Opony - dolacz swoja opinie/zapytanie na temat firmy, modelu
witam .
aktualnie na yamaha xj 600 mam oponki przod 110/80 17 tył 120/70 18
tak jak mi poradzono wczesniej , założę takie jakie powinny byc seryjnie czyli Przód 110/80/17 Tył 130/70/18
pytanie mam dość banalne ale wole spytać tu na forum niż jakiegos ,,znafcy" , czy skoro teraz na feldze mam szerokość 120 a chce kupic teraz opone na 130 to nie bedzie chyba z tym wiekszego problemu , jesli felga jest orginalna ( chociaz tego niewiem) ?
lepiej zeby kupujÄ…c opone nie byla starsza niz 3 lata?
taka na tył wybrałem :
http://allegro.pl/dunlop-arrowmax-gt501 ... 31636.html
wybor ok ?
aktualnie na yamaha xj 600 mam oponki przod 110/80 17 tył 120/70 18
tak jak mi poradzono wczesniej , założę takie jakie powinny byc seryjnie czyli Przód 110/80/17 Tył 130/70/18
pytanie mam dość banalne ale wole spytać tu na forum niż jakiegos ,,znafcy" , czy skoro teraz na feldze mam szerokość 120 a chce kupic teraz opone na 130 to nie bedzie chyba z tym wiekszego problemu , jesli felga jest orginalna ( chociaz tego niewiem) ?
lepiej zeby kupujÄ…c opone nie byla starsza niz 3 lata?
taka na tył wybrałem :
http://allegro.pl/dunlop-arrowmax-gt501 ... 31636.html
wybor ok ?
- ujarani
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 9/2/2014, 10:49
Cześć, jestem posiadaczem gs500 i stoję przed wyborem opony przedniej.
Jeżdzę dość dynamicznie i myślę, że opona to ważna rzecz. Ostatni sezon przejechałem na battlax bt45 z 2002 roku i jest słabo. Na pewno z racji wieku, ale o nowych też za dużo dobrego nie znalazłem. Opona traci przyczepność przy ostrzejszym hamowaniu, wyczucie raczej marne.
Rozważałem:
- polecaną na forum gsa Maxxis Promaxx 110/70-17. Koszt ~200zł.
- Pirelli Sport Demon 110/70-17. Koszt ~350zł
Czy miał ktoś z Was styczność z maxxisem? Nie mam zaufania do tej marki, bo w sumie nic o niej nie słyszałem, a cena 200zł wydaje mi się zbyt niska jak na oponę dobrej jakości. A może sport demon to gsa to przesada?
Czy różnica między tymi oponami jest znaczna?
Może polecicie coś w okolicy 300zł?
Jeżdzę dość dynamicznie i myślę, że opona to ważna rzecz. Ostatni sezon przejechałem na battlax bt45 z 2002 roku i jest słabo. Na pewno z racji wieku, ale o nowych też za dużo dobrego nie znalazłem. Opona traci przyczepność przy ostrzejszym hamowaniu, wyczucie raczej marne.
Rozważałem:
- polecaną na forum gsa Maxxis Promaxx 110/70-17. Koszt ~200zł.
- Pirelli Sport Demon 110/70-17. Koszt ~350zł
Czy miał ktoś z Was styczność z maxxisem? Nie mam zaufania do tej marki, bo w sumie nic o niej nie słyszałem, a cena 200zł wydaje mi się zbyt niska jak na oponę dobrej jakości. A może sport demon to gsa to przesada?
Czy różnica między tymi oponami jest znaczna?
Może polecicie coś w okolicy 300zł?
- freedek
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 24/5/2009, 22:42
Siemacie, Poszukuję opon do ZX6-R z 2005r. Fabrycznie powinna być guma 180. Duża różnica będzie w prowadzeniu jak wrzucę 190? Bo nie jestem pewien czy to dobry pomysł, bo producenci mieli jakieś powody, żeby dać tam 180. I jeszcze się zastanawiam pomiędzy PP 2CT a PP3. Które polecacie? Jest jeszcze problem taki, że w serwisówce jest przedni rozmiar 120/65/17, a praktycznie wszystkie opony są 120/70/17. Przód lekko pójdzie w górę, ale czy to będzie bardzo przeszkadzało? Pozdrawiam, Grzesiek.
- GrześRadom
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 27/11/2012, 16:34
Panowie, potrzebna pomoc w wyborze kapci. Mam dwa typy: Dunlop Sportsmart i Pirelli diablo rosso corsa. Myślałem jeszcze nad Bridgestone Battlax S20, ale 2 strony wcześniej Invi napisał, że to śmieć więc już sam nie wiem. Opony mają siedzieć w Tryplu 675. Przeznaczenie do szybkiej jazdy po szosie. Raczej nie śmigam w deszczu, ale raz na jakiś czas potrafi mnie złapać w trasie, jednak to nie jest priorytet. Zależy mi aby opona się szybko grzała i przyzwoicie trzymała w zakrętach. Planowany też jest wypad na tor więc fajnie jak i tam się sprawdzi. Dodam jeszcze że liczę na dobry feedback i przyjazne wchodzenie w zakręty bez walki z kierownicą. Jeżeli macie jakieś inne propozycje to piszcie.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
Mam CBR1000RR SC57B
szukam opony na tył, jak na razie zastanawiam się nad 3 typami:
Dunlop Qualifier D209
Bridgestone BT-003 Racing
Bridgestone BT-016
Jeżdże miasto i trasę, 2-3 razy do roku pojadę na tor do poznania,
w miarę możliwości robię kolano na trasie
Jak myślicie, która z tych opon najdłużej wytrzyma?
Czytałem opinie o BT-003 że bardzo dobrze trzyma ale nie ma jej po 2500km
ProszÄ™ o opinie
pozdro
szukam opony na tył, jak na razie zastanawiam się nad 3 typami:
Dunlop Qualifier D209
Bridgestone BT-003 Racing
Bridgestone BT-016
Jeżdże miasto i trasę, 2-3 razy do roku pojadę na tor do poznania,
w miarę możliwości robię kolano na trasie
Jak myślicie, która z tych opon najdłużej wytrzyma?
Czytałem opinie o BT-003 że bardzo dobrze trzyma ale nie ma jej po 2500km
ProszÄ™ o opinie
pozdro
- prezes861
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 1/3/2014, 13:26
- relakzstyle
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 24/5/2011, 16:07
- Lokalizacja: Puck
bt16 to smietnik chyba ze jezdzisz cb500 po prostej. Jesli jezdzisz po ul. i chcesz tez na tor to moze metzeler m3 / dunlop sportmaxx q2 / pirelli diablo rosso2
- relakzstyle
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 24/5/2011, 16:07
- Lokalizacja: Puck
b4t00n napisał(a):Co powiecie na temat Dunlopa d214 sportmaxa ? Da też rade amatorsko na tor?
Bardzo amatorsko siÄ™ da
prezes861 napisał(a):Mam CBR1000RR SC57B
szukam opony na tył, jak na razie zastanawiam się nad 3 typami:
Dunlop Qualifier D209
Bridgestone BT-003 Racing
Bridgestone BT-016
Jeżdże miasto i trasę, 2-3 razy do roku pojadę na tor do poznania,
w miarę możliwości robię kolano na trasie
Jak myślicie, która z tych opon najdłużej wytrzyma?
Czytałem opinie o BT-003 że bardzo dobrze trzyma ale nie ma jej po 2500km
ProszÄ™ o opinie
pozdro
Wszystkie dobre, ale do taczki W BT003 mi po 3000 pokazała druty, i to w 600. A trzymała zdecydowanie gorzej od supercorsy/d209/d211
jaroaro napisał(a):Panowie, potrzebna pomoc w wyborze kapci. Mam dwa typy: Dunlop Sportsmart i Pirelli diablo rosso corsa. Myślałem jeszcze nad Bridgestone Battlax S20, ale 2 strony wcześniej Invi napisał, że to śmieć więc już sam nie wiem. Opony mają siedzieć w Tryplu 675. Przeznaczenie do szybkiej jazdy po szosie. Raczej nie śmigam w deszczu, ale raz na jakiś czas potrafi mnie złapać w trasie, jednak to nie jest priorytet. Zależy mi aby opona się szybko grzała i przyzwoicie trzymała w zakrętach. Planowany też jest wypad na tor więc fajnie jak i tam się sprawdzi. Dodam jeszcze że liczę na dobry feedback i przyjazne wchodzenie w zakręty bez walki z kierownicą. Jeżeli macie jakieś inne propozycje to piszcie.
Bierz rosso corse
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Witam
Mam pytanko,chce kupić opony Pirelli Diablo Rosso Corsa i oficjalna strona pirelli do r6 2002 rocznik podaje 2 rozmiary opon:
120/70 ZR 17 M/C (58W) TL - 2.5 BAR 180/60 ZR 17 M/C (75W) TL - 2.9 BAR
i
120/60 ZR 17 M/C (55W) TL - 2.5 BAR 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL - 2.9 BAR
Które wybrać większe czy mniejsze?Jaka będzie różnica w jeździe?
Mam pytanko,chce kupić opony Pirelli Diablo Rosso Corsa i oficjalna strona pirelli do r6 2002 rocznik podaje 2 rozmiary opon:
120/70 ZR 17 M/C (58W) TL - 2.5 BAR 180/60 ZR 17 M/C (75W) TL - 2.9 BAR
i
120/60 ZR 17 M/C (55W) TL - 2.5 BAR 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL - 2.9 BAR
Które wybrać większe czy mniejsze?Jaka będzie różnica w jeździe?
- Ciubaka
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 15/6/2012, 12:53
- Lokalizacja: PŃ
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości