Honda NSR 125 R
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Honda NSR 125 R
Witam. Dzisiaj dumnie chcialbym stac sie czescia tego forum, gdyz wczoraj zakupilem swoja wymarzona Nsr'ke
Kupiony motor stal nie odpalany przez miesiac i wczoraj eksportowalem go do swojego domu i teraz czeka na mnie na ogrodku.
Motor odpala bez problemu i obroty sa stabline. Nie dawalem mu zbyt duzo gazu gdyz nie chce go niechcacy zatrzec czy cos, ale gdy po 5 minutach chodzenia dalem mu lekko gazu troszke sie dlawil i strasznie kopcil, sadze ze to normalnie gdyz motor dobry miesiac bez odpalania, ale wole w sumie spytac was o wasza opinie.
I mialbym w sumie tez jedno pytanko:
Jakie sa pierwsze kroki? Wymiana swiecy? Zamiana oleju? Co byscie zrobili na moim miejscu? Dzieki
Kupiony motor stal nie odpalany przez miesiac i wczoraj eksportowalem go do swojego domu i teraz czeka na mnie na ogrodku.
Motor odpala bez problemu i obroty sa stabline. Nie dawalem mu zbyt duzo gazu gdyz nie chce go niechcacy zatrzec czy cos, ale gdy po 5 minutach chodzenia dalem mu lekko gazu troszke sie dlawil i strasznie kopcil, sadze ze to normalnie gdyz motor dobry miesiac bez odpalania, ale wole w sumie spytac was o wasza opinie.
I mialbym w sumie tez jedno pytanko:
Jakie sa pierwsze kroki? Wymiana swiecy? Zamiana oleju? Co byscie zrobili na moim miejscu? Dzieki
- komo345
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 16/8/2014, 18:49
- Lokalizacja: Braintree
po 1 nie ten dział, masz dział 125tki......
po 2 nie odpalaj go żeby chodził bo to bez sensu
po 3 nie zatrzesz od dodawania gazu
po 4 to że po 5 minutach zakopcił - nie dziw sie, to silnik praktycznie wysokoobrotowy, jak nie kręcisz to na wolnych obrotach może go zalewać, dochodzic moze jeszcze kiepski olej do paliwa stąd duze ilosci dymu. trzeba bedzie go teraz przepalic, czyli nie odpalaj go bez sensu żeby pyrkał tylko lec gdzies i go przegon pokręc troche po obrotach, bo zarzygasz cały wydech niespalonym olejem, dodatkowo moze to uszkodzic swiece
na początku - poszukaj sobie ksiązki serwisowej tam zawsze ciekawe rzeczy pisza. po 2 warto zrobic podstawowy serwis, sprawdzanie luzów, wymiana swiecy, oleju, płynów ustrojowych, czyszczenie i sprawdzanie f. powietrza sprawdzenie napedu opon itp itd. juz tak na spokojnie bo przy zakupie zazwyczaj niby sie sprawdza ale w domu czasami cos ciekawego moze wyjsc
po 2 nie odpalaj go żeby chodził bo to bez sensu
po 3 nie zatrzesz od dodawania gazu
po 4 to że po 5 minutach zakopcił - nie dziw sie, to silnik praktycznie wysokoobrotowy, jak nie kręcisz to na wolnych obrotach może go zalewać, dochodzic moze jeszcze kiepski olej do paliwa stąd duze ilosci dymu. trzeba bedzie go teraz przepalic, czyli nie odpalaj go bez sensu żeby pyrkał tylko lec gdzies i go przegon pokręc troche po obrotach, bo zarzygasz cały wydech niespalonym olejem, dodatkowo moze to uszkodzic swiece
na początku - poszukaj sobie ksiązki serwisowej tam zawsze ciekawe rzeczy pisza. po 2 warto zrobic podstawowy serwis, sprawdzanie luzów, wymiana swiecy, oleju, płynów ustrojowych, czyszczenie i sprawdzanie f. powietrza sprawdzenie napedu opon itp itd. juz tak na spokojnie bo przy zakupie zazwyczaj niby sie sprawdza ale w domu czasami cos ciekawego moze wyjsc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości