Skuter 50/80 - Pomocy.
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Skuter 50/80 - Pomocy.
Witam jestem posiadaczem Zippa GP500 od dwoch lat, mam go od nowosci.. Osiagi nie sa zadowalajace i planuje zrobic tuning, mam do dyspozyzji ok.1500 zl.
Znalazlem takie czesci:
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4220796464
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4280334136
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4225380530
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4261578008
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4273173609
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4251485432
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4282240327
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4294015459
Potrzebuje jeszcze jakiegos dobrego gaznika 19mm- dajcie linki.
Dobrze dobralem czesci? Jak ktos juz przeprowadzal takie cis to prosze o pomoc
Znalazlem takie czesci:
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4220796464
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4280334136
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4225380530
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4261578008
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4273173609
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4251485432
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4282240327
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4294015459
Potrzebuje jeszcze jakiegos dobrego gaznika 19mm- dajcie linki.
Dobrze dobralem czesci? Jak ktos juz przeprowadzal takie cis to prosze o pomoc
- barttek98
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 19/4/2014, 10:32
- Lokalizacja: Żyrardów
szczerze - szkdoa kasy na połowe rzeczy wymienionych wyzej....
pasek za ponad stówe ? sprzegło ? szkoda kasy...
na twoim miejscu zrobił bym jedna z dwóch rzeczy
1) wsadził maksymalnie sportowy wydech, plus zestaw tłok cylinder głowica wszystko nowe o zwiększonej pojemnosci tam chyba 70tka wejdzie czy nawet 90tka, wydasz na to z 200 zł plus ten wydech, plus korekta gaźnika - mozna tez gaxnik wymienic ale nie wiele to da. bedzie zauwazalnie mocniejszy i elastyczniejszy ale cudów nie oczekuj
2) opcja druga, sprzedaj, dołóz te 1500 zł i kup sobie cos markowego w 2T bedzie bez zadnego tuningu 2X zrywniejsze i mocniejsze, a za reszte która ci zostanie bedziesz miał na dodatkową ilosc wahy którą ci spali na kilka sezonów ;P
wsadzanie całego 1500 zł w ten silnik to totalny bezsens, bo po 1) osiągów nie zwiększysz tak bardzo bo nadal wsadzasz chinskie częsci, to dwa że wyzyłowany chinski silnik bedzie sie sypał duzo szybciej niz fabryczny
pasek za ponad stówe ? sprzegło ? szkoda kasy...
na twoim miejscu zrobił bym jedna z dwóch rzeczy
1) wsadził maksymalnie sportowy wydech, plus zestaw tłok cylinder głowica wszystko nowe o zwiększonej pojemnosci tam chyba 70tka wejdzie czy nawet 90tka, wydasz na to z 200 zł plus ten wydech, plus korekta gaźnika - mozna tez gaxnik wymienic ale nie wiele to da. bedzie zauwazalnie mocniejszy i elastyczniejszy ale cudów nie oczekuj
2) opcja druga, sprzedaj, dołóz te 1500 zł i kup sobie cos markowego w 2T bedzie bez zadnego tuningu 2X zrywniejsze i mocniejsze, a za reszte która ci zostanie bedziesz miał na dodatkową ilosc wahy którą ci spali na kilka sezonów ;P
wsadzanie całego 1500 zł w ten silnik to totalny bezsens, bo po 1) osiągów nie zwiększysz tak bardzo bo nadal wsadzasz chinskie częsci, to dwa że wyzyłowany chinski silnik bedzie sie sypał duzo szybciej niz fabryczny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Przy zwiększeniu pojemności trzeba przerejestrować motorower na motocykl, zmienić ubezpieczenie i co najważniejsze posiadać prawo jazdy. Zdajesz sobie z tego sprawę prawda? Jak zmienisz pojemność a nie przerejstrujesz to jeździsz na własną odpowiedzialność - ubezpieczenie podczas jakiejkolwiek kolizji masz nie ważne, zawsze jest Twoja wina (chyba, że masz uprawnienia na większe moto, ale wtedy nie bawiłbyś się raczej w zmianę pojemności tylko od razu kupił coś większego). Poleciłbym raczej tak jak henio: Sprzedać, dołożyć, kupić coś na AM6. Jeśli jednak dalej chcesz się w to bawić to: Tłumik nic Ci nie zmieni. Jedynie dźwięk, a jak dla mnie 150zł się nie opłaca wydawać, żeby jedynie minimalnie go poprawić. Cylinder - spoko. Wariator - praktycznie nic nie zmieni w porównaniu do serii. Sprzęgło, które podałeś, jest do Minarelli, a nie do 139QMB i też nie opłaca się go wymieniać w 4T chinolu. Dzwon - to samo. Filtr - zmieni dźwięk, ale będziesz musiał zwiększyć dyszę. Ponadto ten, który podałeś jest bezsensu, bo przepuszcza cały drobny syf. Jak serio chcesz stożek to tylko gąbka. Moduł - dobry pomysł, jeśli Twój jest nadal zablokowany to warto wymienić na odblokowany. Pasek, który podałeś po 1 nie pasuje po 2 kolejne wyrzucenie kasy w błoto. Jak chcesz zrobić tego typu tuning to wrzuć mu 110cc i zmień wał na wzmacniany. A, zapomniałbym... Ten cylinder, który podałeś jest spoko, ale musisz jeszcze doliczyć do niego koszty głowicy, najlepiej również Airsala, żeby to wszystko ładnie współpracowało. Podsumowując wymieniłbym tam jedynie moduł, cylinder, dysze, głowice i ewentualnie ten filtr. Zaoszczędzisz mnóstwo kasy.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości