc o tym co piszesz<br><hr>jj<br>
Rozumiem iż napisanie czegoś więcej niż "mylisz się bo ja tak mówię" wymaga znajomości (bardzo) podstawowych zasad netykiety oraz sztuki dyskusji, nie mówiąc już o pewnym stopniu zaawansowania procesu myślowego. Rozumiem również iż nie każdy takowe informacje i zdolności posiada. Ironią losu jest jedynie fakt, iż próbując mnie ośmieszyć twierdzeniem iż nie rozumiem co czytam, ośmieszyłeś sam siebie przedszkolnym poziomem argumentacji. Muzyka dla mych uszu, eortyk dla oczu.<br><hr>Akar
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sam skorzystałem z okazji i kupiłem sobie honde cbr125
dokładnie tom: <a href="http://www.scigacz.pl/Honda,CBR125R,entRy,level,15040.html" target="blank" class="link">www.scigacz.pl/Honda,CBR125R,entRy,level,15040.html</a>
ale pierw przed jazdo obowiązkowe strój
w dniu ktorym to wszysko mialem, jazda pierwsza chociaz po 20 minutach jazdy zebrala sie oberwanie chmury
ja mokry nawet suchej nitki nie bylo na mnie. i myślę ze za rok a zrobi złapałem bacyla <br><hr>komandos
dokładnie tom: <a href="http://www.scigacz.pl/Honda,CBR125R,entRy,level,15040.html" target="blank" class="link">www.scigacz.pl/Honda,CBR125R,entRy,level,15040.html</a>
ale pierw przed jazdo obowiązkowe strój
w dniu ktorym to wszysko mialem, jazda pierwsza chociaz po 20 minutach jazdy zebrala sie oberwanie chmury
ja mokry nawet suchej nitki nie bylo na mnie. i myślę ze za rok a zrobi złapałem bacyla <br><hr>komandos
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jest dokładnie tak jak napisano na Ścigaczu - rynek skuterów klasy 50 cm3 ma się źle, tak samo jak motorowerów ponieważ to jest dokładnie to samo. Natomiast rynek skuterów klasy 125 cm3 ma się bardzo dobrze, skutery osiągają pojemności aż do chyba nawet 700 cm3 i są to maxi skutery. Nie wystepują natomiast motorowery innych klas niż 50 cm3. Proste, tylko jak się zabiera głos, to trzeba mieć pojęcie o rynku jednośladów. A tak z ciekwaości ... co to jest "eortyk dla oczu" ???<br><hr>GrubyKomentatorzy napisał(a):Rynek skuterów ma się w najlepsze, a to ze względu na fakt iż autor przypisał te maszyny do "motorowerów", którymi - zgodnie z przepisami - takie maszyny nie są. Motorowery to pojazdy o silniku do 50cm3 i ograniczeniu prędkości maksymalnej do 45km/h. Skutery o pojemnościach do 125cm3 są kategoryzowane jako motocykle i SAMAR, opierając się na obowiązujących w Polsce przepisach, zaliczył zarówno motocykle o manualnej skrzyni biegów, jak i skutery z CVT, do "motocyklli" w powyższej kategoryzacji.
Widać więc jedynie iż ustawa ta wpłynęła na rynek sprzedaży motorowerów, nie skuterów jako takich.<br><hr>Akar<br>Komentatorzy napisał(a):Ale bredzisz człowieku. Nawet nie rozumiesz co czytasz, nie mówiąc o tym co piszesz<br><hr>jj<br>Komentatorzy napisał(a):Utrzymanie poziomu dyskusji na cywilizowanym poziomie wymaga od dyskutantów precyzyjnego wypunktowania nieprawidłowego argumentu strony przeciwnej i odniesienia się do niego kontrargumentem , tak by strona przeciwna mogła się do niego ustosunkować. Nie do końca rozumiem co ma oznaczać twój post, nie precyzuje bowiem w którym miejscu się mylę, które informacje zrozumiałen nieopatrznie, ani jak interpretacja komentowanego artykułu powinna wyglądać w twojej opinii.
Rozumiem iż napisanie czegoś więcej niż "mylisz się bo ja tak mówię" wymaga znajomości (bardzo) podstawowych zasad netykiety oraz sztuki dyskusji, nie mówiąc już o pewnym stopniu zaawansowania procesu myślowego. Rozumiem również iż nie każdy takowe informacje i zdolności posiada. Ironią losu jest jedynie fakt, iż próbując mnie ośmieszyć twierdzeniem iż nie rozumiem co czytam, ośmieszyłeś sam siebie przedszkolnym poziomem argumentacji. Muzyka dla mych uszu, eortyk dla oczu.<br><hr>Akar<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości