WylewajÄ…cy siÄ™ olej z silnika CR125 2003
Posty: 2
• Strona 1 z 1
WylewajÄ…cy siÄ™ olej z silnika CR125 2003
Witam, mam problem ponieważ po ostatniej jeździe odstawiłem motor i był jeszcze ciepły, kapał mi olej z silnika a dokładnie (na łączeniu tak jakby dwuch stron silnika lewej i prawej) myśle że to może być olej ze skrzyni, już troche zużyty bo koloru szarego... Dodam jeszcze że po jakimś czasie już nie leje bo najprawdopodobniej sie juz caly wylal I moje pytanie brzmi: Na czego wymiane muszę się przygotować ? Jakiej uszczelki ? Co mam rozbierać ? POZDRAWIAM ! z góry dzięki za odpowiedz !
WIERZBA
-
ProWIERZBA - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 4/12/2013, 19:38
- Lokalizacja: Bielsko
hehe jak pytasz o takie rzeczy wÄ…tpie ze sam sobie poradzisz z naprawÄ….
przede wszystkim trzeba zdiagnozować dokładnie wyciek. moze wyciekac
1) z karterów czyli na srodku silnika uszczelka
2) z pokrywy sprzegła
3) z uszczelnaicza dzwigni zmiany biegów
4) uszczelnaicza wałka zdawczego
jeżeli to uszczelniacze sprawa prosta, wydłubujesz stare wbijasz nowe i gotowe 5 minut roboty, jak uszczelka pod pokrywą sprzegła podobnie, kładziesz moto na bok, zdejmujesz pokrywe, czyscisz wszystko zakładasz nową uszczelke dokręcasz dynamometrycznym kluczem i gotowe też kilka minut roboty. gorzej jak między karterami. wtedy trzeba silnik wyciągac z ramy i calutki rozebrac na pół. wiec sciągnąc cylinder itp itd....
co do oleju - kolego to jest wyczynówka, olej musi byc regularnie wymieniany i kontrolowany... potem napisz przy sprzedaży że kompletnie nei dbałeś bo komuś wcisniesz syf a nie motocyll
przede wszystkim trzeba zdiagnozować dokładnie wyciek. moze wyciekac
1) z karterów czyli na srodku silnika uszczelka
2) z pokrywy sprzegła
3) z uszczelnaicza dzwigni zmiany biegów
4) uszczelnaicza wałka zdawczego
jeżeli to uszczelniacze sprawa prosta, wydłubujesz stare wbijasz nowe i gotowe 5 minut roboty, jak uszczelka pod pokrywą sprzegła podobnie, kładziesz moto na bok, zdejmujesz pokrywe, czyscisz wszystko zakładasz nową uszczelke dokręcasz dynamometrycznym kluczem i gotowe też kilka minut roboty. gorzej jak między karterami. wtedy trzeba silnik wyciągac z ramy i calutki rozebrac na pół. wiec sciągnąc cylinder itp itd....
co do oleju - kolego to jest wyczynówka, olej musi byc regularnie wymieniany i kontrolowany... potem napisz przy sprzedaży że kompletnie nei dbałeś bo komuś wcisniesz syf a nie motocyll
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości