przez henio12323 » 15/9/2014, 19:02
1) pytanie kompletnie bez sensu, jak ma pracować silnik tututututututut o tak ;D odpowiedź godna pytania.... a tak bardziej serio to co mam Ci napisac, ma cykać bo to 4T ale nie moze cykać z niewłąsciwych miejsc, tak czy siak mógłbym ci rozpisac ale to Ci nic nie da, bo póki nie posłuchałes kilku sprawnych i uszkodzonych silników to nie bedziesz miał pojęcia o czym pisze. weź ze soba kogos kto ma ogarniecie to ci sprawdzi chociaz troche
2) policz sobie ze EXC w krótkim czasie bedzie tansze w eksploatacji o te pare tysiecy ;D ale twoja decyzja. około 100-120 mth i zajrzeć do silnika warto, zalezy jak sie jeździ jak sie uzywa niewłasciwie to czasami wychodzi cos częsciej. czasami jazda po niewłasciwym terenie jest nie zdrowa dla silnika, w SXie np nie masz termostatu wiec czasami silnik jest za zimny, a w trudnym terenie łatwo go przegrzać i tak mozna rózne rzeczy wypisywac ;P ale jak pisałem twoja decyzja
3) nie wiem, allegro.pl olx.pl rynek wytycza cene, jak jest zapotrzebowanie a nie ma duzo sztuk to ceny ptorafią rosnąc, i odwrotnie jak sie rzuci 50 sztuk w jednym czasie to kazdy szybko z ceny schodzi aby sprzedać. wiec kolejne bez sensu pytanie
4) costam bedzie słychac ale bez przesady, jak szarpie aż sprzetem to jest kiepsko, oczywiscie pierwsze wbicie czasem tak bywa, dłuzej postoi sprzegło sie poklei itp, ale na ciepłym silniku powinno ładnie wskakiwac
5) to zalezy od zuzycia, stanu głowicy itp itd, 90 raczej przesada 200 bardziej realne, ale to widac jak zawory zaczną wpadać to szybko traca luzy, i z regulacji na regulacje mozna praktycznie wywnioskować ich stan. oczywiscie o ile kontrolujesz je od nowosci.
2006 to najpancerniejsze roczniki jeżeli mowa o RFSach czyli tych produkowanych do 2006 roku, nowsze miały troche wad, brały nadmiernie olej, napinacz rozrządu kiepski, ale kupujac uzywke praktycznie zawsze te wady są wyeliminowane
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW