Zobacz wątek - Odchylająca się pokrywa po wciśnięciu sprzęgła i....
NAS Analytics TAG

Odchylająca się pokrywa po wciśnięciu sprzęgła i....

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Odchylająca się pokrywa po wciśnięciu sprzęgła i....

Postprzez Vense » 21/6/2014, 21:03

Witam. mam taki problem otóż po wciśnięciu klamki sprzęgła do końca pokrywa na dole przy biegach wybrzusza się od reszty obudowy w sensie "odchodzi" tak jak by były poluzowane śruby. Nawet po dociśnięciu pokrywy, która po NIE wciśnięciu sprzęgła DOLEGA, odchodzi , gdy dociskam klamkę sprzęgła , a drugą ręka dociskam pokrywę.

dodaję zdjęcie na którym czerwonym kołem oznaczyłem miejsce , gdzie występuje "usterka"
na zielono zaznaczyłem kawałek silnika ( nie wiem dlaczego :) )

http://images.tinypic.pl/i/00543/ntu111ope77m.jpg

I Drugie pytanie. Jaki model silnika jest wsadzony do Suzuki Bandit GSF 600 z 2000r? Potrzebuje kupić uszczelki ponieważ planuję rozkręcić pokrywę i sprawdzić czy kosz sprzęgła się poluzował, a nie mam pojęcia co mechanikowi powiedzieć, a jak dam mu model silnika to myślę, że szybciej się zorientuje jakie uszczelki są do tego potrzebne...

Pierwszy problem tyczy się także motocykla w drugim pytaniu.
Suzuki Bandit GSF 600N 2000r
Vense
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/6/2014, 20:30


Postprzez melvin » 22/6/2014, 11:35

A zdejmowałeś tę pokrywę? sprawdź czy nie są pomylone śruby pokrywy bo są różnych długości. Jakby ci się odkręcił kosz to narobiłby tyle szkód że od razu byś wiedział że to to, poza tym sprzęgło jest z prawej strony, a z lewej wchodzi tylko popychacz.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez SpeedyGonzales » 22/6/2014, 13:21

Próbowałeś to dokręcić? Być może masz gwint obrobiony, albo jak Melvin wspomniał ktoś dał (nie wiem czy Ty, czy poprzedni właściciel) ciut za długie śruby i dekiel nie dochodzi do silnika.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Vense » 26/6/2014, 11:30

Powodem były niedokręcone WSZYSTKIE śruby, hehe. Najwidoczniej wcześniej nie zwróciłem uwagi z myślą, że wszystko jest ok.

aż głupio pisać co było powodem usterki :lol:
Suzuki Bandit GSF 600N 2000r
Vense
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/6/2014, 20:30

Postprzez miki1406 » 26/6/2014, 12:33

Vense napisał(a):(...)aż głupio pisać co było powodem usterki :lol:


fakt :lol:
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez vardana » 29/6/2014, 13:39

Normalna sprawa jak sie skręca na starej uszczelce ;) Trzeba sobie potem zmyślnie dokręcić, i dosyć mocno.
Yamaha FZR 1000
vardana
Świeżak
 
Posty: 113
Dołączył(a): 31/3/2014, 20:32
Lokalizacja: Warszawa - bielany

Postprzez melvin » 29/6/2014, 15:50

może cię zaskoczę ale pod deklem zębatki zdawczej który się odchylał nie ma żadnej uszczelki...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez miki1406 » 1/7/2014, 13:09

Jaka uszczelka... Tam nie ma co uszczelniać...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr