przez danielvlv » 3/7/2014, 19:16
Polecam Thundercat, ekonomiczna spala mi 4,2 - 4,9 na sto, na zbiorniku robie do 400 km, pieknie brzmi, wygodna - duza miekka kanapa, w pelni regulowane zawieszenie tyl i przod, bardzo efektowna, robi wrazenie swoimi wymiarami, CBR wygada przy niej jak pocket bike, a mimo to nie mam problemow z manewrowaniem mimo ze mam 173 cm wzrostu tylko. Bez problemu da sie zejsc na kolano, rama, pozycja i kat glowki ramy przystosowane do jady po torze, duzy schowke pod kanapa, jest miejsce na 1,5 litrowa butelke, totalnie niezawodna, moja ma 57 tys km i dziala perfekcyjnie, najlepsze hamulce w klasie - i dentyczne z pierwsza R1 i R6. Wygrywala we wszystkich testachhelmet holder - przypinasz kask za uchwyt i zamykasz na kluczyk, kreci sie do 13,2 tys obr, od 10 tys przyspieszenie wyrywa rece z kierownicy. Yamaha ma fajny patent, ze kontrolka oleju swieci sie jak jest niski stan, a nie dopiero kiedy nie ma juz go w ogole.
YZF 600R Thundercat, 97'