Romet Ogar 900 problem
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Romet Ogar 900 problem
Witam, mam taki problem. Przechodzę odrazu do rzeczy. Więc tak po pół roku jazdy rozwalił mi się zbierak w tylnej piaście " tam gdzie jest przykręcona zębatka" poszły mi te zęby widoczne na zdjęciu. I tak sobie pomyślałem, czy mogłbym przyspawać cały zbierak do piasty i wywalić te gumy itp. I sie zastanawiam czy przednia zębatka nie będzie za bardzo obciążona. Co wy myślicie na ten temat? Czy jest sens to robić, bo mam spawarkę do aluminium. Wyraźcie swoje zdanie z Góry dzieki
http://www63.zippyshare.com/v/93566218/file.html
http://www77.zippyshare.com/v/88437606/file.html
http://www68.zippyshare.com/v/7839802/file.html
http://www45.zippyshare.com/v/54880088/file.html
http://www43.zippyshare.com/v/63543719/file.html
http://www63.zippyshare.com/v/93566218/file.html
http://www77.zippyshare.com/v/88437606/file.html
http://www68.zippyshare.com/v/7839802/file.html
http://www45.zippyshare.com/v/54880088/file.html
http://www43.zippyshare.com/v/63543719/file.html
- n3fr0
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 3/6/2014, 20:39
jeżeli masz za free spawanie to spoko mozna,
takie zbieraki są dobre bo przy ruszaniu i ogólnie kazdym dodaniu gazu troszke płynniej przechodzi moc na tylne koło, minimalnie mniej szarpie, nieco przyjemniej sie jedzie, choc w chinczyku i tak niewiele co czuć.
w KTMach wyczynowych wszystko jest na sztywno, w porównalnie mocowo ale ulicznych są juz zbieraki tego typu. takze smiało łap na sztywno i bedzie okej. i tak mało które chinczyki mają takie rozwiązanie
takie zbieraki są dobre bo przy ruszaniu i ogólnie kazdym dodaniu gazu troszke płynniej przechodzi moc na tylne koło, minimalnie mniej szarpie, nieco przyjemniej sie jedzie, choc w chinczyku i tak niewiele co czuć.
w KTMach wyczynowych wszystko jest na sztywno, w porównalnie mocowo ale ulicznych są juz zbieraki tego typu. takze smiało łap na sztywno i bedzie okej. i tak mało które chinczyki mają takie rozwiązanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Tylko czy tam nic nie po odpada / nie popęka? Bo własnie mnie to troche wkurzało że dodanie gazu jest troche opuźnione tak jak redukcja a teraz myśle że będzie bardziej zrywniejszy. Tylko własnie czy zębatki to wytrzymają i jak to złapać, w którym miejscu?
- n3fr0
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 3/6/2014, 20:39
mysle że to nie jest na tyle odczuwalne - jakiekolwiek opóźnienie, bardziej chodzi o to że mniej szarpie, bardziej miekko reaguje na gaz, a nie że wolniej ta guma sie ugina o kilka mm a nie o kilka obrotów
spoko wytrzymaja, skoro z tym samym silnikiem sporo pojazdów ma na sztywno przymocowane to tutaj też wszystko powinno byc ok, w którym miejscu - dociskasz wszystko i na około obspawać
spoko wytrzymaja, skoro z tym samym silnikiem sporo pojazdów ma na sztywno przymocowane to tutaj też wszystko powinno byc ok, w którym miejscu - dociskasz wszystko i na około obspawać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości