[Aktualności] Nowa Yamaha R1 - DCT i 230 KM?
Posty: 11
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Nowa Yamaha R1 - DCT i 230 KM?
Dyskusja na temat: Nowa Yamaha R1 - DCT i 230 KM?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Nowa Yamaha R1 - DCT i 230 KM?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Nowa Yamaha R1 - DCT i 230 KM?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
,,rodziców nie ma w domu'' - dobre A tak na serio to modle się by został Big Bang. Mordeczka Wall-ego też mogła by zostać po małym lifcie bo r6 to r6 a nie r1. Ogólnie trzymam kciuki by to była prawdziwa r1 a nie pomieszanie kur.y z mułem. <br><hr>Gringo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co w praktyce daje DCT? Szybkość wrzucania biegów w górę raczej nie ulegnie zmianie, bo już teraz quickshiftery umożliwiają zmianę całkowicie bez użycia klamki sprzęgła...<br><hr>gucio
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Uwierz mi, że DCT jest szybsze <br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):Co w praktyce daje DCT? Szybkość wrzucania biegów w górę raczej nie ulegnie zmianie, bo już teraz quickshiftery umożliwiają zmianę całkowicie bez użycia klamki sprzęgła...<br><hr>gucio<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Boczo jest szybsze, ale tutaj ciekawy jestem jak rozwiążą kwestię wagi - tak istotnej przy motocyklach sportowych.<br><hr>KMPKomentatorzy napisał(a):Co w praktyce daje DCT? Szybkość wrzucania biegów w górę raczej nie ulegnie zmianie, bo już teraz quickshiftery umożliwiają zmianę całkowicie bez użycia klamki sprzęgła...<br><hr>gucio<br>Komentatorzy napisał(a):Uwierz mi, że DCT jest szybsze <br><hr>Boczo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Podwójne sprzęgło moja droga osobo, to jest w Ursusie C360, gdzie jedno obsługuje przełożenie na koła, a drugie obsługuje wałek do podłączenia maszyn rolniczych oraz pompy hydraulicznej. To się nazywa skrzynia dwusprzęgłowa!<br><hr>Komar
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Producentom superbików w wersjach DROGOWYCH coś się z mocą roi. W ubiegłym tygodniu czytałem, że BMW , obok innych zmian, doda 20KM w wersji 2015, a teraz Yamaha. Czego jak czego, ale braku mocy w warunkach drogowych tam nie zauważam. Tor i wyścigi to co innego, ale wersje "cywilne" ? Jaki te silniki będą miały przebieg ?! Może 10-15kkm i na szrot !?<br><hr>rami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawe jakie zmiany wprowadzi żółty człowiek do silnika nowej R1 i ile napakuje tam elektroniki...Osobiście wolę normalną rzędówkę od Big Banga, i dla tego pozostałem przy ,,zmodyfikowanej'' RN 19. Ciekawe czy uda mi się ją w końcu zmienić na coś nowego, ale znając życie Japończycy zgodnie z panującymi trendami napakują do nowego motonga więcej elektroniki niż zdołam strawić...<br><hr>marian65
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości