Zobacz wÄ…tek - Rejestracja moto 50 na 125
NAS Analytics TAG

Rejestracja moto 50 na 125

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Rejestracja moto 50 na 125

Postprzez matkos0 » 1/10/2014, 18:21

Witam.
Od niedawna zostałem posiadaczem Aprili AF1 125 zarejestrowaną na 50ccm.
Chciałbym go zarejestrować normalnie na 125ccm by uniknąć kłopotów przy policji czy też na przeglądzie. Co muszę zrobić by zarejestrować go na 125ccm?
Pozdrawiam
matkos0
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1/10/2014, 18:09


Postprzez Osty Rider » 1/10/2014, 18:36

Kosztowna droga (z tego co wiem około 1000zł):jeśli blokady zakładasz to robota +części, hamownia, rzeczoznawca, przegląd, urząd. Jak jest odblokowane to musisz zablokować do 15 KM (chyba że masz coś więcej niż A1, ale jak nie zablokujesz to możesz mieć ciężko to sprzedać lepiej już zablokować jak to robisz). Jednym słowem nieopłacalne. Koledzy jeżdżą 125/50 i problemów tam nie ma. Tylko jak lubisz to pałować to musisz uważać na niebieskich, zwsze światła, kierunki, żeby uwagi nie zwracać, daj naklejki od 50cc - takie moje zdanie, bo jak chcesz zmieniać w papierach moc i pojemność to lepiej wyjdziesz finansowo jak go sprzedasz i coś na 125 zarejestrowanego kupisz, skoro chcesz tak bardzo mieć legalnie. Ja tam jeżdżę takim i leje na policje. Liczyć się trzeba też z konsekwencjami wypadku, czy kumatej psiarni. To jak ze skokami spadochronowymi-gwarancji nikt ci nie da ale 99% skoków jest udane ;)
GÓWNO
Osty Rider
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05


Postprzez leff » 1/10/2014, 19:52

ale wiesz, ze Twoja opinia jest g... warta? postawa autora watku jest godna pochwaly, chce zalegalizowac walek i chwala mu za to a barany jezdzace 125 na 50 powinno sie eliminowac z drog


proponuje zasiegnac opinii w OSKP
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Osty Rider » 1/10/2014, 20:17

Każdy może mieć swoje zdanie. To jest moje, to co napisałem jest prawdą, bo to kosztowne i z tego powodu się nie opłaca. Nie zaprzeczysz że za 1000 zł więcej może mieć lepszy sprzęt... Nie musisz mnie wyzywać od baranów dlatego że mam inne zdanie niż ty. Nie każdego stać na A1, później A2, a moto tańszego nie znajdę chyba że w częściach... są ludzie co jeżdżą gorzej od tych na 125 / 50 i mają prawko. Trzeba się szanować b o j e s t e ś m y MOTOCYKLISTAMI chyba... po co te słowa?
GÓWNO
Osty Rider
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05

Postprzez leff » 1/10/2014, 21:20

ja mowie o lamaniu prawa, ten przekaz chyba dotarl do Ciebie, prawda?
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Osty Rider » 2/10/2014, 06:11

lamanie prawa-ok, kwesria sumienia i ryzyka-ja tak jezdze, koledzy tez. Teraz musi wybrac wywalic 1000 zl w ta maszyne czy nie. Moje zdanie brzmi-ja 1000 zl jakbym mial na to wydac to bym jezdzil. Mozna ja ew. sprzedac i dolozyc ten 1000 zl do lepszego sprzetu. Decyzja jest-trzeba sie liczyc z konsekwencjami-zycie ;)
GÓWNO
Osty Rider
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05

Postprzez kravec » 2/10/2014, 17:14

Człowieku weź się ogarnij bo już w drugim temacie piszesz totalne głupoty.
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Kaai » 2/10/2014, 23:56

jak bym mial byle jaka kolizje (obojetnie czy moto, rower, auto, pieszo) z takim delikwentem 125/50 to bym mu taki burdel zrobił, że dzieciak by płakał. z miejsca sprawa do sądu, ubezpieczyciel by się od niego odciął i byłaby bieda.


125/50 to głupota, a skoro to moto nie ma żadnych blokad itp, to CHYBA wystarczy tylko skoczyć na hamownię, coby zmierzyli moc, i potem z tym kwitkiem jak przy rejestracji?

najlepiej tak jak leff, do stacji kontroli pojazdów i wypytać czego potrzebują i jak to wygląda.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Osty Rider » 5/10/2014, 08:59

No właśnie nie tylko hamownia i kwitek przy rejestracji, bo jak napisałem długa droga jest na każdej stacji ci powiedzą że mniej niż 800 zł (zależy ile rzeczoznawca weźmnie) nie zapłacisz za przerejestrowanie. Gadałem o swoim z diagnostą i powiedział że się nie opłaca po przeróbce tego przerejestrowywać. Mam to, jeżdżę, wiem jak to działa wg prawa. Kaai wiem że są tacy ludzie ale jeżdżę do końca tego roku i to sprzedaję, stuknie 18 i A2, nie miałem hajsu żeby robić A1 i to na jeden sezon (1500 przeróbka, bo laczki jeszcze itp a z prawkiem drugie tyle, na wiosnę trzeba A2 robić jeszcze). Mówię chyba chłopakowi co ja zrobiłem i jakie konsekwencje sam wie, dajmy mu zdecydować. Aprilke to chyba lepiej sprzedać niż taką kase ładować bo nowszą można kupić mając 1000 zł. Napisz mi że nieprawdę piszę jak tak jest i powiedz gdzie to może się mylę, jak tak to przyznam ci rację, jak na razie przesiedziałem na forach sporo czasu w tym temacie i takie sobie zdanie ułożyłem. Po to jest forum żeby coś zrozumieć. Też jestem człowiekiem i mogę chyba czegoś nie wiedzieć, ale ja nie prę uparcie w jedno tylko daję sobie coś przetłumaczyć.
GÓWNO
Osty Rider
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05

Re: Rejestracja moto 50 na 125

Postprzez andy7 » 5/10/2014, 12:22

matkos0 napisał(a):Witam.
Od niedawna zostałem posiadaczem Aprili AF1 125 zarejestrowaną na 50ccm.
Chciałbym go zarejestrować normalnie na 125ccm by uniknąć kłopotów przy policji czy też na przeglądzie. Co muszę zrobić by zarejestrować go na 125ccm?
Pozdrawiam


Chyle czola przed Twoja postawa co do legalnosci, ale kupujac ten sprzet strzeliles sobie w stope.

Bylo kupic faktycznie Taki ktory ma w papierach to o co Ci od poczatku chodzilo.

To bylo by nyjtansze, no ale zawsze mozezs sprobowac sprzedac i kupic ponownie.

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez miki1406 » 5/10/2014, 20:32

Ja bym to spróbował ogarnąć jako "zmiana konstrukcyjna" - tak jakbyś przeSWAPował silnik z 50 na 125 i chciał zgłosić zwiększenie pojemności... Wydaje mi się najmniej skomplikowana droga do zalegalizowania
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Osty Rider » 5/10/2014, 20:59

wydaje mi się że i tu bez rzeczoznawcy się nie obejdzie i hamowni bo nikt "miłą twarz" nie wpisze ci do dowodu tego co podasz, musi sie to na papierze potwierdzić, a rzeczoznawcę podobno ciężko przejść. Był już o tym artykuł na motogen.pl jak to przebiega.
GÓWNO
Osty Rider
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê