[Aktualności] Kawasaki pracuje nad...
Posty: 14
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Kawasaki pracuje nad...
Dyskusja na temat: Kawasaki pracuje nad czterocylindrowym silnikiem 250cc
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki pracuje nad czterocylindrowym silnikiem 250cc
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki pracuje nad czterocylindrowym silnikiem 250cc
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tylko SINGLE!
Dzika, nieokiełznana moc (tak, tak... w 250ccm też!) i ten odgłos... osobiście uważam, że pod względem odgłosu z singlem może konkurować tylko V2!<br><hr>Tomasz
Dzika, nieokiełznana moc (tak, tak... w 250ccm też!) i ten odgłos... osobiście uważam, że pod względem odgłosu z singlem może konkurować tylko V2!<br><hr>Tomasz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czterocylindrowym 4T 250cm3! Zawsze marzyłem o motocyklu z takim silnikiem. Ten dźwięk jest przepiękny.<br><hr>MarSen
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja bym chciał Ninję 300 z trzycylindrowym silnikiem:)
A tak w ogóle, to czy nie lepiej i taniej dla Kawasaki wyszłoby wsadzenie nieskastrowanego silnika z Ninjy 250 (czyli mającego tak jak w starych, gaźnikowych 250tkach od 40 do 45KM) do ramy ze sportowego zxr250? Więcej mocy w dole.<br><hr>Brekekeks
A tak w ogóle, to czy nie lepiej i taniej dla Kawasaki wyszłoby wsadzenie nieskastrowanego silnika z Ninjy 250 (czyli mającego tak jak w starych, gaźnikowych 250tkach od 40 do 45KM) do ramy ze sportowego zxr250? Więcej mocy w dole.<br><hr>Brekekeks
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Singiel dla 250cc wystarczy. Proste rozwiązanie = tanie rozwiązanie. Po co komplikować. <br><hr>Jan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jednocylindrowym lub czterocylindrowym. Jedno za BRAAAAP, cztero za ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ! <br><hr>xtz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nic nie może się równac z gładką pracą japońskiej rzędowej czwórki.Mam Kawę o poj. 1043cm3 i ten silnik to kultura sama w sobie.Każdy jednak woli co innego.Taka 250 w czwórce to fajny pomysł.<br><hr>left 4 dead
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a mnie wkurza ten posrany jednocylindrowiec który szarpie moim moto, nie rozumie czemu od razu 4 gary tam nie trafiły albo ze 2. Jak zwykle ekonomia a nie funnnn z jazdy.<br><hr>hhogas
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Im coś prostsze tym lepsze.Niemniej wiele zależy od tego jaki nowy silnik będzie miał moment obrotowy bo gigantycznych szybkości spodziewać się po 250 nie można. Jeśli jednostka będzie typowa i szybkoobrotowa to nie będzie ani przyspieszenia na dole ani szybkości na górze obrotów. Może więc rozsądniejszym było by wyprodukowanie np widlastej dwójki o dużym skoku tłoka dającej znaczny przyrost mocy od samego dołu przy niższych obrotach. Tego typu maszyna była by lżejsza i zrywniejsza i mimo że na długiej prostej nie miała by rekordowych siągów to w mieście mogła by być rewelacyjna...<br><hr>marian65
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chyba sie uderzyłeś mocno w czoło? Jak ktoś projektuje motocykl sportowy to nie z myślą o dobrym dole i jeździe nim po mieście tylko o jak najlepszym przystosowaniu motocykla na tor! Kup sobie chopperka 250 to spełni twoje wymagania... Swoją drogą gratki dla Kawasaki że chcą powrócić do legendarnej ZXR 250 <br><hr>Black-GhostKomentatorzy napisał(a):Im coś prostsze tym lepsze.Niemniej wiele zależy od tego jaki nowy silnik będzie miał moment obrotowy bo gigantycznych szybkości spodziewać się po 250 nie można. Jeśli jednostka będzie typowa i szybkoobrotowa to nie będzie ani przyspieszenia na dole ani szybkości na górze obrotów. Może więc rozsądniejszym było by wyprodukowanie np widlastej dwójki o dużym skoku tłoka dającej znaczny przyrost mocy od samego dołu przy niższych obrotach. Tego typu maszyna była by lżejsza i zrywniejsza i mimo że na długiej prostej nie miała by rekordowych siągów to w mieście mogła by być rewelacyjna...<br><hr>marian65<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolego ja już dawno wyrosłem z tej pojemności więc nie kupię, niemniej wiem że po torach lata tylko niewielki procent wyprodukowanych ścigów. Z pewnością po ćwiartkę sięgną początkujący motocykliści oraz sknery by nią latać po mieście z uwagi na niewielkie spalanie. <br><hr>marian65Komentatorzy napisał(a):Im coś prostsze tym lepsze.Niemniej wiele zależy od tego jaki nowy silnik będzie miał moment obrotowy bo gigantycznych szybkości spodziewać się po 250 nie można. Jeśli jednostka będzie typowa i szybkoobrotowa to nie będzie ani przyspieszenia na dole ani szybkości na górze obrotów. Może więc rozsądniejszym było by wyprodukowanie np widlastej dwójki o dużym skoku tłoka dającej znaczny przyrost mocy od samego dołu przy niższych obrotach. Tego typu maszyna była by lżejsza i zrywniejsza i mimo że na długiej prostej nie miała by rekordowych siągów to w mieście mogła by być rewelacyjna...<br><hr>marian65<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba sie uderzyłeś mocno w czoło? Jak ktoś projektuje motocykl sportowy to nie z myślą o dobrym dole i jeździe nim po mieście tylko o jak najlepszym przystosowaniu motocykla na tor! Kup sobie chopperka 250 to spełni twoje wymagania... Swoją drogą gratki dla Kawasaki że chcą powrócić do legendarnej ZXR 250 <br><hr>Black-Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości