135
kravec napisał(a):Glenroy- wiesz ile to 3.2 chla?
Nie myślałeś o sprawdzonym 2.4?
ZdajÄ™ sobie z tego sprawÄ™


mar111cin napisał(a):Co do 4WD - są galanty 4WD, wersja VR4 albo LEGNUM, do tego silnik biturbo minimum 280koników. W sprincie na 1/4 robi większość fabrycznych samochodów
O tej wersji wiem, 2.4 BiTurbo bodajże tam siedzi, ale jest druga kwestia, we wszystkich ogłoszeniach znalazłem dwie takie sztuki, obydwa z z kierą po prawej stronie. Zakładam, że koszty utrzymania takiego sprzętu osiągają kosmiczne kwoty, tym bardziej, że to na prawdę unikat.
mar111cin napisał(a):Natomiast teraz jeszcze kupiłem suzuki grand vitarę II 2.0 benzyna. auto ma napęd na 4koła i szczerze teraz żałuję, że nie jest w automacie - każde odpuszczenie gazu, to szarpanie budą, bo napędy zaczynają hamować - to ma prawdziwe 4WD stale załączone, jedynie co to można to jeszcze zblokować i zredukować - wtedy idzie jak czołg.
Jup, popieram, Quattro -w samochodach ze wzdłużnie ustawionym silnikiem- też ma stały napęd na 4 koła, ja mam już wersję na TorSenie w wersji B, czyli z automatyczną szperą, robi to robotę nieziemską, kolega ma legacy 2.5T, ostatniej zimy było kilka dni niezłych zamieci, a my postanowiliśmy się pobawić, przy starcie z miejsca moje 2.8 z Quattro szło łeb w łeb z jego, praktycznie 50KM mocniejszym subaru, później oczywiście moc zaczynała robić swoje, ale zamienialiśmy się na samochody, jak ja puszczałem sprzęgło i audi ciągnęło jak po sznurku, tak w legacym trzeba było mocno pilnować kierownicę bo ciągnął, fakt, ale woziło go po całym pasie. Kiedyś trafiłem na gościa w Lublinie, czerwoną Imprezą STI, i tak dla jaj spod świateł się zaczęliśmy bawić -3 w nocy i zamieć jak cholera


Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Glenroy napisał(a):Zdaję sobie z tego sprawę. Co lepsze, pomimo tych 3.2 pojemności i 260KM ta alfa wiele lepiej od 1.7TBi się nie zbiera
. Ale nie wiem czy TBi były w Q4 :/.
Niestety nie. Tak samo jak nie zrobili 2.0 jtdm w q4. A już najgorzej że nie wsadzili do 159 silnika który wchodził do Delty- 1.9 jtdm biturbo 190km (od ubiegłego roku jest w Insigni, ale z jakimś kiepskim 4WD bo w testach nie wypada najlepiej za to Deltę chwalą bardzo.. swoją drogą fajne autko).
A dobre 3.2 to było podobno w 156 GTA. To w 159 to już inny silnik mimo tej samej pojemności i mocy. Ten dostarczany był już przez GM.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
kravec napisał(a):Glenroy napisał(a):Zdaję sobie z tego sprawę. Co lepsze, pomimo tych 3.2 pojemności i 260KM ta alfa wiele lepiej od 1.7TBi się nie zbiera
. Ale nie wiem czy TBi były w Q4 :/.
Niestety nie. Tak samo jak nie zrobili 2.0 jtdm w q4. A już najgorzej że nie wsadzili do 159 silnika który wchodził do Delty- 1.9 jtdm biturbo 190km (od ubiegłego roku jest w Insigni, ale z jakimś kiepskim 4WD bo w testach nie wypada najlepiej za to Deltę chwalą bardzo.. swoją drogą fajne autko).
A dobre 3.2 to było podobno w 156 GTA. To w 159 to już inny silnik mimo tej samej pojemności i mocy. Ten dostarczany był już przez GM.
Jup. Kieyś Alfa miała jedne z najlepszych V6, nooo może oprócz wymysłu jakim był 2.0T. A ten 3.2 to chyba ta sama jednostka, która siedzi m.in. w Vectrach C. Niby nie jest problematyczne, ale...brata kolega miał brerę 3.2 i szczerze powiedziawszy to szału nie robi, z 2.0TFSi w A4 taka brera mogła by zacząć puchnąć. A co jest śmieszniejsze, silnik 3.6 w Superbie spala średnio dobre 2 litry mniej niż ten 3.2

Osobiście, jak nie lubię klekotów, tak czekam co pokaże 2.0BiTDI w nowym passku. Jeździłem najmocniejszym 3.0TDI w A4, 233KM bodajże, sprzęt wyrywa z butów, jakby nie quattro to miałem wrażenie, że przy wciśnięciu gazu podczas wyprzedzania, miał by chęć zerwać przyczepność, lawina niutonometrów po prostu, z tym że utrzymanie kosztuje n razy więcej niż mojego starego, poczciwego benzyniaka

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Te wszystkie auta majÄ… tylko jednÄ… wadÄ™
eksploatacja droga jak cholera i to zaczynając od spalania, po wymyślne części kończąc xD
Galant był 2.5 V6 biturbo. Fakt wszystkie z kierownicą po prawej, ale robili przeróbki na lewą stronę. W galancie był bardzo mocno zaawansowany napęd, kiedyś gdzieś miałem rysunki w przekroju jak to wyglądało. Podobno to działało tak, że wychwytywało przyczepność kół i jak np. jedno koło stało na asfalcie, a 3 na śniegu, to moc była dawana na to jedno koło. Czyli zawsze moc miały koła o największej w danej chwili przyczepności.

Galant był 2.5 V6 biturbo. Fakt wszystkie z kierownicą po prawej, ale robili przeróbki na lewą stronę. W galancie był bardzo mocno zaawansowany napęd, kiedyś gdzieś miałem rysunki w przekroju jak to wyglądało. Podobno to działało tak, że wychwytywało przyczepność kół i jak np. jedno koło stało na asfalcie, a 3 na śniegu, to moc była dawana na to jedno koło. Czyli zawsze moc miały koła o największej w danej chwili przyczepności.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
mar111cin napisał(a): Podobno to działało tak, że wychwytywało przyczepność kół i jak np. jedno koło stało na asfalcie, a 3 na śniegu, to moc była dawana na to jedno koło. Czyli zawsze moc miały koła o największej w danej chwili przyczepności.
Na takiej samej zasadzie działa właśnie torsen w quattro, z tym, że torsen rozdziela moment pomiędzy osiami, ja mam już torsena B z automatyczną szperą tylnego mostu, więc w razie utraty przyczepności więcej momentu przekazywane jest zawsze na oś o większej przyczepności, a że most z tyłu ma szperę i tak zawsze przynajmniej tył ciągnie zawsze na oba koła. Mitsubishi, nie wiem jak w tym galancie, ale w Lancerach EVO ma konstrukcję opartą na quattro audi, też na mechanizmie torsen, z tym że ma dodatkowo ma elektronikę centralnego dyferencjału. Q 4 w alfach to też podobna konstrukcja, tyle, że zamiast elektronicznego centralnego dyfra siedzi drugi torsen, dlatego siedzi tylko w tych najmocniejszych silnikach, bo utrata mocy na napędzie jest kosmiczna, ale za to sam napęd rządzi

Ogólnie nie było jeszcze zaspy, z której bym nie wyjechał o własnych siłach, a w jednym przypadku musiałem wychodzić przez okno




Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Kaai napisał(a):spora różnica jest w quattro w spalaniu? ten litr gdzieś?
a jak to z xdrivem w bmw, też podobnie do audicowego zbiera 1l więcej?
Zależy który napęd, bo w audi jest różnica, jeżeli silnik jest wzdłużnie, napęd masz na torsenie, spięty na stałe, jeżeli jest poprzecznie to tył jest dołączany na sprzęgle haldex. Różnica pomiędzy ośką a stałym napędem można ten litr policzyć, nawet nie cały. Co do quattro na haldexie, czyli TT, A3, wszelakie golfy etc gdzie silniki siedzą poprzecznie, tak samo jak z xdrive, nie jest to stały napęd, i druga oś dołączana jest "w razie coś" i w zasadzie spalanie jest praktycznie bez różnicy, bo w normalnych warunkach napędzana jest tylko jedna oś

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Glenroy napisał(a):Niemcy pokazali Brazylii Blitzkrieg
ja określiłbym raczej jako wykonanie wyroku przed wschodem słońca

za to wczoraj Holendrzy mnie nie rozczarowali.
sześciu ludzi na obronie i bez szans na wymuszanie aktorstwem.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Glenroy, szczerze za bardzo się tym wcześniej nie interesowałem nawet zbytnio jak to działa
widzialem tylko skomplikowanie tego układu w legnumach i VR4, że napędem steruje elektronika.
z 4WD jest ten problem, że jeździ jak żaden inny, ale hamuje jak każdy inny xD

z 4WD jest ten problem, że jeździ jak żaden inny, ale hamuje jak każdy inny xD
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
madcap napisał(a):Glenroy napisał(a):Niemcy pokazali Brazylii Blitzkrieg
ja określiłbym raczej jako wykonanie wyroku przed wschodem słońca
za to wczoraj Holendrzy mnie nie rozczarowali.
sześciu ludzi na obronie i bez szans na wymuszanie aktorstwem.
Wczoraj już się zmuszałem, żeby do końca ten mecz obejrzeć, w ogóle bezpłciowy, Holendrzy nieprzytomni, kopali byle kopnąć, byle dalej, na początku te 15 min jeszcze jakoś to wyglądało, ale reszta meczu prosiła się o litość. Ale oceniając całe spotkanie, Argentyna bardziej zasłużyła na wygraną bo trochę więcej życia w nich było mimo wszystko.
Ale mam nadzieję, że Argentyna dostanie potężny wpier..ol w finale :].
mar111cin napisał(a):Glenroy, szczerze za bardzo się tym wcześniej nie interesowałem nawet zbytnio jak to działawidzialem tylko skomplikowanie tego układu w legnumach i VR4, że napędem steruje elektronika.
z 4WD jest ten problem, że jeździ jak żaden inny, ale hamuje jak każdy inny xD
Ot co, jeździ jak żaden, hamuje jak cała reszta, najgorsze jest to, że wiele osób jakoś nie może sobie tego faktu wbić do głowy

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Glenroy napisał(a):Ot co, jeździ jak żaden, hamuje jak cała reszta, najgorsze jest to, że wiele osób jakoś nie może sobie tego faktu wbić do głowy
Jak w autach po chipie.. but lepszy ale heble te same zostajÄ…..
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Glenroy ja na szczęście też jeszcze nigdy nie miałem problemu zimą. Zawsze Escorcik docierał do punktu docelowego, nawet w terenie.
mar111cin jak czołg, to idzie Maverick 2,7TD, chociaż i tak, rzadko które seryjne auto daje radę wjechać tam gdzie Niva.
mar111cin jak czołg, to idzie Maverick 2,7TD, chociaż i tak, rzadko które seryjne auto daje radę wjechać tam gdzie Niva.
-
Angler - Bywalec
- Posty: 907
- Dołączył(a): 7/8/2012, 09:58
- Lokalizacja: Rawicz
https://www.youtube.com/watch?v=cEjA-YLwATg
tak myślałem, że gość ma głupie podejście (ktoś kupuje sporta i jeździ w podkoszulku, dla niego to jest ok).
potem zobaczyłem na fb, ze gosć ma cbr f4 i jeździ w bluze i jeansach, więc spoko
tak myślałem, że gość ma głupie podejście (ktoś kupuje sporta i jeździ w podkoszulku, dla niego to jest ok).
potem zobaczyłem na fb, ze gosć ma cbr f4 i jeździ w bluze i jeansach, więc spoko

white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Angler napisał(a):Glenroy ja na szczęście też jeszcze nigdy nie miałem problemu zimą. Zawsze Escorcik docierał do punktu docelowego, nawet w terenie.
mar111cin jak czołg, to idzie Maverick 2,7TD, chociaż i tak, rzadko które seryjne auto daje radę wjechać tam gdzie Niva.
Ja tak na prawdę problemy mam zawsze na swoje własne życzenie, bo co? Ja nie dam rady?


Co do terenówek, Nivy nic nie pokona, zero elektroniki, kosztuje grosze, każdą naprawę można przeprowadzić przy użyciu młotka, prosta jak budowa cepa, ale w terenie idzie jak czołg. A z takich bardziej cywilizowanych pojazdów, kolega jeździ subaru foresterem, kiedyś pojechałem z nim taką błotnistą jesienią do lasu, akurat się offroadowscy bawili, czego nie zapomnę, to zabrzechtanego w błocie land rovera discovery i gości we wszelakiej maści jeepach, fronterach, patrolach, hiluxach, którzy stali na brzegu i myśleli jak toto wyrwać. Co zrobił kumpel? Przejechał po tym bagnie obok LR i zagrzebany po mosty, jeszcze na lince kinetycznej wyszarpał LR z tego bagna, gości normalnie mało nie poskręcało, że takie fury potopili, a byle forester ich jak szmaty stamtąd wytargał


\Kaai napisał(a):https://www.youtube.com/watch?v=cEjA-YLwATg
tak myślałem, że gość ma głupie podejście (ktoś kupuje sporta i jeździ w podkoszulku, dla niego to jest ok).
potem zobaczyłem na fb, ze gosć ma cbr f4 i jeździ w bluze i jeansach, więc spoko
Włączyłem, usłyszałem pierwsze 3 słowa, uszy zaczęły mi krwawić i wyłączyłem

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
oj tam.
najlepszą terenówką jest ciągnik rolniczy.
najlepszą terenówką jest ciągnik rolniczy.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Widzieli? S1000RR za 12 patyków
http://allegro.pl/bmw-s1000rr-i4414799832.html (otwórz link)
Tym od Paypala to się jeszcze nie znudziło?
.

http://allegro.pl/bmw-s1000rr-i4414799832.html (otwórz link)
Tym od Paypala to się jeszcze nie znudziło?

Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 809&type=1
skąd wiedziałem, że do takiego opisu będzie er łan?
dobrze że chociaż do AGV jest kombiak
skąd wiedziałem, że do takiego opisu będzie er łan?
dobrze że chociaż do AGV jest kombiak
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości