vardana napisał(a):Invi, twoja super zwięzła błyskotliwość w tym dziale po prostu powala. Zapowietrzony układ nie zadziała po pompowaniu, i sam się nie odpowietrzy. I tak w kółko.
Pusty układ tak, ale nie niedokładnie odpowietrzony lub w wyciekiem owszem. Sam w małym Fiacie miałem cieknący tłoczek, zapowietrzał się częściowo i żeby zablokował bęben potrzeba było podpompować cały układ. Ten sam objaw dają również zużyte uszczelnienia pompy hamulcowej. Cofające się tłoczki mogą być równie dobrze jak inne możliwości, ale sam wiem że po wymianie klocków przy wciśniętych tłoczkach wystarczyło poruszać pompą cz wróciły na swoją pozycję.
DO AUTORA: żeby sprawdzić czy problem jest w cofających się tłoczkach po jeździe wyhamuj tylnym heblem i poproś kogoś o używanie przedniego, obserwuj jak duży jest skok jałowy tłoczków.