Zobacz wÄ…tek - NSR czy CBR 125
NAS Analytics TAG

NSR czy CBR 125

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

NSR czy CBR 125

Postprzez mehiantus » 2/7/2014, 21:39

Witam,mam 15 lat 174 wzrostu 65 kg wagi.Chciałbym zdac na prawko A1 i przesiasc się na większe moto.Teraz śmigam simsonem.Moje pytanie brzmi który z tych moto wybrac?
Chcę jeszcze wiedziec czy ogarnę je pod względem prowadzenia,bo NSR czy CBR to nie simson :)

Pozdrawiam.
mehiantus
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2/7/2014, 21:31


Postprzez MarSen » 2/7/2014, 22:21

A CBR to nie NSR. Tutaj moc w NSR jest 2 razy większa niż w CBR (po odblokowaniu). To zależy w prawdzie jakie masz wymagania. NSR to 2T, remonty, spalanie a CBR z kolei to 4T i tutaj remonty są rzadkością, a spalanie to jakieś 3l/100km.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez mehiantus » 3/7/2014, 09:20

Co do spalania to mi jest obojętne czy spali te 6l z olejem czy te 3 bez.No tak NSR jest mocniejsza,ale czy poradziłbym sobie z nią przy swoich gabarytach i umiejętności jazdy z simsona?
Ja bym wolał tę NSR ze względu na wielkośc w porównaniu do CBR,teraz dużo rosnę więc się boje że na CBR za rok będe wyglądał jak na komarze.
mehiantus
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2/7/2014, 21:31

Postprzez miki1406 » 3/7/2014, 09:55

NSR - 2T - spora moc - agresywne oddawanie mocy - kultura pracy niska - awaryjność ponad przeciętną (ale i tak najlepiej wypada podług konkurencji)
CBR - 4T - mniejsza moc - spokojne oddawanie mocy - wysoka kultura pracy - niska awaryjność...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez mehiantus » 3/7/2014, 11:17

To znaczy,że przy moim doświadczeniu NSR będzie złym wyborem?
mehiantus
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2/7/2014, 21:31

Postprzez NOKIA4514 » 10/7/2014, 08:23

To znaczy że CBR pod wiatr będzie zdychać i Ciebie niektóre Simsony wyprzedzą a NSR zapewni Ci moc która powinna wystarczać na dłuższy czas. Koledzy wyżej nie wspomnieli chyba o gabarytach. CBRka jest baardzo malutka. NSR już jest prawie pełnowymiarowa co do ściga zwykłego. Polecam Ci NSR.
Avatar użytkownika
NOKIA4514
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/7/2014, 12:32

Postprzez Qapsel » 11/7/2014, 10:39

NSR wcale nie jest złym wyborem jak będziesz prawidłowo jeździł i myślał na drodze , nsr jest troche większym moto od cbr lecz jak tutaj wyżej cbr troche wyolbrzymił jego słabość 120 te poleci lecz wolniej dużo sie zbiera niz nsr zablokowana czy odblokowana , poza tym w cbr nie ma co odblokowywać , nsr wcale nie trzeba tak często remontować po prostu trzeba kupić dobry sprawny motocykl w którym nic nie trzeba robić posłuży kilka lat bez remontowania , jak już eksplatacja , pilnuj sie żebyś nie kupił z krzywą ramą bo bdz lipa i zeby nie była zatarta
Qapsel
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11

Postprzez NOKIA4514 » 11/7/2014, 21:27

Poza tym co kolega wyżej pisał to jeszcze silnik czy ogólnie nie zarżnięty. Jak odpala zwróć uwagę.
Avatar użytkownika
NOKIA4514
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/7/2014, 12:32

Postprzez SpeedyGonzales » 12/7/2014, 09:24

Qapsel napisał(a):po prostu trzeba kupić dobry sprawny motocykl w którym nic nie trzeba robić

Takie motocykle o których mówisz mają maks kilka lat, będzie bardzo trudno znaleźć coś, co nie będzie wymagało w danym sezonie wymiany np opony, łożysk itd. Przy stuncie bezproblemowa eksploatacja? Proszę Cię. Jak już to 2t, przynajmniej nie zatrze przy whellie, bo wątpię żeby do CBR 125 były stunt zestawy miski olejowej oraz smoka. A z tym Simsonem to nie przesądzajmy. Wpiszcie sobie wszyscy w YT 'WSK szrot team' lub 'WSK stunt team', wystarczy przeciętna sprawność fizyczna, determinacja i odpowiednio przygotowany sprzęt choćby tani i mały, by się udało.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Qapsel » 12/7/2014, 09:31

spokojnie kupisz nsr bez zaglądania do niej za odpowiednią cenę , a poza tym on nic o stuncie nie pisał ;]
Qapsel
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11

Postprzez NOKIA4514 » 12/7/2014, 11:50

Trudno znaleźć ale jest to wykonalne. Spośród młodzieży (bo większość 125 dosiadają młodsi) znajdzie się te 20% które naprawdę dba o moto, wkłada całą swoją kasę w to i dba aby wszystko było wymienione na czas. To od razu widać jak się przyjedzie moto oglądać. Pierwszy rzut oka wystarczy by stwierdzić że moto jest z dobrych rąk.
Avatar użytkownika
NOKIA4514
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/7/2014, 12:32

Postprzez AstoN007 » 12/7/2014, 12:00

Bierz NSR bo przesiadka na cbr szybko ci siÄ™ znudzi
AstoN007
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 22/3/2014, 20:15
Lokalizacja: ......................

Postprzez Qapsel » 12/7/2014, 16:42

nie wiem gdzie wy kupujecie te motocykle . teraz nsr porządna chodzi od 4 tysi + do 5 tysi mozna kupic elegancką i nic w niej nie robić
Qapsel
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11

Postprzez SpeedyGonzales » 12/7/2014, 19:22

Qapsel napisał(a):spokojnie kupisz nsr bez zaglądania do niej za odpowiednią cenę , a poza tym on nic o stuncie nie pisał ;]

Sory za spam, miałem napisać w temacie 'CBR czy NSR która do stuntu', nie ta karta. Ale jest niewiele motocykli, w których przez długi okres nic się nie wymienia.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez kuba210796 » 13/7/2014, 00:47

Przecież tych tematów było tysiące..
NSR - osiągi kosztem ekonomi i żywotności
CBR - bardziej pierdziawka mułowata, na plus ekonomi i wytrwałości.

I tym optymistycznym akcentem zamykam temat. :) W razie potrzeby otwarcia proszÄ™ priv. - MarSen
Avatar użytkownika
kuba210796
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê