ZX6R 2005- przegrzewanie.
Posty: 9
• Strona 1 z 1
ZX6R 2005- przegrzewanie.
Cześć, dzisiaj pojawił się problem w mojej Kawie. Złapała mi temperaturę powyżej 104 st. ( ogólnie to często łapie taką temp. podczas jazdy po mieście w upalne dni), ale dzisiaj na światłach mi zgasła, na luzie. Myślałem, że może coś z paliwem bo dopiero co zatankowałem. Odpaliła normalnie, przejechałem 15 km po trasie i zaczęła się dławić, strzelać z wydechu i zgasła. Odpaliłem, ale sytuacja się powtórzyła. Już byłem pewien, że coś z paliwem, ale się okazało, że to wina przegrzania. Nigdy czegoś takiego nie miała, chodziła normalnie nawet przy 108 st. Ostygła do 90 st. i dojechałem do domciu normalnie, bez przegrzewania. Co może być tego przyczyną? Wiatrak chodzi normalnie, płyn wymieniany 1500 km temu, w zbiorniczku wyrównawczym też jest.
- GrześRadom
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 27/11/2012, 16:34
Sytuacja się powtórzyła dzisiaj. Przejechałem jakieś 45 km, pod samym domem zaczęła się dławić, szarpać i zdechła. W momencie zgaśnięcia miała 99 st, po 2 min było 108 st. Odczekałem chwilę, odpaliłem temperatura natychmiast spadła do 96 st. Przejechałem 10 m i kaput. Czekało mnie pchanie 300 m go garażu pod górkę :/. Na początku dzisiejszej jazdy zdawało mi się, jakby Kawa nie miała mocy u dołu, zawsze na 3 biegu i przy 5 tys obrotów przy muśnięciu gazem odchodziła na tyle, że głowę odchylało w tył, dzisiaj tego nie było, dopiero powyżej 7 tyś, pokazywała co potrafi.
- GrześRadom
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 27/11/2012, 16:34
- GrześRadom
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 27/11/2012, 16:34
Dopiero przy 104? mam ten sam rocznik a wydaje mi się, że wentylator chodzi już przy 100 st. ale najważniejsze, że działa i się włącza. Rozumiem, że chłodnica robi się gorąca czyli termostat się otwiera?
Wydaje mi się, że równie dobrze to może być problem z układem paliwowym albo zapłonowym, niedobór paliwa albo jakieś przebicie na cewce itp. może dawać takie objawy.
Wydaje mi się, że równie dobrze to może być problem z układem paliwowym albo zapłonowym, niedobór paliwa albo jakieś przebicie na cewce itp. może dawać takie objawy.
Er 5 -> ZX6-R
- Corr
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46
miki1406 napisał(a):Wtryskowe toto, czy gaźnik??
636 z 2005? Miki, czytaj nazwy tematów ;P
A autor niech słucha odpowiedzi Już wyżej ktoś mówił żebyś na początek sprawdził termostat.
Inna sprawa - dlaczego tak czepiacie się temperatury? 109 to jeszcze norma, nawet przy 120 takich ekscesów nie powinno jeszcze być. Raczej na pewno coś innego padło.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości