Uszkodzony amortyzator aprilia rs4 125
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Uszkodzony amortyzator aprilia rs4 125
Witam.
Motocykl mam od kilku dni i kupiłem go z takim o to uszkodzeniem
Pytanie jest następujące...
Jak widać podczas korzystania z motocykla przez poprzedniego właściciela postała gniotka na ladze, w wyniku czego uszczelka kurzowa wypadła ze swojego miejsca. Czy to jest tylko uszczelka kurzowa i czy olej z lagi nie wyciekł podczas uderzenia ?
Czy macie jakieÅ› propozycje naprawy tego wgniecenia ?
Motocykl mam od kilku dni i kupiłem go z takim o to uszkodzeniem
Pytanie jest następujące...
Jak widać podczas korzystania z motocykla przez poprzedniego właściciela postała gniotka na ladze, w wyniku czego uszczelka kurzowa wypadła ze swojego miejsca. Czy to jest tylko uszczelka kurzowa i czy olej z lagi nie wyciekł podczas uderzenia ?
Czy macie jakieÅ› propozycje naprawy tego wgniecenia ?
Ostatnio edytowano 10/8/2014, 22:24 przez Czarnuch36, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
- Czarnuch36
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 10/8/2014, 21:18
to jest tylko pyłówka, próbował bym to czyms odgiąc, a dodam że miałem kiedys moto, ze stalowymi lagami i tam miałem kaptury gumowe i całkowicie skorodowało mi w tym miejscu, i uszczelniacz kurzowy tam praktycznie nie trzymał sie na niczym w koło sama rdza, ale pracowało jak trzeba i nic nie wyciekało. wiec tutaj spokojnie powinno byc ok, widac że nie doszło wgniecenie do uszczelniacza głownego wiec bezproblemu do naprawienia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Chciałbym odgiąć to jakoś (jest to aluminium oczywiście) ,tylko boję się odginać bez ściągnięcia chromowanej lagi dolnej(czyli przypuszczam, ze trzeba wyciagnąc cała lage i wyciagnąć z niej bebechy), bo gdy ją porysuje to mam gwarantowane wycieki po jakimś czasie.
- Czarnuch36
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 10/8/2014, 21:18
tak ale po 1 to nie jest takie łatwe do porysowania, po 2 podłoz cos pod spód złap jakaś żabką moze wcisniesz i powinno sie dac odgiąc.
ewentualnie mozna potem spróbowac nieco podciąc uszczelniacz pyłowy, tak żeby nie był przez wgniecenie dociskany do lagi ani żeby nie było prześwitu...
troche ciezko też powiedziec jak mocno to wgniecone jest bo na fotce tego nie moge przyczaic
ewentualnie mozna potem spróbowac nieco podciąc uszczelniacz pyłowy, tak żeby nie był przez wgniecenie dociskany do lagi ani żeby nie było prześwitu...
troche ciezko też powiedziec jak mocno to wgniecone jest bo na fotce tego nie moge przyczaic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Przypuszczalnie jezeli obudowa aluminiowa jest w odstepie od lagi chromowanej o około 6 mm to mniej wiecej na wgnieceniu jest około 3 mm od chromu.
- Czarnuch36
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 10/8/2014, 21:18
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości