Zobacz wątek - Romet Ogar 900 problem
NAS Analytics TAG

Romet Ogar 900 problem

i inne małe pojemności
_________

Romet Ogar 900 problem

Postprzez n3fr0 » 3/6/2014, 21:21

Witam, mam taki problem. Przechodzę odrazu do rzeczy. Więc tak po pół roku jazdy rozwalił mi się zbierak w tylnej piaście " tam gdzie jest przykręcona zębatka" poszły mi te zęby widoczne na zdjęciu. I tak sobie pomyślałem, czy mogłbym przyspawać cały zbierak do piasty i wywalić te gumy itp. I sie zastanawiam czy przednia zębatka nie będzie za bardzo obciążona. Co wy myślicie na ten temat? Czy jest sens to robić, bo mam spawarkę do aluminium. Wyraźcie swoje zdanie ;) z Góry dzieki ;)

http://www63.zippyshare.com/v/93566218/file.html
http://www77.zippyshare.com/v/88437606/file.html
http://www68.zippyshare.com/v/7839802/file.html
http://www45.zippyshare.com/v/54880088/file.html
http://www43.zippyshare.com/v/63543719/file.html
n3fr0
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3/6/2014, 20:39


Postprzez henio12323 » 3/6/2014, 21:40

jeżeli masz za free spawanie to spoko mozna,

takie zbieraki są dobre bo przy ruszaniu i ogólnie kazdym dodaniu gazu troszke płynniej przechodzi moc na tylne koło, minimalnie mniej szarpie, nieco przyjemniej sie jedzie, choc w chinczyku i tak niewiele co czuć.

w KTMach wyczynowych wszystko jest na sztywno, w porównalnie mocowo ale ulicznych są juz zbieraki tego typu. takze smiało łap na sztywno i bedzie okej. i tak mało które chinczyki mają takie rozwiązanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez n3fr0 » 3/6/2014, 21:45

Tylko czy tam nic nie po odpada / nie popęka? Bo własnie mnie to troche wkurzało że dodanie gazu jest troche opuźnione tak jak redukcja a teraz myśle że będzie bardziej zrywniejszy. Tylko własnie czy zębatki to wytrzymają i jak to złapać, w którym miejscu? :)
n3fr0
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3/6/2014, 20:39

Postprzez henio12323 » 3/6/2014, 21:52

mysle że to nie jest na tyle odczuwalne - jakiekolwiek opóźnienie, bardziej chodzi o to że mniej szarpie, bardziej miekko reaguje na gaz, a nie że wolniej :D ta guma sie ugina o kilka mm a nie o kilka obrotów :D

spoko wytrzymaja, skoro z tym samym silnikiem sporo pojazdów ma na sztywno przymocowane to tutaj też wszystko powinno byc ok, w którym miejscu - dociskasz wszystko i na około obspawać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez n3fr0 » 3/6/2014, 21:59

Ok dobra wielkie dzięki za radę ;) Przyspawam to i zobaczymy czy to będzie działać ;) I jescze raz dzięki za pomoc ;)
n3fr0
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3/6/2014, 20:39

Postprzez senekkorzenna » 4/6/2014, 17:05

Znam kolesi co śrubami przykręcili zębatkę do piasty koła i tal latają.
Najlepszą opcją jest jednak zakup samej piasty ale należało by przezbroić szprychy albo zakup całej felgi.
senekkorzenna
 



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr