Zobacz wątek - Motocykl naked co dzień do 9000zł
NAS Analytics TAG

Motocykl naked co dzień do 9000zł

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Motocykl naked co dzień do 9000zł

Postprzez karol111321 » 13/7/2014, 14:08

Najważniejsze informacje:
Doświadczenie: 2 sezon na yamaha xt600e
Wiek,waga,wzrost:19,90,190
Prawo jazdy A
Km w sezonie:2000
Chciałbym zmienić mój motor na bardziej szosowy najlepiej naked, ponieważ nie jeżdżę po szutrach i innych podobnych drogach(tylko szosa). Zależy mi, aby motor był lekki około 150 kg na sucho i nie przekraczał około 80km z powodu małego doświadczenia. Z góry dziękuję za pomoc.
karol111321
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13/7/2014, 13:53


Postprzez jaroaro » 13/7/2014, 18:10

Napisałeś ze przejeździłeś dwa sezony na yamasze więc myślę że śmiało możesz startować np do horneta czy fazera, zależy czy jesteś bardziej nastawiony na miasto lub szybkie winkle czy dłuższe trasy. Jeżeli bardzo zależy Ci na niskiej wadze to pozostaje chyba tylko ktm 690. Napisz jakim budżetem dysponujesz.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy


Postprzez karol111321 » 13/7/2014, 20:01

Budżet to 9000 wiec na duke 690 za mało. Chyba, że jakiś starszy duke. Motor głównie po mieście lub do jazdy na działke(40km).
karol111321
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13/7/2014, 13:53

Postprzez adam_tomasz » 13/7/2014, 20:23

taaaa 2 sezony po 2 tyś km to mega duże doświadczenie... fazer i hornet - za mocne i nie spełniają warunku 150 kg

do 150 kg lub w okolicach to raczej tylko klasa 500, czyli honda cb/cbf 500, kawasaki er5 czy suzuki gs 500

mój faworyt: honda cbf 500 (rocznik ok 2005-2006) - porządny motocykl o nowoczesnym wyglądzie i niezawodności jak jego poprzednik cb500, do tego dobre przyspieszenie i moment obrotowy przy stosunkowo niewielkim spalaniu
Instruktor nauki jazdy A,B - Poznańhttp://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
adam_tomasz
Moderator
 
Posty: 414
Dołączył(a): 15/4/2007, 14:20
Lokalizacja: Poznań

Postprzez jaroaro » 13/7/2014, 21:08

Sorry, przeoczyłem budżet w temacie. Jak już mi mówisz że Hornet nie waży 150kg to może lepiej sprawdź ile waży cbf 500 ; ) Tak swoją drogą nie popadajmy w paranoje żeby każdemu wciskać motocykl klasy 500. Może suzuki SV 650
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez adam_tomasz » 13/7/2014, 22:28

CBF 500 ok 180 kg, czyli o ok 10 kg mniej od horneta ale napisałem jeszcze, że przy doświadczeniu karola jest to za mocny motocykl i to jest główny powód odrzucenia tych sprzętów.
SV 650 z tym doświadczeniem ( nie 2 sezony, ale 2 sezony po 2 tyś czyli łącznie zaledwie 4 tyś km) to kiepski pomysł - po pierwsze silnik V2 który wymaga trochę lepszych umiejętności zwłaszcza operowania gazem oraz zmiany biegów - więc moim zdaniem odpada (kłania się charakterystyka silnika i kwestia przejechania się aby zobaczyć, że nie jest to motocykla dla każdego).
Popadanie w paranoje jest ale w inną stronę, polecając wszystkim początkującym motocykle które są zdecydowanie za mocne na ich umiejętności - a tych umiejętności zazwyczaj nie ma w ogóle.
500tka jest bardzo dobrym motocyklem - sam autor napisał, że chce słabszy motocykl aby nauczyć się lepiej jeździć. Poza tym fakt - czasami warto jeszcze poruszyć 250tki bo to od nich powinniśmy zazwyczaj propozycje dla początkujących ;)

Ewentualnie można poszukać czegoś ze słabszych 600tek jak ER6 czy XJ600 i nowsza XJ6 ale boje się, że może być problem ze znalezieniem ich w tym budżecie (poza xj600), ale wagowo również trochę już więcej.
Instruktor nauki jazdy A,B - Poznańhttp://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
adam_tomasz
Moderator
 
Posty: 414
Dołączył(a): 15/4/2007, 14:20
Lokalizacja: Poznań

Postprzez karol111321 » 14/7/2014, 08:12

Zależałoby mi też na wysokim siedzeniu. A starsze ktm duke?
karol111321
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13/7/2014, 13:53

Postprzez adam_tomasz » 14/7/2014, 09:00

Pytanie o jakiej pojemności mówisz i jakim mniej więcej roczniku, aczkolwiek nie wiem czy w ogóle patrzyłeś ale jak wpisałem na alledrogo 'ktm duke' to do tej kwoty nie ma w czym wybierać - czyli brak motocykli, więc raczej jest to średni pomysł. Kup coś co będzie trochę bardziej popularne aby nie było problemu z kupnem i potem z ewentualnymi naprawami.
Instruktor nauki jazdy A,B - Poznańhttp://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
adam_tomasz
Moderator
 
Posty: 414
Dołączył(a): 15/4/2007, 14:20
Lokalizacja: Poznań

Postprzez karol111321 » 14/7/2014, 09:02

Myślałem też o crossie na kołach supermoto ale nie wiem czy to dobry pomusł?
karol111321
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13/7/2014, 13:53

Postprzez Movi » 14/7/2014, 10:36

Na pewno supermoto będzie miało wysoko siedzisko.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez Invi » 14/7/2014, 11:40

adam_tomasz napisał(a):SV 650 z tym doświadczeniem ( nie 2 sezony, ale 2 sezony po 2 tyś czyli łącznie zaledwie 4 tyś km) to kiepski pomysł - po pierwsze silnik V2 który wymaga trochę lepszych umiejętności zwłaszcza operowania gazem oraz zmiany biegów - więc moim zdaniem odpada (kłania się charakterystyka silnika i kwestia przejechania się aby zobaczyć, że nie jest to motocykla dla każdego).



Hahahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ale pierdzielisz głupoty :D

Przejedź się SV, zamiast polegać na opiniach znafcóf :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez jasnoksieznik » 14/7/2014, 13:31

Wobec podanych wymagan bedzie ciezko cos znalezc. Sam piszesz:

Wiek,waga,wzrost:19,90,190


Wiec skad ta waga 150kg? Niestety, wieksze motocykle szosowe nie sa superlekkie. Z Twoimi "parametrami" nie powinienes miec problemu z ogarnieciem moto 200-250kg

To stawia przed Toba wlasnie 600tki - Hornety, Bandity, XJ-6, SV, ER-6 oraz jeszcze niewymienione BMW 650 GS (singiel), do ktorego mozesz wyrwac jeszcze wysoka kanape.

Dasz rade ujezdzic 600-650tke, jesli:
- miales kurs nauki jazdy, a nie nauki zdawania egzaminu
- masz styl jazdy dopasowany do umiejetnosci, nie motocykla
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium

Postprzez Kruszyciel » 16/7/2014, 15:55

Movi napisał(a):Na pewno supermoto będzie miało wysoko siedzisko.

Skoro ma 190cm wzrostu i jeździ yamahą xt600e nie mam pojęcia skąd mu do głowy wpadło to co napisał. Chociaż mogli by mu za to dać nagrodę odkrywcy roku. Nominujemy go?
Kruszyciel
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 3/6/2014, 18:56
Lokalizacja: Morąg

Postprzez lagiboy » 16/7/2014, 19:24

kurde no kawa ER6N albo Z750, Zetka ponad 100 rumaków ale do jeżdżenia spoko. Oba są spoko. Nie wiem ile Zetka pali ale na pewno więcej niż ERka. SV jak juz jeździł to da rade, manetka gazu nie działa on off w tym suzuki. kicnie raz jajcami o bak i się nauczy. GSa nawet nie patrz...
właśnie dopatrzyłem. Jakim cudem w wieku 19 masz A? zdążyłeś przed zmianami?
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez ///Michał » 17/7/2014, 12:27

Bandit 600 :D hornet 600 tylko, że jest sporo mocniejszy :D
///Michał18
///Michał
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 17/7/2014, 11:20
Lokalizacja: Zgierz



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr