Kilka pytań dot. crossa
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kilka pytań dot. crossa
Witam. Chciałbym kupić sobie KTM SX 125. Mam kilka pytań.
1. Po pierwsze czy KTM SX 125 posiada akumulator
2. Czy jest możliwość rejestracji takiego crossa
3. Czy jest możliwość dodania do niego kierunkowskazów, licznika, światła stop itp.
4. Ile spala taki ktm w terenie oraz przy zwykłej jeździe po drodze.
Ogólnie chodzi mi o pełna homologacje ponieważ chce na nim nie tylko jeździć po lesie ale również po drogach publicznych np. do szkoły Myślałem również o yamaha wr 125 ale jakoś ten KTM mnie bardziej przekonuje ponieważ wydaje mi się że będę na nim spędzał więcej czasu w terenie niż na drogach publicznych
Pozdrawiam
1. Po pierwsze czy KTM SX 125 posiada akumulator
2. Czy jest możliwość rejestracji takiego crossa
3. Czy jest możliwość dodania do niego kierunkowskazów, licznika, światła stop itp.
4. Ile spala taki ktm w terenie oraz przy zwykłej jeździe po drodze.
Ogólnie chodzi mi o pełna homologacje ponieważ chce na nim nie tylko jeździć po lesie ale również po drogach publicznych np. do szkoły Myślałem również o yamaha wr 125 ale jakoś ten KTM mnie bardziej przekonuje ponieważ wydaje mi się że będę na nim spędzał więcej czasu w terenie niż na drogach publicznych
Pozdrawiam
- KubsonExtreme
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 5/10/2014, 21:12
zamiast odpowiadać na te pytania sam zapytam, czy słyszałeś o ktmie EXC będzie spełniał Twoje wszystkie wyżej wymienione wymagania. z crossem nie ma sensu się męczyć raz że z rejestracją itp bo wydasz w to mnóstwo kasy i dwa jeżdżeniem nim w terenie
- xawaxus
- Świeżak
- Posty: 160
- Dołączył(a): 16/3/2014, 15:33
- Lokalizacja: Wrocław
Usłyszałem o nim dziś i praktycznie nic o nim nie wiem . Czyli mówisz że jak dla mnie exc lepszy ? Jescze takie pytano ile się wydaje rocznie na remonty takich crosów ?
- KubsonExtreme
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 5/10/2014, 21:12
1) nie
2) można wszystko tylko to totalnie bez sensu, bo taniej wyjdzie kupic chociazby EXC, chyba że zalezy ci konkretnie na SXie to są chyba XC-W
3) wszystko jest mozliwe, tylko musiał bys wymieniac cały układ zapłonowy, na taki z ktma EXC, albo XC-W który ma mniejsza elektrownie w sumie ( z drugiej strony nie jestem pewien czy wychodziły takie dla małych dwutaktów ) ale to znowu bezsens jak masz gotowego EXC tym bardziej, że EXC nadaje sie pod twoje warunki,m czyli las, czasami szkoła ( o ile Cię w ogóle bedzie stać ) bez sensu pchac sie w niewygodnego torowego SXa
4) o spalaniu sie nie rozmawia ;P pali duzo, sx w 2-3 godziny spoko moze opędzlować cały bak.
2) można wszystko tylko to totalnie bez sensu, bo taniej wyjdzie kupic chociazby EXC, chyba że zalezy ci konkretnie na SXie to są chyba XC-W
3) wszystko jest mozliwe, tylko musiał bys wymieniac cały układ zapłonowy, na taki z ktma EXC, albo XC-W który ma mniejsza elektrownie w sumie ( z drugiej strony nie jestem pewien czy wychodziły takie dla małych dwutaktów ) ale to znowu bezsens jak masz gotowego EXC tym bardziej, że EXC nadaje sie pod twoje warunki,m czyli las, czasami szkoła ( o ile Cię w ogóle bedzie stać ) bez sensu pchac sie w niewygodnego torowego SXa
4) o spalaniu sie nie rozmawia ;P pali duzo, sx w 2-3 godziny spoko moze opędzlować cały bak.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- KubsonExtreme
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 5/10/2014, 21:12
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości