Zobacz wÄ…tek - Blokady w skutrku
NAS Analytics TAG

Blokady w skutrku

i inne małe pojemności
_________

Blokady w skutrku

Postprzez zenion » 14/7/2014, 11:22

Witam

Jakiś czas temu zakupiłem sobie skuterek do przemieszczania się jest to mój pierwszy skuter wiec nie za bardzo ogarniam niektóre rozwiązania zastosowane w niem :)

Otóż ostatnio wziąłem się za odblokowanie go,
więc tak:

Skuterek MOTOBI Żbik 50 4t

zostało odblokowane:

Wariator
Zawirowacz spalin
Moduł ( został przecięty różowy kabelek,nie wiem czy to dobrze ale tak ktoś na filmie pokazywał)
W gaźniku siedzi dysza 0.85
i gdy wyciągnąłem rureczkę z filtra powietrza skuter nie wchodzi na obroty

gdy jechałem dochodzi do 20km/h i go dusi na każdym ząbku iglicy testowałem trzymając pełen gaz i w momencie gdy go dusiło kręciłem śrubką od powietrza zaczynając oczywiście od wkręconej śrubki po przez jej wykręcanie na każdym ząbku iglicy to samo i nie wiem co jest przyczyną skuter po prostej ledwie 50 idzie (jak włożyłem blokadę do filtra powietrza)

Proszę o pomoc... Sam nigdy nie miałem do czynienia ze skuterami raczej z maszynami wyczynowymi a tam gaźnik to całkiem inna bajka..

Z góry dziękuję. :) Mam nadzieje że wszystko jasno napisałem.
zenion
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9/7/2014, 19:35
Lokalizacja: Kraków


Postprzez MarSen » 14/7/2014, 13:22

Różowy kabelek jest w Torros F16 i podobnych. W Żbiku może być inaczej. Poza tym zmień dyszę z powrotem na seryjną, bo być może go zalewa. Dyszę zmienia się przy zmianie pojemności. Napisz jak ją zamienisz.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez zenion » 14/7/2014, 14:36

No tylko że sęk w tym że właśnie taka dysza jest wsadzona w serwisie ja jej nie zmieniałem (na 100% w serwisie tam gdzie został kupiony) a Pan w sklepie z częściami do skuterków powiedział że to jest dobra dysza do odblokowanego skuterka dziś regulując gaźnik zauważyłem że jak jadę po prostej drodze to gdy na pełnym gadzie wskazówka prędkościomierza dochdzi do 20km/h to czuć zamulenie i spowrotem silnik ożywa tylko jakby wkręca się na trochę wyższe obroty ogólnie żeby dobrze szedł czyli jakieś 50km/h śrubka od powietrza musi być wykręcona o 7,5 obrotów co jest według mnie dziwne dziś wykręciłem o 2.5 obrotów i leci 5 mniej tylko ze lepiej trzyma wolne obroty a co do tego różowego kabelka na filmie był skuter botian ja też w dowodzie mam botian i na filmie był to właśnie ten kabelek chyba że to w dowodzie jest tak w bite a to inny typ silnika sam już nie wiem. Dziś jakieś dziwne dzwonienie słyszałem na wolnych obrotach z okolicy sprzęgła lub wariatora sam nie wiem co dolega temu chinczykowi. Jeszcze jedno może to coś pomoże gdy go kupiłem iglica była na samym dole czyli na ostatnim ząbku co dawało chyba więcej paliwa i skuter leciał 45 równe czyli tak jakby był zablokowany na module. Teraz właśnie wróciłem z garażu i okazało się że przecięcie różowego kabla nic nie dało ponieważ ja wgl. nie mam żadnego czujnika, różowy kabel szedł pod plastikiem bocznym i w połowie była taka nasówka i to jest zabezpieczone przeźroczystym plastikiem. oczywiście żaden inny kabel nie jest rozłączony a różowego kabla nie ma do czego wpiąć czyli czujnika nie ma wiec dlaczego przed zdjeciem blokady z gaźnika leciał on równe 45 :/
zenion
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9/7/2014, 19:35
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê