Honda CB 600 hornet
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Honda CB 600 hornet
Witam. Zwracam sie z pytaniem do osób znających się na mechanice motocyklowej. W jaki sposób i ile kosztuje zdławienie w/w motocykla do mocy ograniczanej prawkiem A2 i czy jest sens przeprowadzenia takiej operacji? Mam dylemat miedzy cb 500 i cb 600 ale zdecydowanie druga maszyna bardziej mi sie podoba i stad bierze sie pytanie. Bo patrzac na mase hornetki (ok 180kg) mysle ze nie bedzie problemu z moca(bedzie podobna do cb 500)
- Mariusz9311
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 21/6/2014, 20:25
gra nie warta świeczki IMHO. Po pierwsze musisz znaleźć kogoś kto to zrobi, po drugie generuje to niepotrzebne dodatkowe koszty - za tą kasę co wsadzisz w blokowanie i odblokowanie spokojnie zrobisz prawko A. Po trzecie lepiej jeździć cebulą z pełną mocą niż hornetem z depresją. I jest tylko jeden hornet, który nada się do kastrowania, 94 konna jednostka 70KW jak w pysk strzelił. reszta hornetów prawnie nie nadaje się do blokowania. Jak Ci się chce to nikt Ci nie zabroni. Mam tylko wrażenie, że zablokowany hornet będzie bardziej mułowaty niż cebula. No i same koszty utrzymania dla szerszenia są wyższe.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
A jeśli chodzi o cebuje i gs 500, jest masa różnych opinii i moto wypadają bardzo podobnie, tyle że zastanawiam się czy gs nie będąc chłodzony cieczą nie zagrzeje mi się na dłuższej trasie( powiedzmy troche powyzej 300km)
- Mariusz9311
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 21/6/2014, 20:25
nie zagrzeje się, pęd powietrza go ochłodzi, prędzej zagrzeje Ci się jak będziesz stał. jeśli zastanawiasz się na wyborem między CB a GS to jeśli znajdziesz CB mieszczącą się na A2 brałbym CB bez zastanowienia. Jeździ o niebo lepiej od GSa.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
zastanawiam się też nad amorami tylnymi bo nie bede jezdzil sam, do tego zapewne dojdzie troszke bagazu i nie chcialbym zeby tylne zawieszenie dobijalo co chwile.
- Mariusz9311
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 21/6/2014, 20:25
CB jednak lepsza... W latach świetności, utarło się, że jeśli nie stać cię na CB to kupuj GS'a
Miałem cebule i nie miałem szansy nic przy niej robić... Serwis podstawowy, olej + filtry i dzida
Miałem cebule i nie miałem szansy nic przy niej robić... Serwis podstawowy, olej + filtry i dzida
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Czyli mowicie ze nie będzie problemów z tylnym zawieszeniem w przypadku 2 osob i bagazu sredniej wielkosci?
- Mariusz9311
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 21/6/2014, 20:25
Hmm a wiecei moze w jakis psoob najczesciej sa blokowane motocykle kupowane w niemczech na fabrycznej blokadzie 25KW?
- Mariusz9311
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 21/6/2014, 20:25
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 23 gości