lagiboy napisał(a):ER-6N -> Versys
Jeżeli już zamiast GSF600N podałeś 600S, to takim samym odpowiednikiem dla ER-6N jest ER-6F a nie Versys
.
lagiboy napisał(a):Multistrada -> warsztat
nie pchaj siÄ™ w makarony.
Nie wiem skąd to uprzedzenie do włoskiej myśli technicznej, znam chłopaków, którzy śmigają ducatami i problemem nie jest w żadnym wypadku ich awaryjność, bo na to nikt nie narzeka, problemem jest kompletny brak zaplecza serwisowego bo mało który warsztat podejmuje się serwisu włocha, bo głównym problemem jest ich skomplikowany serwis.
Dlatego właśnie bardziej polecane są te, które podałeś niżej:
lagiboy napisał(a):Masz do turystyki Africa Twin/ Transalp/NC700X/CB500X/Tenere/V-Strom
Tak samo tyczy się to Triumphów, każdy z kim nie gadać jedzie na triumpha bo to, bo tamto, ale żaden nie widział takiego nawet na oczy, całą wiedzę czerpie z internetu i for, gdzie jeden napisze, że tak jest i zaraz wszystko rozchodzi się jak plotka na małej wsi. Dziwnym jest tylko, skąd taka opinia o tych motocyklach, skoro ich użytkownicy są z nich zazwyczaj bardzo zadowoleni. Taki sam stereotyp tyczy się BMW, które to rzekomo stoi tylko po warsztatach, w praktyce okazuje się, że to g... prawda
.
lagiboy napisał(a):z podobnego przedziału co podałeś Yamaha ma swój odpowiednik XJ6N(golas) i XJ6Diversion(owiewki).
XJ6N - naked
XJ6F - z półowiewką [a'la FZ]
XJ6F Diversion - w pełnych plastikach.
Z czego, jeżeli kolegę interesują nakedy, to bardziej pewnie przypadnie mu do gustu XJ6F z z półowiewką spełniającą swoje zadanie w osłonie przed wiatrem i wyeksponowanym silnikiem, niż zabudowana w plastiki diversionka.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"