11123
kravec napisał(a):Kaai to tylko i wyłącznie czerwone. Najszybsze..
kurde, myslalem ze czarne.
w takim razie:
sprzedam czarna cbr f3 pc31a, czarnego sharka s900, czarne rekawice sp1, czarny kombiak sp1 2pc i czarne smx-5,
ewentualnie zamienie na czerwone! (priv)

ja na pompy sie pisze jak cos:D
co do jezdzeznia w klapkach to u mnie znajomi chyba mysla ze kombi to na chlodne dni, a jak cieplo to krotkie spodenki, bo przeciez na scigaczach tak w miastach jezdza.
no jezdza, idioci, ale co poradzic?
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Nic się nie poradzi. Większość jest takich co kupują sprzęty za ponad 20/30 kafli i jeżdżą w K3 i zwykłych jeansach, bez rękawiczek. Nie wytłumaczysz matołom.
A co do gipsowych itd. Codziennie muszę coś z tym robić. Nie wchodziłem w te linki więc nie jestem pewny czy to reklama czy nie coś innego. Coś możemy z tym pomyśleć. Na razie proszę was wszystkich- jeśli widzicie coś nowego- walcie zgłoszenia (będzie nam łatwiej to wychwycić).
A co do gipsowych itd. Codziennie muszę coś z tym robić. Nie wchodziłem w te linki więc nie jestem pewny czy to reklama czy nie coś innego. Coś możemy z tym pomyśleć. Na razie proszę was wszystkich- jeśli widzicie coś nowego- walcie zgłoszenia (będzie nam łatwiej to wychwycić).
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
kurde pieprzony tour de france, poblokowali mi najlepsze winkle, już wczoraj zaczęli się zjeżdżać pedałowcy, jeżdżą środkiem drogi, niektórzy to jeżdżą szczególnie pod górkę zygzakiem bo im siły nie starcza, albo się zatrzyma na apeksie zakrętu, aż mnie korci żeby któremuś z dyni wykorbić albo użyć osłon w rękawicach...
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
mar111cin napisał(a):W sumie to dawno żadnej fajnej akcji na forum nie było, tak że trollowanie tych od pomp i płyt gipsowych to była by dobra rzecz
No mówię, ja jestem za ale nie mamy już do nich kontaktu bo temat wsiąkł
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
-
ASR1927 - Moderator
- Posty: 1711
- Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
- Lokalizacja: Wałbrzych
nurtuje mnie od kilku nocy problem z nawigacją. na razie używam słuchawek podpiętych do telefonu ale czasami muszę zrobić nawrotkę, albo wskazówka jest nie do końca zrozumiała i wtedy tęsknię do wyświetlacza co mi pokaże na mapie. Pytanie jest czy warto bawić się w uchwyty, osłony wodoodporne do telefonu i gniazda zapalniczek? czy lepiej kupić dedykowaną nawigację motocyklową? Cena za nawigacje to ok 1,5k, za porządny zestaw do telefonu z kablami, bezpiecznikiem, wyłącznikiem, obudową i uchwytem to 250 zł. jadąc dalej chciałbym móc podładować telefon a z drugiej strony nie lubię jak jest nasrane kabelków, wtyczek i innych dupereli. Montując zasilanie do nawigacji pozbawiam się ładowania telefonu a montując gniazdo zapalniczki muszę zamontować jeszcze jeden dodatkowy uchwyt. Im dłużej o tym myślę tym bardziej mnie kurwica strzela. Jak wy to ogarnęliście?
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
no tyle, że myk jest taki, że w promieniu do 100 mil mogę jeździć na pałę, i wrócę sobie po stronach świata, problem pojawia się gdy jestem w dużym mieście przez które mam przejechać, lub kręcę się po wiochach gdzie nie ma oznakowania. No i ostatnia rzecz wybieram się w trasę i wiem, że jest takie coś jak mapa ale jestem wygodny i nie chce stawać jak się pogubię, co więcej lubię wspomagać się w drodze nawigacją bo jest po prostu szybciej. Mam życzenie w tym roku pod koniec lata przelecieć 2000km w jedną stronę do Polski. jechałem raz i Antwerpia jest pojebana, nie chciałbym niepotrzebnie zbaczać z kursu bo nie jadę na wycieczkę krajoznawczą, nie tym razem.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
lagiboy napisał(a):no tyle, że myk jest taki, że w promieniu do 100 mil mogę jeździć na pałę, i wrócę sobie po stronach świata, problem pojawia się gdy jestem w dużym mieście przez które mam przejechać, lub kręcę się po wiochach gdzie nie ma oznakowania. No i ostatnia rzecz wybieram się w trasę i wiem, że jest takie coś jak mapa ale jestem wygodny i nie chce stawać jak się pogubię, co więcej lubię wspomagać się w drodze nawigacją bo jest po prostu szybciej. Mam życzenie w tym roku pod koniec lata przelecieć 2000km w jedną stronę do Polski. jechałem raz i Antwerpia jest pojebana, nie chciałbym niepotrzebnie zbaczać z kursu bo nie jadę na wycieczkę krajoznawczą, nie tym razem.
Antwerpia? bez urazy ale musisz byc szczególnie uzdolniony do gubienia drogi.
Jakbys nie kombinował, to wyjedziesz na obwodnicę.
Gdybyś to napisał o Paryżu albo o Basel, to zrozumiałbym.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
nie chodzi mi o przejazd przez centrum Antwerpii tylko o zjazd z obwodnicy, zresztą takich punktów gdzie można się zamieszać na trasie jest więcej. Dla mnie Sheffield jest proste bo znam większość uliczek, bus pasów po których można jeździć ale tylko dlatego, że mieszkam w tym mieście, niektórzy dostają mandaty bo omyłkowo najechali na bus pass. Chodzi mi tylko i wyłącznie o to żeby mnie coś jak downa przeprowadziło za rączkę. 14 godzin jazdy to i tak dużo, a każdy źle wybrany zjazd jeszcze dorzuci co nieco. Może nie będzie problemu w ogóle ale wolę być przygotowany na ewentualności i wykluczyć to co się da przed startem, bo chciałbym to przelecieć w jeden dzień.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
kup porządne navi np Beckera i będziesz miał spokój.
a jak masz problemy, to grzej na Harwich, stamtąd promem do Hoek van Holland, dalej na Utrecht i prosto do Polski. Ominiesz krainę miliona rond przy okazji oraz wiecznie zatkane Dover i Calais.
a jak masz problemy, to grzej na Harwich, stamtąd promem do Hoek van Holland, dalej na Utrecht i prosto do Polski. Ominiesz krainę miliona rond przy okazji oraz wiecznie zatkane Dover i Calais.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
JA sie jeszcze nigdy nie zgubiłem bo jak jadę gdzieś dalej to biorę navigacje 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Pany zna się ktoś na Car-audio?
Naszło mnie na dłubanie w ori nagłośnieniu (po 19 latach ma już dość
) i potrzebuję kilku rad dotyczących dobrania wzmacniacza/wzmacniaczy do głośników.
Za pomoc wysyłam czteropak kurierem
Naszło mnie na dłubanie w ori nagłośnieniu (po 19 latach ma już dość

Za pomoc wysyłam czteropak kurierem

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Jestem w trakcie wygłuszania miejsc na głośniki matą bitumiczną. E34 ma głośniki w nogach i dookoła blachy dziurawe jak sito (pracuję nad tym), wiem że w tym miejscu nigdy nie będzie idealnego dźwięku ale tandetne panele w drzwi odpadają. Tył jest w suficie więc też lipa ale kombi tak miały. Chcę po prostu uzyskać w miarę dobry efekt nie naruszając oryginalnego wyglądu wnętrza, sub już udało się spasować żeby nie zabierał miejsca w bagażniku 

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości