Zobacz wątek - Jaki motocykl sportowy o pojemności 900-1000 do 12 Tyś.zł?
NAS Analytics TAG

Jaki motocykl sportowy o pojemności 900-1000 do 12 Tyś.zł?

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Jaki motocykl sportowy o pojemności 900-1000 do 12 Tyś.zł?

Postprzez QBABLAZEJ » 4/8/2014, 17:51

Cześć wszystkim :) Na imię mam Kuba lat 22 pochodzę z okolic Bydgoszczy. Na przyszły rok mam zamiar kupić motocykl sportowy o poj. 900-1000 w cenie 7tyś do 12tyś. Od 7 roku życia jeżdżę jednośladami :D kupa 50tek , dwie 125tki , i trzy 6setki ( suzuki RF 600R , Honda CBR f3 stunt pies ((bawiłem się niecały rok czasu w stunt)) i yamaya R6 2005r+powercommander :) Piszę post ponieważ moja dość duża wiedza na temat mechaniki wygody i niezawodności w motocyklach sportowych i pędziwiatrach stanęła do poj 600 :D czyli nie mam zielonego pojęcia co z tymi 900tkami i tysiacami :D

Rysopis :
180 cm wzrostu
waga 75 Kg

Jestem szczupły i poszukuję moto które nie wymęczy mnie w mieście na codzień np. R6 2005r którą miałem byłem zachwycony jazdą miejską ( bardzo delikatnie się prowadziła , zero oporów) I najważniejsze zeby był jak najmniej awaryjny :)

Podkreślę że o motocykle bardzo dbam w kwestii mechanicznej i wizualnej. Większość napraw robię sam, np. regulacja zaworów , napęd i części eksploatacyjne... Moto oddaje do mechanika dopiero wtedy kiedy nie mam odpowiednich sprzętów diagnostycznych :)

Pod uwagę biorę r1 , zx9r , gsx-r1000 , cbr900 . Fundusze od 8 tyś do 12tyś.

Chyba że macie jakieś propozycje z 600tkami dla której zmienie zdanie z tysiąca , a nie ukrywam ze 600... no się odkręca , ale już brakuje :)

Dziękuje z góry jak mało który , czekam z niecierpliwością na wasze propozycje :D

Pozdrawiam :)
QBABLAZEJ
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 1/7/2009, 07:26
Lokalizacja: Łabiszyn k.Bydgoszczy


Postprzez Krmtzzz » 4/8/2014, 18:04

929 albo gsxr 1000 k2, może znajdiesz k3 ale to pod koniec sezonu. r1 nie.nalezy do bezawaryjnych
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem


Postprzez QBABLAZEJ » 4/8/2014, 18:09

Prowadziłeś może 929 albo gixa ? jak to jest z komfortem ? :) I co z tą R1 ? słyszałem coś o awaryjności skrzyni, nic poza tym. :)
QBABLAZEJ
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 1/7/2009, 07:26
Lokalizacja: Łabiszyn k.Bydgoszczy

Postprzez kuba210796 » 4/8/2014, 23:41

929 na pewno lepiej wypada od gsxra,pod względem komfortu, jeżeli na tym ci zależy to bierz 929 lub szukaj 954 - chociaż w tej cenie ciężko.

Co do R1 - to w pierwszych rocznikach lubiła sypać się skrzynia,ale to wszystko składa się z wielu innych czynników chociażby to przez jakie ręce przeszedł ten motocykl, bo trochę to już lat ma ;) .

ZX9r mógłbyś dorwać za grosze właściwie , a mocy myślę,że by wystarczało bodajże 143KM ma i dosyć komfortowo się nią lata jak na sporta.

Wszystko zależy od gustu i funduszy,ja bym na twoim miejscu brał 929 albo zx9r .
Na R1,lub gsxr'a 1000 poczekałbym jeszcze i jakbym dozbierał trochę kasy kupił bym coś świeższego.
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35

Postprzez miki1406 » 5/8/2014, 08:12

GSX1000R polecam. Idealny byłby K3, ale i K1-K2 dobry kocur...

Z tym tabu mocy to jest tak... Jak ktoś śmigał na 600 to nie jest wielki szał. Jest szybciej i mocniej, ale bez przesady.
Jak ktoś śmigał 50-250 to jest masakra...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Krmtzzz » 5/8/2014, 09:38

929 na pewno ma mniejsze jebniecie niz k2. Ja jezdzilem kumpla 929, niestety nie mialem okazji k2. Kolega natomiast mial i mówił: u mnie zeby wstać na 2 z gazu musze puścić i dodac, w k2 mocniej odkrecisz i leci do pionu.

Co do r1 to gadalem z chlopakiem z forum co ma rn09. Chwali motocykl za prowadzenie, ale wady ktore dostrzegl na kilku sprzetach to: uszczelka pod glowica, alternatory, 2jka ktora wcale nie jest poprawiona w tym modelu i stelarz przedni ktory latwo ulega uszkodzeniu wraz z uchwytami lamp. W sumie uchwyty lamp w 954 są jeszcze gorsze...
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez QBABLAZEJ » 8/8/2014, 17:25

Dzieki za cenne info :) Po głębszych wstępnych przemyśleniach będę szukał raczej k1,k2,k3 lub 954 . Najlepiej k3 bo podoba mi się najbardziej.

kuba210796 Stane na głowie żeby dozbierać hajsu. 929 fajne moto ale troche typowym plastikiem mi zalatuje i będzie jako przed ostatnie brane pod uwagę , zaś ostanie moto to zx9r z tego względu że mimo fajnej sylwetki , brak elektrycznego licznika , co mnie bardzo rani.. R1 odpada , mimo tego że mam do niej sentyment , to nie chce niespodzianek :D Raczej bede polował na 954 albo gixa .

A w kwestii dostępności części i ich cen to jak wygląda miedzy 954 a gixem ?
QBABLAZEJ
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 1/7/2009, 07:26
Lokalizacja: Łabiszyn k.Bydgoszczy

Postprzez r_shop_d » 10/8/2014, 12:32

Jak coś dorzucisz możesz zabierać moją 1000rr z 2004 roku.
Avatar użytkownika
r_shop_d
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 6/11/2012, 10:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pan Jasiek » 11/8/2014, 09:41

W kwestii komfortu na sporcie polecam Ci 900 RR, szczególnie 954 z racji sentymentu - sprzęt jeździ i wygląda obłędnie.

Ja osobiście nie umiem pojechać litrem szybciej niż 600 i w użytkowaniu poza torowym uważam, że ważniejsza jest tutaj różnica w charakterystyce tych motocykli niż różnica w maksymalnych osiągach. W litrze nie masz potrzeby redukcji - moment jest po prostu zawsze. Szósty bieg, 80 km/h - odkręcasz i jedziesz...
Avatar użytkownika
Pan Jasiek
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 17/3/2011, 14:32



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr