Motocykl do 6-7 tys.
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Motocykl do 6-7 tys.
Witam
Chciałbym znów, po 6 letniej przerwie, rozpocząć przygodę z jednośladem. Wcześniej poruszałem się motocyklami typu cross/enduro do pojemności 350. Z racji zmiany otoczenia (przeprowadzka do dużego miasta) swój wzrok skierowałem na moto typu Naked. Problem z jakim się spotkałem to wybór miedzy klasą 500 (moim faworytem jest gs 500-powiem wprost, podoba mi się wizualnie) a klasą 600 (i tu główne skrzypce u mnie gra Hornet-motyw adekwatny jak w gs 500 ).
Problem w tym że nie wiem czy po takiej przerwie (i w sumie małym doświadczeniu w jezdzie po miejskiej dżungli) nie przerośnie mnie większa pojemność. Z drugiej strony nie chciałbym się "bujać" z sprzedażą i kupnem następnego motocykla po jednym-dwóch sezonach. wpadłem też na pomysł by kupić większą pojemność i na pewien czas zdławić moc, ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie.
Poza tym po prostu zakochałem się rzędowych 4-cylindrowcach (tak sobie wymarzyłem ), ideałem byłby bandit 400 ale nie dość że jest ich mało na rynku to jeszcze znaleźć w dobrym stanie... I tak mam już za dużo nerwów na co dzień
Zgodnie z wytycznymi podaje "profil kierowcy"
-doświadczenie: od 11 roku życia począwszy od motorynki skończywszy na DR 350 z paroma moto pomiędzy (ile km przejechane to sam nie wiem)
-26 lat, 176cm, 65kg
-moto głównie na dojazdy do pracy i wypady na weekendy po Polsce
-jaki budżet i ile km w sezonie sam nie wiem, ciuchy już mam zakupione, resztę info podałem w tekście:)
Chciałbym znów, po 6 letniej przerwie, rozpocząć przygodę z jednośladem. Wcześniej poruszałem się motocyklami typu cross/enduro do pojemności 350. Z racji zmiany otoczenia (przeprowadzka do dużego miasta) swój wzrok skierowałem na moto typu Naked. Problem z jakim się spotkałem to wybór miedzy klasą 500 (moim faworytem jest gs 500-powiem wprost, podoba mi się wizualnie) a klasą 600 (i tu główne skrzypce u mnie gra Hornet-motyw adekwatny jak w gs 500 ).
Problem w tym że nie wiem czy po takiej przerwie (i w sumie małym doświadczeniu w jezdzie po miejskiej dżungli) nie przerośnie mnie większa pojemność. Z drugiej strony nie chciałbym się "bujać" z sprzedażą i kupnem następnego motocykla po jednym-dwóch sezonach. wpadłem też na pomysł by kupić większą pojemność i na pewien czas zdławić moc, ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie.
Poza tym po prostu zakochałem się rzędowych 4-cylindrowcach (tak sobie wymarzyłem ), ideałem byłby bandit 400 ale nie dość że jest ich mało na rynku to jeszcze znaleźć w dobrym stanie... I tak mam już za dużo nerwów na co dzień
Zgodnie z wytycznymi podaje "profil kierowcy"
-doświadczenie: od 11 roku życia począwszy od motorynki skończywszy na DR 350 z paroma moto pomiędzy (ile km przejechane to sam nie wiem)
-26 lat, 176cm, 65kg
-moto głównie na dojazdy do pracy i wypady na weekendy po Polsce
-jaki budżet i ile km w sezonie sam nie wiem, ciuchy już mam zakupione, resztę info podałem w tekście:)
- Druszek
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 23/9/2014, 23:19
według mnie starszym bratem GSa jest SV650N i to warto rozważać. Jak bandit to 600/650
SV powinieneś nawet po przerwie ogarnąć. myślę że Bandziora też da radę ogarnąć bo to nie jest dziki sprzęt jak hornet tylko trochę lekki jesteś. Baby Bandit dużo waży, jest co pchać. SV waży mniej więcej tyle co GS a zdecydowanie lepiej się prowadzi.
SV powinieneś nawet po przerwie ogarnąć. myślę że Bandziora też da radę ogarnąć bo to nie jest dziki sprzęt jak hornet tylko trochę lekki jesteś. Baby Bandit dużo waży, jest co pchać. SV waży mniej więcej tyle co GS a zdecydowanie lepiej się prowadzi.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości